De inspiratie voor haar 'Target'-lijn haalde Victoria bij haar dochter Harper. "Ze is gebaseerd op een andere kant van mijn kleerkast, die erg meisjesachtig is", zegt de ontwerpster aan lifestylewebsite Refinery 29. Concreet vertaalt zich dat naar felroze pakjes, ruiten bloesjes, bloemenprints, kant en vrolijke kleuren. De collectie is voor dames, maar er werd ook een lijn voor kinderen gemaakt. 

Opvallend: in de campagne tonen ook plus size modellen de ontwerpen van Victoria Beckham, die in het verleden al vaak kritiek krijg omdat ze erg magere modellen gebruikte voor haar shows. "Ik wil ontwerpen voor elke vrouw, ongeacht hun budget of kledingmaat", zegt ze. "Ik wil ze kracht geven en maken dat ze zich de beste versie van zichzelf voelen. Ik ben erg enhousiast om plus size kleding aan te bieden, het is de eerste keer dat ik het doe en het is iets belangrijks waar ik trots op ben".

De collectie van Victoria Beckham zal te koop zijn vanaf 9 april via de webshop van Target, een aantal items zullen te koop zijn via de website van Victoria Beckham. Prijzen variëren tussen de 5 en de 65 euro.