Forum

Reacties

Boskamp tipt op Rutten bij Anderlecht

• zaterdag 12 mei 2012

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:20, zei Lukas Degraeve:

@Polspoel: Bölöni heeft toen geprofiteerd van het werk van Preud'homme. Dat was helemaal zijn verdienste niet. En als je zag hoe hij reageerde op de horrortackle van Witsel, dan wil je die pipo toch niet in Anderlecht?!

Op 12 mei 2012 omstreeks 23:03, zei Eric Polspoel:

geef mij maar Boloni VAN SALONIKI EN EX STANDARD 2X KAMPIOEN tactisch zeer goed aanvallend en kent het duo Jova en Mbokani ALS ZIJN BROEKZAK zodus is dit de beste oplossing willen WE ver komen IN champions league MR VAN HOLSBEEK WAAR WACHT U NOG OP ????

Op 12 mei 2012 omstreeks 20:54, zei Christiaan Goethals:

Toen Rutten Simons uit de ploeg zette had ik toch mijn bedenkingen. Als Timmy dan toch in de ploeg stond, deed hij dat heel goed. Die Rutten is een sukkelaar van trainer, een neerwaartse beweging voor het Belgisch voetbal, hij komt maar aan de enkels van A3.

Op 12 mei 2012 omstreeks 16:04, zei Peet Eeckhout:

nee, nee, zelfde stijl als Jacobs en Vercauteren, ik wil een met ballen die pressing vooruit speelt!(toch op zen minst tgn de kleine ploegen)

Op 12 mei 2012 omstreeks 13:38, zei Rudi De Groot:

Jacobs forever! Geef hem gewoon beter materiaal!!!!!

Op 12 mei 2012 omstreeks 12:26, zei Tom Verhulst:

Inderdaad, liever niet aub.

Op 12 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Francis Willicks:

Te hopen dat Anderlecht zich bedenkt want dit is maar een matige trainer. Bij de PSV suporters staat hij bekend als angsthaas en dat brengt hij ook over naar zijn spelers. Bedenk eer ge daar aan begint.

1 reacties

Op 12 mei 2012 omstreeks 11:22, zei Olivier Cauberghe:

We hebben al een trainer met zo'n profiel !

Hoogst aantal stemmen

Op 12 mei 2012 omstreeks 11:01, zei Francis Willicks:

Te hopen dat Anderlecht zich bedenkt want dit is maar een matige trainer. Bij de PSV suporters staat hij bekend als angsthaas en dat brengt hij ook over naar zijn spelers. Bedenk eer ge daar aan begint.

1 reacties

Op 12 mei 2012 omstreeks 11:22, zei Olivier Cauberghe:

We hebben al een trainer met zo'n profiel !

Op 12 mei 2012 omstreeks 16:04, zei Peet Eeckhout:

nee, nee, zelfde stijl als Jacobs en Vercauteren, ik wil een met ballen die pressing vooruit speelt!(toch op zen minst tgn de kleine ploegen)

Op 12 mei 2012 omstreeks 20:54, zei Christiaan Goethals:

Toen Rutten Simons uit de ploeg zette had ik toch mijn bedenkingen. Als Timmy dan toch in de ploeg stond, deed hij dat heel goed. Die Rutten is een sukkelaar van trainer, een neerwaartse beweging voor het Belgisch voetbal, hij komt maar aan de enkels van A3.

Op 12 mei 2012 omstreeks 13:38, zei Rudi De Groot:

Jacobs forever! Geef hem gewoon beter materiaal!!!!!

Op 12 mei 2012 omstreeks 23:03, zei Eric Polspoel:

geef mij maar Boloni VAN SALONIKI EN EX STANDARD 2X KAMPIOEN tactisch zeer goed aanvallend en kent het duo Jova en Mbokani ALS ZIJN BROEKZAK zodus is dit de beste oplossing willen WE ver komen IN champions league MR VAN HOLSBEEK WAAR WACHT U NOG OP ????

Op 12 mei 2012 omstreeks 12:26, zei Tom Verhulst:

Inderdaad, liever niet aub.

Op 13 mei 2012 omstreeks 10:20, zei Lukas Degraeve:

@Polspoel: Bölöni heeft toen geprofiteerd van het werk van Preud'homme. Dat was helemaal zijn verdienste niet. En als je zag hoe hij reageerde op de horrortackle van Witsel, dan wil je die pipo toch niet in Anderlecht?!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN