Forum

Reacties

Vincent Kompany en Kim Clijsters best betaalde Belgische sporters

• vrijdag 04 mei 2012, 15h15

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 06 mei 2012 omstreeks 13:49, zei Christiaan Goethals:

Moest ik het talent gehad hebben, ik zou dat ook gedaan hebben. Mijn vader zij altijd, jongen, ge zijt beter benijdt dan beklaagt. Al de rest is.........truuuuut.

Op 05 mei 2012 omstreeks 14:33, zei Patrick De Groote:

Ja daarom dat Kim terug kwam,de dikke verloning om toch maar niet meer mee te kunnen,maar ondertussen is het kassa kassa!!!

Op 04 mei 2012 omstreeks 18:12, zei André Mortier:

Ze kunnen toch nooit zo goed zijn in verhouding tot hetgeen ze verdienen? Om nog maar over de verhoudingen in 'prestaties of echte inspanningen' niet te spreken. Voetballers en tennissers verdienen sowieso teveel als het over 'de prestatie, de fysieke inspanning' gaat. En, ik weet het alles is een kwestie van vraag en aanbod of beter gezegd 'van het gepeupel en de dommmerikken'. Een triatleet bvb die moet na zijn carrière nog gaan werken....

Op 04 mei 2012 omstreeks 15:37, zei Herman Neukermans:

Het is al even schandalig als bij de CEO's van banken,energie,telecom,enz..

Hoogst aantal stemmen

Op 04 mei 2012 omstreeks 15:37, zei Herman Neukermans:

Het is al even schandalig als bij de CEO's van banken,energie,telecom,enz..

Op 04 mei 2012 omstreeks 18:12, zei André Mortier:

Ze kunnen toch nooit zo goed zijn in verhouding tot hetgeen ze verdienen? Om nog maar over de verhoudingen in 'prestaties of echte inspanningen' niet te spreken. Voetballers en tennissers verdienen sowieso teveel als het over 'de prestatie, de fysieke inspanning' gaat. En, ik weet het alles is een kwestie van vraag en aanbod of beter gezegd 'van het gepeupel en de dommmerikken'. Een triatleet bvb die moet na zijn carrière nog gaan werken....

Op 05 mei 2012 omstreeks 14:33, zei Patrick De Groote:

Ja daarom dat Kim terug kwam,de dikke verloning om toch maar niet meer mee te kunnen,maar ondertussen is het kassa kassa!!!

Op 06 mei 2012 omstreeks 13:49, zei Christiaan Goethals:

Moest ik het talent gehad hebben, ik zou dat ook gedaan hebben. Mijn vader zij altijd, jongen, ge zijt beter benijdt dan beklaagt. Al de rest is.........truuuuut.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN