De opzet van de wedstrijd was dubbel: enerzijds frituristen stimuleren om actief de
Zeisnerproducten te promoten en anderzijds nieuwe Zeisner consumentenfans bij te winnen .

De verwachtingen werden meer dan ingelost. Meer dan 500 frituristen verdeelden de Zeisnerflyer met hun unieke frituurcode, meer dan 5000 consumenten werden fan van de Zeisner Facebookpagina en en de wedstrijdapp werd meer dan 6000 keer gedeeld.

Winnaar van de consumentenwedstrijd werd OlgaTesseur uit Veerle-Laakdal die 398 vrienden wist te overtuigen om deel te nemen aan deze leuke wedstrijd.
“Ik ben echt superblij met deze reis! Enkele jaren geleden wilden mijn man en ik doodgraag naar New York voor onze 20ste huwelijksverjaardag, maar door omstandigheden kon die reis niet plaatsvinden", vertelt Olga.

"Deze keer gaan we onze schade dubbel en dik inhalen. Ik kan nog steeds niet geloven dat liefst 398 van mijn Facebookvrienden op mijn vraag meegespeeld hebben met het Zeisnerspel. Fantastisch!”, aldus een supergelukkige Olga Tesseur.
 

- ludo v -