Forum

Reacties

Club Brugge ziet geen problemen in twittergrapjes van Hoefkens over Anderlecht

• maandag 16 april 2012, 21h05

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 17 april 2012 omstreeks 17:28, zei Carlos De Deyne:

soms jaloers op de borsten van Vanessa ?????????

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 17:51, zei Ronny Van de Voorde:

Mogelijk kunt u bijleggen bij de kosten om ze te verwijderen.

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 20:47, zei Rik Parmentier:

En wat heeft dit eigenlijk nog te maken met de tweet van Hoefkens? Die ging over Anderlecht, en niét over de vrouwen van de spelers van Anderlecht, dacht ik toch? Hebt u echt geen betere pijlen om te verschieten?

Op 17 april 2012 omstreeks 17:23, zei Roger Geens:

Hoefkens ?,ik klasseer hem al een tijd bij de 'praatjesmakers',méér is er niet aan de hand.

Op 17 april 2012 omstreeks 16:47, zei Dries Dekocker:

Voor iedereen die hier nog wil reageren: lees eerst de reactie van Theo Vervloet, dan weet je op zijn minst waar het oever gaat.

Op 17 april 2012 omstreeks 16:35, zei Theo Vervloet:

Voor de 3e dag op rij post ik dezelfde reactie over dit non-nieuwsfeit. Beste journalist, gelieve de volledige tweet te citeren. Hij eindigt zijn tweet met #banter wat wil zeggen: neem dit niet te serieus, het is voor te lachen en je hoeft je niet aangevallen te voelen. Nu kan je hier morgen nog eens op terugkomen, en weer verkeerd citeren; maar dat toont dan enkel aan dat jij je werk écht niet goed doet. En elke anderlecht-fan of speler die geschoffeerd is door dergelijk flauw grapje moet wel zeer nerveus zijn en vrezen dat Anderlecht de titel nog kwijtspeelt dit jaar. Uiteindelijk zijn dit allemaal maar gewoon mensen die een grapje maken over voetbal, een bijzaak in het leven (weliswaar de belangrijkste bijzaak voor velen, ook voor mij).

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 20:31, zei Emile Ghislain:

Laten we met z'n allen voortaan achter elke onnozelheid die we vertellen #banter zetten/zeggen. Dan mag dat immers hoeft niemand nog te reageren. Probeer maar eens bij uw vrouw en laat me weten of het lukt.

Op 17 april 2012 omstreeks 16:16, zei Kevin Decadt:

Geen woorden maar daden is toch een song die vaak over de tribunes rolt in jan breydel dacht ik, dat terwijl carl verzoop tegen anderlecht dit seizoen toen ze 3-0 onderuit gingen. Moest hij toen niet in beroep gaan?

Op 17 april 2012 omstreeks 16:14, zei Gust Gustav:

Schitterend Carl, als je ziet hoe gefrustreerd sommigen hier op reageren ! Je hebt ze echt goed liggen, zowel op als naast het veld. PS : aan alle azijnpissers : geniet maar van de stand, Brugge rukt op!

Op 17 april 2012 omstreeks 13:04, zei Emile Ghislain:

de slimste van den hoop heeft nog niet door dat dit weldra keihard terug tegen zijn kop zal vliegen

Op 17 april 2012 omstreeks 12:01, zei Marleen Cobbaert:

Mag er nu ook al niet meer gelachen worden??? Kleinzielige mensen ! Ik vond het 'een goei' Carl !

Op 17 april 2012 omstreeks 11:15, zei Patrick Vannoppen:

Dries, Altijd de zaak Wasyl. Zondag Donck bezig gezien, maar ja dat mag zeker om de competitie spannender te maken

Op 17 april 2012 omstreeks 11:04, zei Dries Dekocker:

Dat Carl meer verstand dan de doorsnee voetballer heeft kwam gisteren nogmaals aan het licht in de uitzending van La Tribune. Wat hadden ze bij Anderlecht gedacht na hun beroep, dat de wereld het in alle stilte zou slikken? Een stand-up comedian had geen betere opmerking kunnen maken. Die van Anderlecht, die het grappige er niet van inzien, hebben echt geen voeling met wat RSCA in het Belgische voetballandschap te weeg heeft gebracht mbt de zaak Wasilewski.

2 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 11:27, zei Emile Ghislain:

Hoefkens heeft meer verstand dan de gemiddelde voetballer ? Misschien wel maar zeker minder verstand dan een boer want die zou immers beseffen dat deze uitspraak keihard tegen zijn eigen kop zal terugkomen. Ps iemand die blondel in zijn rangen heeft lopen moet zwijgen !

Op 17 april 2012 omstreeks 13:06, zei Fred Lelong:

Carl meer verstand? Als hij meer verstand had, hield hij zijn mond. Hij heeft er niets mee te maken en zelfs al hij er iets mee te maken heeft kijkt hij beter eens rond hemzelf. Donk, Blondel, hijzelf,... Moeten allemaal niet onderdoen voor Wasilewski, toch is het Wasilewski die moet verschijnen.

Hoogst aantal stemmen

Op 17 april 2012 omstreeks 11:04, zei Dries Dekocker:

Dat Carl meer verstand dan de doorsnee voetballer heeft kwam gisteren nogmaals aan het licht in de uitzending van La Tribune. Wat hadden ze bij Anderlecht gedacht na hun beroep, dat de wereld het in alle stilte zou slikken? Een stand-up comedian had geen betere opmerking kunnen maken. Die van Anderlecht, die het grappige er niet van inzien, hebben echt geen voeling met wat RSCA in het Belgische voetballandschap te weeg heeft gebracht mbt de zaak Wasilewski.

2 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 11:27, zei Emile Ghislain:

Hoefkens heeft meer verstand dan de gemiddelde voetballer ? Misschien wel maar zeker minder verstand dan een boer want die zou immers beseffen dat deze uitspraak keihard tegen zijn eigen kop zal terugkomen. Ps iemand die blondel in zijn rangen heeft lopen moet zwijgen !

Op 17 april 2012 omstreeks 13:06, zei Fred Lelong:

Carl meer verstand? Als hij meer verstand had, hield hij zijn mond. Hij heeft er niets mee te maken en zelfs al hij er iets mee te maken heeft kijkt hij beter eens rond hemzelf. Donk, Blondel, hijzelf,... Moeten allemaal niet onderdoen voor Wasilewski, toch is het Wasilewski die moet verschijnen.

Op 17 april 2012 omstreeks 07:48, zei stien brandt:

Dit is echt een artikel om een lege plek in de krant te vullen zeg. Waar gaat het over? Een twitter grapje?

Op 17 april 2012 omstreeks 12:01, zei Marleen Cobbaert:

Mag er nu ook al niet meer gelachen worden??? Kleinzielige mensen ! Ik vond het 'een goei' Carl !

Op 17 april 2012 omstreeks 16:35, zei Theo Vervloet:

Voor de 3e dag op rij post ik dezelfde reactie over dit non-nieuwsfeit. Beste journalist, gelieve de volledige tweet te citeren. Hij eindigt zijn tweet met #banter wat wil zeggen: neem dit niet te serieus, het is voor te lachen en je hoeft je niet aangevallen te voelen. Nu kan je hier morgen nog eens op terugkomen, en weer verkeerd citeren; maar dat toont dan enkel aan dat jij je werk écht niet goed doet. En elke anderlecht-fan of speler die geschoffeerd is door dergelijk flauw grapje moet wel zeer nerveus zijn en vrezen dat Anderlecht de titel nog kwijtspeelt dit jaar. Uiteindelijk zijn dit allemaal maar gewoon mensen die een grapje maken over voetbal, een bijzaak in het leven (weliswaar de belangrijkste bijzaak voor velen, ook voor mij).

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 20:31, zei Emile Ghislain:

Laten we met z'n allen voortaan achter elke onnozelheid die we vertellen #banter zetten/zeggen. Dan mag dat immers hoeft niemand nog te reageren. Probeer maar eens bij uw vrouw en laat me weten of het lukt.

Op 17 april 2012 omstreeks 07:24, zei Emile Ghislain:

Met het overschot van vanessa's siliconen hebben ze bij carl het hersentekort weggewerkt.

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 09:01, zei Rik Parmentier:

Bij u waren het blijkbaar van die Franse siliconen van slechte kwaliteit ;-)?

Op 17 april 2012 omstreeks 11:01, zei Belen Ayala:

Ronny: Anderlecht laat zijn 'klasse' al genoeg zien met de zaak Wasyl, ze hoeven hun niet belachelijk te maken op Twitter.

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 11:22, zei Ronny Van de Voorde:

Wasyl steeds herzelfde ,Witsel vergeten?

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 15:25, zei Wouter Vander Beke:

Ok, inderdaad same same. Dus moet dezelfde strafmaat gehanteerd worden, in casu 6 weken!! Dus volgens u mag Anderlecht zeker niet in beroep gaan, integendeel!!

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 16:11, zei Ronny Van de Voorde:

Wat voor gezever schrijft u volgens u is een dubbele beenbreuk gelijk aan een elleboogstoot,Waly heeft MAANDEN NIET KUNNEN spelen, Delorge heeft wel kunnen spelen,en Witsel heeft wel mogen spelen met de beloften he of was u dat al vergeten?

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 20:34, zei Yanick De Waele:

Dus omdat Wasylewski zijn been heeft gebroken, is het te verantwoorden dat hij zijn elleboogje in delorge zijn gezicht plantte?

Op 17 april 2012 omstreeks 13:04, zei Emile Ghislain:

de slimste van den hoop heeft nog niet door dat dit weldra keihard terug tegen zijn kop zal vliegen

Op 17 april 2012 omstreeks 16:14, zei Gust Gustav:

Schitterend Carl, als je ziet hoe gefrustreerd sommigen hier op reageren ! Je hebt ze echt goed liggen, zowel op als naast het veld. PS : aan alle azijnpissers : geniet maar van de stand, Brugge rukt op!

Op 17 april 2012 omstreeks 10:24, zei Ronny Van de Voorde:

Meneer Hoefkens,ik kom niet door de deur,wie zat er in uw binnenzak?ZEER?ZEER laag bij de grond,als u in Engeland in tweede klasse speelde had u zoveel niet te zeggen,dat laat nog eens zien dat er bij u niet veel in uw bovenkamer zit,of toch siliconen?

1 reacties

Op 17 april 2012 omstreeks 13:26, zei Sander De Mulder:

Als een grapje al niet meer mag .. Wel een geweldige motivatie wellicht voor Mboyo om de boemerang in de terugmatch keihard terug te laten keren in Hoefkens gezicht. Maar speldenprikken uitdelen hoort nu eenmaal bij het voetbal, als het dat maar is ..

Op 17 april 2012 omstreeks 16:16, zei Kevin Decadt:

Geen woorden maar daden is toch een song die vaak over de tribunes rolt in jan breydel dacht ik, dat terwijl carl verzoop tegen anderlecht dit seizoen toen ze 3-0 onderuit gingen. Moest hij toen niet in beroep gaan?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN