Hij kon de wiegjes die hij bestelde nooit gebruiken, maar hoe de winkel zijn retour behandelde was hartverwarmend

Hij kon de wiegjes die hij bestelde nooit gebruiken, maar hoe de winkel zijn retour behandelde was hartverwarmend

Foto: Koen Gelderman / Facebook

“Wat ongelofelijk hartverwarmend om je bericht te lezen, Koen.” Zo reageerde webwinkel bol.com op deze lovende reactie op hun Facebookpagina. Koen Gelderman had maanden geleden babyspulletjes gekocht voor zijn kinderen, maar die werden te vroeg geboren en moesten nog lang in het ziekenhuis blijven waardoor hij ze nooit kon gebruiken. Hoe bol.com de spullen zonder problemen terugnam en hem zelfs nog een speciaal pakketje stuurde, kon de man zeer appreciëren.

Een half jaar geleden al bestelde Koen Gelderman twee Puckababy Sleepers, een soort draagbare wiegjes voor baby’s. Zijn tweeling werd echter te vroeg geboren en bleef nog meer dan vier maanden in het ziekenhuis. Daarom kon Koen zijn bestelde spulletjes nooit gebruiken, maar de retourdatum was ondertussen wel ver overschreden.

Hij kon de wiegjes die hij bestelde nooit gebruiken, maar hoe de winkel zijn retour behandelde was hartverwarmend
Foto: Koen Gelderman / Facebook

De man probeerde toch om de spulletjes te retourneren en werd snel en vriendelijk geholpen door Bol. De producten konden teruggestuurd worden en hij kreeg zelfs zijn geld terug. Groot was dan ook zijn verbazing toen gisteren de deurbel ging en er een pakketje van Bol arriveerde dat hij niet besteld had.

In het pakje zaten twee knuffels voor de tweeling met “allervriendelijkst” kaartje van de medewerker die Koen geholpen had bij het retourneren. “Wat een ongelofelijke service en na 4,5 maand door te hebben gebracht in het ziekenhuis met onze kinderen zijn dit soort acties ineens heel veel waard”, zo schrijft de man. Bol bedankte hem in een reactie voor het hartverwarmende bericht.

Corrigeer

RECENT NIEUWS

POPULAIRE VIDEO'S

Het beste van Enkel voor abonnees