Telex

Oververhitte koelkast veroorzaakt brand

Print
WEVELGEM - De brandweer moest gisteren kort na de middag uitrukken naar de Ezelstraat waar in het woongedeelte van het hotel Happy Days brand was uitgebroken. Na het middagmaal zag uitbater Gianni Luyckx dat er rook onder de deur van een bergplaats kwam. Hij trok de deur open en zag dat de koelkast vuur had gevat. De man bestreed met een brandblusser het vuur terwijl anderen de brandweer verwittigden. Die was zeer snel ter plaatse en slaagde erin de schade te beperken tot een zwart geblakerde koelkast en rookschade in de bergruimte. De klanten van het hotel hadden geen last van het vuur.

Immo in de regio

Auto's in de kijker

Jobs in de regio