Video dronken Anouk blijkt reclamestunt

Print
Het filmpje van een beschonken Anouk die haar Eurosong-nummer 'Birds' vals ten berde brengt op een feestje blijkt onderdeel van een reclamestunt te zijn. Centraal Beheer Achmea wist de zangeres te strikken voor een nieuwe campagne onder het bekende motto 'Even Apeldoorn bellen'.

Na Koninginnedag doken filmpjes van Anouk op waarin ze hevig danst en in benevelde toestand haar nummer 'Birds' zingt, waarmee ze Nederland zal vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival. De zangeres deelde een van de video's zelf op Twitter met het bijschrift: 'Ik drink nooit meer, maar dit is om bij neer te vallen.' Nu blijkt echter dat het allemaal deel uitmaakt van een reclamestunt.

Verzekeringsmaatschappij Centraal Beheer Achmea vroeg Anouk voor het laatste in de grappige reeks 'Even Apeldoorn bellen'-filmpjes. De zangeres vond het naar eigen zeggen een droom om daaraan te mogen meewerken en speelde met plezier in een video die toont hoe ze na een wild feestje in een hotelkamer wakker wordt terwijl het Songfestival al bezig is. Even Apeldoorn bellen dus.

De zogezegd feestfilmpjes die eerder deze week opzettelijk lekten, horen er allemaal bij. Op de website van Centraal Beheer Achmea kan je namelijk doorklikken en bekijken wat er de nacht voor de liedjeswedstrijd zogezegd gebeurd is. 'Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen.' Aldus grapjas Anouk

 

Niet te missen