C&A en Pink Ribbon zoeken nieuw ontwerp

Print
C&A en Pink Ribbon zoeken nieuw ontwerp

Foto: C&A

Naar aanleiding van de campagne 'C&A with love for Pink Ribbon' lanceren de winkelketen en de organisatie die zich inzet voor de bestrijding van borstkanker een opmerkelijke wedstrijd. Ze zijn op zoek naar vier nieuwe, mooie en originele T-shirtontwerpen.

Je kan je eigen ontwerp indienen via de Facebookpagina van C&A Belgium. Iedereen wordt uitgenodigd om mee te doen en zijn ontwerp online te plaatsen. Uit de 25 ontwerpen die de meeste likes krijgen, kiest de jury de vier beste. Die ontwerpen worden op T-shirts geprint en komen daadwerkelijk in productie. De nieuwe collectie met de T-shirts zal vanaf oktober in de C&A-winkelrekken liggen in de hele Benelux.

Meedoen kan tot en met 11 juli. Aan elk T-shirt wordt een label bevestigd met de naam, foto en handtekening van de ontwerper. Bovendien schenkt C&A per verkocht shirt 5 euro aan het Pink Ribbonfonds. Met je ontwerp steun je dus ook de stichting die zich inzet voor de bestrijding tegen borstkanker door preventie. De jury bestaat uit Quinty Trustfull (ambassadeur Pink Ribbon Nederland), Maartje van den Broek (styliste voor diverse Nederlandse bladen en C&A), Sara Oakley-Orell (Head of design Yessica C&A Europe), Michaël de Moor (moderedacteur van de Belgische glossy Feeling) en Anouk van Gestel (hoofdredactrice van de Belgische titel Femmes d'Aujourd'hui). Waag jij je kans?

 

   styletoday

Niet te missen