Van de ongeveer 15.000 kledingstukken en accessoires werden er ruim 12.000 verkocht, wat meer dan 700.000 euro in het laatje bracht. 'De verkoop was heel succesvol en oversteeg zelf alle verwachtingen', aldus Christophe Moyersoen. Hij legt het succes uit door betere afspraken met de curator en de rechter-commissaris.

De verkoop van de kledingstukken duurde een drietal weken en begon op 30 juni. Alle kledingstukken werden meteen verkocht met korting van zeventig procent, om 'het verschil te maken in de soldenperiode'. Die sterke kortingen konden er evenwel niet voor zorgen dat er nog een overschot van een drieduizendtal stuks achterblijft. Moyersoen bekijkt nog wat daarmee moet gebeuren.

Het merk 'Olivier Strelli' blijft na de uitverkoop wel bestaan. De naam werd overgekocht door Olivier Israël, zoon van stichter Nissim Israël. Die overname moet een herlancering mogelijk maken. De schoenencollecties, de uurwerken en ook de bekende Strelli-sjaals zouden op die manier niet verdwijnen. Die sjaals waren bij de verkoop overigens in een mum van tijd uitverkocht.