Belgische Fruitveiling wint de prestigieuze award “Marketing Campaign of the Year”

Belgische Fruitveiling wint de prestigieuze award “Marketing Campaign of the Year”

Belgische Fruitveiling wint de prestigieuze award “Marketing Campaign of the Year” Foto: Jozef Croughs

Sint-Truiden - Tijdens het Asia Fruit Congres in Hong Kong begin deze maand werd de ‘Marketing Campaign of the Year 2017’ uitgereikt aan de Belgische Fruitveiling. De award wordt toegekend aan het beste AGF-bedrijf dat zich op uitmuntende wijze heeft geprofileerd op de Aziatische markten. Het waren Marc Evrard, commercieel directeur van de BFV en zijn collega Thomas Simillion in China die de prijs in ontvangst namen. “De BFV heeft de afgelopen tien jaar hard gewerkt om de Belgische Conference peren in Azië te introduceren. Dankzij de niet aflatende inzet van onze professionele telers en het sterke BFV-team kunnen wij zeker stellen dat de BFV ondertussen de grootste exporteur van peren naar China is,” zegt algemeen directeur Filip Lowette.  

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio