Kliek Publishing haalt zilveren medaille met personeelsblad Broeders van Liefde

Print
Kliek Publishing haalt zilveren medaille met personeelsblad Broeders van Liefde

De cover van Dichtbij Foto: Foto Kliek Publishing

Tielt - Kliek Publishing, de magazinepoot van Kliek Creatieve Communicatie uit Tielt, heeft de zilveren medaille gehaald voor hun magazine Dichtbij, het personeelsblad van de Broeders van Liefde. Ze haalden hun onderscheiding tijdens het jaarlijkse congres van de Belgische Vereniging voor Interne Communicatie.

'We zijn erg trots dat ‘Dichtbij’ op de tweede plaats eindigde. Het is voor ons een erkenning dat we met Kliek Publishing niet alleen eigentijdse ontwerpen maken. Het bewijst dat we ook in staat zijn om op het vlak van magazineconcept met onze klanten mee te denken', vertelt zaakvoerder Wim Wullaert. 'Dat de andere twee genomineerden grote bureaus waren, toont dat wij als kleinere speler toch de nodige expertise in huis hebben om kwalitatief hoogstaand werk af te leveren.'

Dichtbij’ is het personeelsblad van de Broeders van Liefde. Het magazine heeft een oplage van 10.500 exemplaren, verschijnt vijf keer per jaar en is dit jaar aan zijn derde jaargang toe. ‘Dichtbij’ is een mix van nieuws over de organisatie en congregatie, gesprekken met medewerkers en interviews met bekende Vlamingen die een band hebben met de organisatie; dat alles in combinatie met professionele fotografie.

www.kliekpublishing.be

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio