's Werelds oudste cosmeticalabel mag 140 kaarsjes uitblazen

Print
's Werelds oudste cosmeticalabel mag 140 kaarsjes uitblazen

Foto: rr

De Japanse cosmeticagigant Shiseido werd in 1872 gelanceerd en mag dit jaar dus 140 kaarsjes uitblazen. Dat wordt gevierd met een bijzondere Facebookcampagne en enkele speciale edities van hun producten.

De Facebookcampagne Wishes fot the World roept iedereen op om een wens te doen. Voor elke 140 wensen wordt vervolgens ergens in New York een kerselaar geplant.

Daarnaast lanceert Shiseido ook drie bijzondere producten. Zo is de Eudermine Revitalizing Essence, Shiseido's eerste cosmetisch product uit 1897 tijdelijk terug, zelfs in zijn originele verpakking. De gezichtslotion - geschikt voor alle huidtypes - is gekend om haar hydraterende werking en belooft een soepele, zachte huid, waar u ook bent, los van het klimaat en het seizoen.

In september kunnen fans al een miniflesje van het aangekondigde parfum Zen Secret Bloom bemachtigen, terwijl in oktober de compacte blush Camellia, die werd ontworpen door make-up artiest Dick Page.

 

Niet te missen