Zoekertjes

Nieuws uit uw gemeente

Kalender, sport, verenigingen, poll

10/09/2007 - 168 reacties Praten over geld
Vanaf zaterdag kan u op nieuwsblad.be/biz alles lezen over het geld van de Vlaming. Om u op te warmen hebben we volgende vragen:

Als wij u op een forum vragen hoeveel u netto verdient, geeft u dan antwoord op deze vraag? Mogen uw vrienden eigenlijk weten hoeveel u verdient? Waarom niet? Wie neemt u wel of niet in vertrouwen?

Dit forum is gesloten.

Reeds ontvangen reacties
  1145 Euro netto (Miranda Michielsen - 19/09/2007) Ik verdien ongeveer een 1145 Euro netto per maand. Waarom zou je dat niet mogen weten? Ik verdien 9.50 Euro bruto per uur met de dienstencheques, ik doe 36 uren per week en ik heb een kind ten laste.
  @ Nele (Evy VanderAerschot - 19/09/2007) Nele, als je na 7 jaar nog steeds amper 1000 € verdient ... dan zit je ecth niet goed ! Ik werk nog maar 4 maand op huidig werk (wel afgestudeerd sinds 3 jaar) en ik verdien 1300 € (+ maaltijdcheques ...
  Bediende: € 1.450 netto per maand (Cedric Vanbeveren - 17/09/2007) Ik ben net 18, geen diploma en werk voltijds (38 p/w) als bediende in een AD Delhaize. Mijn maandelijks nettoloon bedraagt € 1.450. Daarnaast geniet ik NIET van extralegale voordelen. Maar ik vind dit ...
  Eerlijk??? (Nele Vandromme - 17/09/2007) Als ik de bedragen in de krant en op het forum zie van lonen, dan vraag ik me af of ik wel goed zit. Ik werk 7 jaar fulltime (40u/week) als bediende, nog steeds zelfde bedrijf en verdien netto 1000€. ...
  er zijn blijkbaar mensen in de wereld (christa van puyenbroeck- van acker - 15/09/2007) die zo nieuwsgierig zijn wat voor een inkomen dat iemand heeft dat ze 't oud papier van bejaarde mensen gaan doorsnuffelen om te weten over welk pensioen enzo ze beschikken. Dergelijke nieuwsgierighei ...
  geld/loon (Patrick Wittevrongel - 14/09/2007) ik verdien als bediende 2400 euro netto(2 kinderen ten laste)+ maaltijdcheque +gratis verzekering. Mag zekers niet klagen. Als er iemand die ik ken vraag hoeveel ik verdien krijgen ze mijn bruto ...
  Bruto aub (Romain Van Hoorebeke - 14/09/2007) Laat ons het eens bij bruto houden dan kan men beter vergelijken gezien het netto dikwijls afhangt van de gezinstoestand en van wat er als belasting reeds bij de bron afgehouden wordt.Zo ken ik iemand ...
  Hi (Kristof De Beck - 14/09/2007) Amaai, er zijn hier veel die meer dan enorm overdrijven. Echt ongelooflijk!
  loon (guy Meeusen - 20/09/2007) Penitentiar beambte niveau 20.11 Bruto -+18500 euro Pretatie's maandelijks +-250 euro invaliditeit +-400 euro. Lonen kunnen gecontroleerd worden op: www.vakbondsfrontsim.be
  Marc Nachtergaele (marc nachtergaele - 14/09/2007) Ik krijg ongeveer 1100 euro brugpensioen + 400 euro opbrengst uit de verhuring van een huis. Ik mag zeker niet klagen,daar kan ik zeer goed van leven als alleenstaande.
  geld (Marc Basyn - 14/09/2007) Iedereen verdient te weinig, iedereen klaagt dat hij te weinig over heeft.....enz. Dit zal altijd zo blijven daar geld een machtsmiddel is; één van de drie G's (geld, god en gat in het vlaams). Om dez ...
  verwend nest (Annelies Helsen - 14/09/2007) 27j,€ 1700 netto, nog geen kids. Als je het vergelijkt met anderen op deze site, lijk ik wel een verwend nest. Maar daar ik nog alleen woon, draai ik ook alleen op voor huur, boodschappen, kledij, med ...
  ambtenaar (Joris Goossens - 14/09/2007) Ik verdien als ambtenaar bij de Vlaamse Overheid (met diploma hoger secundair) netto ongeveer 1200 euro per maand, en dit met 3 jaar anciënniteit. Als starterloon is dit zeker niet slecht, maar mijn v ...
  oneerlijk (gina cottegnie - 14/09/2007) ja wie loopt er met ons geld weg, denk je de staat.wil je meer uitleg reageer dan maar. gr gina
  IT (Dieter Vander Donckt - 14/09/2007) Beroep: Analyst/Programmeur Leefttijd: 30 jaar Ancienniteit: 9 jaar Werkweek: 38 uren Kinderen ten laste: 3 Bruto: 3200 eur/maand Netto: 2200 eur/maand Extras: 100 eur maaltijdcheques, GSM, int ...
  Te weinig zeker (Cindy Raeymaekers - 14/09/2007) Ongeveer 1400 euro per maand. kan meer zijn maar ook minder.Ik heb een voltijdse betrekking met 10 jaar dienst en werk zaterdag zondag en nachten. Ik werk in de zachte sector dus ook zacht met het gel ...
  Inkomen=Taboe (Wilfried Journée - 14/09/2007) De meeste mensen liegen, klagen of stoefen over hun inkomen, of dit nu netto is of bruto, wit of zwart, legaal of illegaal, in natura of met heelwat cash als drinkgeld, in het binnenland of in het bu ...
  Geld (kurt verstraete - 14/09/2007) Ik heb 800 euro per maand. Heb een invalide uitkering. Vroeger toen ik nog werkte had ik 1850 euro netto, Dus een inlevering van 1000euro...Het is moeilijk om rond te komen elke maand en zeker als je ...
  omgekeerde wereld (Delesie David - 14/09/2007) Ik verdien 1650 euro... BRUTO (+/- 1100 euro netto). Niet bijzonder slecht voor orderpicker... Helaas bén ik geen orderpicker maar wel management assistant !!! Wat ben ik een idioot geweest om dat co ...
  arbeider (Lykle schalm - 14/09/2007) Ja, als je arbeider was geweest vediende je netto meer.
  vrienden (thierry hendrickx - 14/09/2007) als vrienden me daar uitdrukkelijk om verzoeken, zal ik ze antwoorden, maar ik heb geen behoefte om dat op een publiek forum te plaatsen, zeker niet als zelfstandige, sorry. bovendien kan dat inkomen ...
  vrienden (thierry hendrickx - 14/09/2007) als vrienden me daar uitdrukkelijk om verzoeken, zal ik ze antwoorden, maar ik heb geen behoefte om dat op een publiek forum te plaatsen, zeker niet als zelfstandige, sorry
  Prépensioen (Julien Van de Velde - 14/09/2007) Per maand als prépensioen en gewerkt tot 64jaar en reeds dan loopbaan van 45 jaar arbeid €I290 wwarop ik als belasting nog ong.€2500 moet afdragen.Dit betekend netto per maand €IO4O of 1/3 van mijn vr ...
  praten over geld (rombaut martens - 14/09/2007) Op een forum zou ik mijn loon niet zeggen. mijn kinderen mogen het wel weten als ze er naar vragen.mensen van het werk mogen het ook weten. vrienden tsja is wat moeilijker want wat zijn echte vriende ...
  geld (Bernard Dumont - 14/09/2007) Ja,iedereen mag van mij weten hoeveel ik maandelijks verdien;Echt niet veel, ik ben ziekenhuisverpleger en ben 50 jaar, ik werk de helft van de feestdagen(5 a 6 op de 10), ik werk om de 2 weken gans h ...
  dieven... (michel perry - 14/09/2007) Volgens mij weten ze dat er iets op komst is zijn ze ze de mensen volop aan't melken!we zouden er iets aan moeten doen!allemaal samen!
  Ja, waarom niet (Annick De Clercq - 14/09/2007) Mijn netto inkomen is 1520€. Ik klaag niet en kom rond. Maar echt een luxe leven kan ik daarmee niet hebben. Van zolang ik eten op tafel kan zetten, eens iets nieuws kan kopen en even op verlof gaan b ...
  soms zuur verdiend (Jimmy Van Damme - 14/09/2007) als adm. bediende en 50-plusser, met 3 kinderen ten laste, verdien ik zo'n 1450 euro netto + 100 euro aan maaltijdcheques. Redelijk betaald zal u zeggen. Hiervoor moet ik wel elke dag een klier van ee ...
  Ambtenaar (Mario Bergen - 14/09/2007) Als je federaal ambtenaar bent, moet je je niet verstoppen, want dan kan iedereen wel weten hoeveel je ongeveer verdient. Contractueel, niveau 2, alleenstaand, zestal jaar actief bij overheidsdiensten ...
  Werken in buitenland (Karel Desmet - 14/09/2007) Mijn vrouw en ik werken al zo'n 10 jaar in het buitenland (10 maanden per jaar) en verdienen nu ongeveer 10000 Euro per maand samen netto. Werken wel ongeveer 90 à 100 uur per week. Als je ergens wil ...
  HK (Stef d'Echte - 14/09/2007) Geen oud leerling van koksijde?
  Werken in buitenland (kurt verstraete - 14/09/2007) Werken in buitenland is altijd al voordelig geweest voor belastingen te ontduiken, Hoop dan ook dat ze daar eens snel werk va naken de regering, Maar Jah Denk dat ze nog slapen ;)
  proficiat (vandermeulen steven - 14/09/2007) proficiat en zie dat je binnnen enkele jaren niet doodvalt.
  proficiat (gina cottegnie - 14/09/2007) wat bedoel je met zie dat je binnen enkele jaren niet doodvalt? gr gina
  frustratie? (Frederik Cardon - 14/09/2007) Toch nog altijd de frustratie niet helemaal verwerkt, aan je antwoord te zien... Of je nu ASO, TSO, BSO, whatever gestudeerd hebt maakt toch niet uit. Als je maar gelukkig bent met wat je hebt en d ...
  724,95 euro netto p/m ! (Joske Verbruggen - 14/09/2007) Ik ben nu al enkele maanden op ziekenkas, wegens kankerbehandeling (chemo). Om de twee weken krijg ik mijn geld: voor augustus was het in totaal 724,95 euro netto. Zelfs op de bruto-vergoeding pakt de ...
  zelfde schuitje (gerda vanderlinden - 14/09/2007) Beste, Heb hetzelfde meegemaakt vorig jaar. Hou mijn hart vast wat ik volgend jaar nog ga moeten bijbetalen aan belastingen. Het beste ermee
  mijn ezeltje (SUZANNE MEZOO - 13/09/2007) tleven zit niet in elkaar hoeveel net we verdienen maar wat we ervan maken. ik ben 38 en gestopt met school aan 17 vandaag verdien ik hetzelfde wat iemand die tot zijn 23 naar school ging en droomt va ...
  grootverdiener (Jos De Vadder - 13/09/2007) Ik verdien 1270 € netto, week-end vergoeding inbegrepen.
  voila (DESOT Walter - 13/09/2007) als zelfstandige die begint om 6u 's morgens en werkt tot 22u 's avonds met tussen twee klanten in een snelle hap, weekends en feestdagen werken inbegrepen zo'n 7.300euro bruto. Netto is natuurlijk he ...
  1.500.000 euro per jaar... (Jan Denijs - 13/09/2007) ...gelukkig wordt dit bedrag belast in Zwitserland. In België zou hier slechts 1/4 van overblijven.
  Ploegenarbeid (Kris Baetens - 13/09/2007) +/- 1850€ netto in 4 ploegen vroege, late, nacht en weekends. 't Mag natuurlijk altijd meer zijn, die ploegen kruipen niet in je kleren, maar ik mag niet klagen zeker.
  praten over geld (JOSEPH ROMAN - 13/09/2007) ik dien u mede te delen dat het naar mijn mening het erg indiscreet is om naar een inkomen van gelijk wie te vragen. Wat wil u daar mede bereiken = twist en problemen !!! ik persoonlijk wens mijn ...
  Op de rand van faill.... (LOUIS HEYLEN - 13/09/2007) Ik ben op pensioen en krijg na 40 jaar werken 1.052 euro. Daarvan gaat 704 euro allimentatie naar mijn ex.Gemakkelijk is iets anders.
  TIP (kurt verstraete - 14/09/2007) Ga in het buitenland wonen.
  14844 euro (Leontina Vdt - 13/09/2007) Voor drie werkdagen de laatste drie maanden in het parlement. Maar ik heb opslag gevraagd!
  bediende (Dimitri Verbeken - 13/09/2007) Ik verdien als simpele bediende nog geen 1200 euro per maand. Werk ook 38 uur per week en moet ook alles van betalen van huur en dergelijke ... En hierbij wetende dat ik eigenlijk minder verdien dan w ...
  netto (p S - 13/09/2007) Van mij mag iederdeen dat weten, ben federaal ambtenaar, toch gekend bij iedereen. Voor €1241 netto ga ik iedere dag met de trein naar Brussel (heen en terugreis samen duurt ongeveer 2u30).
  info (kevin coppens - 13/09/2007) ik zou eens graag weten wat een receptionist in een autogarage verdient? Anders eens met den baas gaan praten, ik verdien zo'n 1400 en jij ?
  1765 EUR (C N - 13/09/2007) 1765 EUR netto, 26 jaar, IT project manager & web/database developer, 38u/week, maar overuren zijn onbetaald en worden vrij regelmatig (vrijwillig) geklopt.
  geheim? (uyttenhove pascal - 13/09/2007) Een verpleegkundige werkt aan vastgestelde barema's die op internet gemakkelijk te bezichtigen zijn. Het probleem met het bekend maken van een netto wedde is dat dit forum geen duidelijkheid biedt naa ...
  praten over geld (José Pizarro - 13/09/2007) praten over 'verdienen' is een tweezijdig mes: ofwel zeggen 'de mensen' - meestal achter de rug, dat je liegt, omdat ze denken dat je overdrijft naar omhoog of omlaag, dus ik laat ze maar denken wat z ...
  netto pensioen (daniel d hont - 13/09/2007) ik heb 1601,45€ netto en dat is 60 percent van waar ik recht zou op hebben in het buitenland. Zoals alle gepensionneerden betaal ik nog altijd krisis belastingen alleen weet ik niet voor welke krisis ...
  1268 euro (Kim Caufrier - 13/09/2007) mijn wedde als politieagent (38u/week), ben 2 jaar in dienst en ben 24 jaar. Komt wel nog wat extra bovenop in geval van weekendwerk, overuren, ...
  verkeerde vraag (Leo Daneels - 13/09/2007) Waarom niet de bedrijven vragen wat ze voor welke functies juist betalen ? Dan kunnen mensen vooraf een betere keuze maken bij het aanvaarden en zoeken van een job. Termen al 'mooie beloning' zeggen i ...
  zou meer mogen zijn (Kristel Melis - 13/09/2007) ik ben 41j, alleenstaande, en heb 19 jaren dienst. netto verdien ik ongeveer 1450 euro voor 38u. ik krijg ook nog maaltijdcheques...
  het gaat (erwin de vos - 13/09/2007) Nu,ik werk in volle continusysteen(4ploegen)en varieert van maand tot maand.Dus tussen 1800 en 2000€+maaltijdcheques met gezinslast+partner halftijds loon zo 700€/maand als gewone arbeiders
  als militair, politieagent (Daems Daniel - 13/09/2007) of fedraal ambtenaar, is dàt zéér zeker géén 'geheim' ;. Onze wedden staan telkens , per graad en niveau netjes NETTO vermeld in het staatsblad.. IEDEREEN kan dat consulteren indien gewenst... Mijn we ...
  Tuurlijk (Liesbet Van Bever - 13/09/2007) Ik ben 22 jaar, alleenstaand, onder tijdelijk contract en ik verdien 2200 bruto, wat ongeveer 1400 netto wordt.
  tevreden (Lenny De Vos - 13/09/2007) Ik verdien momenteel met 6 jaar anciënniteit een kleine 1600 euro netto. Ik ben hier tevreden mee. Ik zou meer kunnen verdienen door hier en daar extra's te doen, maar ik wil ook nog LEVEN. Ik zou het ...
  tja (Rudi de Filette - 13/09/2007) Ben 32-jaar werk gemiddeld 60 a 70 uur per week. Netto 3500 + GSM + Auto + maaltijd cheques euro.
  amaai (johan dedier - 14/09/2007) als ge echt 70 uur per week werkt ben je in feite te beklagen
  Amaai (Rudi de Filette - 16/09/2007) Ik weet niet of ik te beklagen ben, ik heb een goed inkomen maar moet zoals iedereen met een hoog inkomen er zeer veel dingen voor laten; vrije tijd, geen tijd voor gezin, etc.. Binnen kort ga ik w ...
  wat doe jij (Vanoosthuyse Bart - 14/09/2007) ik werk zo'n 70 a 80 uur per week en krijg daarvoor rond de 1650 euro per maand netto uitbetaald, ik ben vrachtwagenchauffeur
  wat doe jij ? (Rudi de Filette - 16/09/2007) Ik ben een senior consultant bij een grote IT en corporate strategy Consulting Firma.
  € 1100 (Davey Wallis - 13/09/2007) Bediende met een 40/u week
  Verander Statuut naar Arbeider !!! (Lykle schalm - 13/09/2007) Voor dezelfde inspanning,voor hetzelfde geld van de baas krijg je als arbeider 1793.03 € meer per jaar netto . Met drie kinderen is het zelfs 2568.44 € jaar. Je bent gek om bediende te zijn, tenzij je ...
  Geen idee (Koen Mulier - 13/09/2007) Ik ben afgestudeerd in het vti en door dat er zo'n 'schaamte' leeft rond die lonen heb ik nu geen flauw idee als ik zou gaan werken ( hogeschool stond in de weg ) en dat vind ik jammer dat ik niet wee ...
  ondervinding heeft me meermaals geleerd (christa van puyenbroeck- van acker - 13/09/2007) dat je best zwijgt over je eigen verdiensten en de verdienste van je partner. 't Lokt veel te veel nijdige reacties uit en tenslotte zijn het hun zaken niet. Mensen lijken soms wel bezeten in hun pogi ...
  * (Els De Wilde - 13/09/2007) Nu ik halftijds werk verdien ik 800 EUR per maand, ambtenaar niveau A2. Als ik voltijds zou werken is dat 1200 EUR netto. Bruto is totaal onbelangrijk om te weten, want dat krijg je toch niet. Anci ...
  uurloon (luc lenoir - 13/09/2007) ik verdien 17,13 euro per uur waar de helft naar de staat gaat dat zegt al genoeg
  ik het minst?????, (mark raes - 13/09/2007) 1250€ netto/maand voor 38 uur/week juist genoeg om proper van te leven
  2650€ (Pol Ensoc - 13/09/2007) bruto waarvan de helft voor de Staat en de Koning zijn 12.4 miljoen.
  Ik verdien ZEER VEEL (Patrick Verstraete - 13/09/2007) Maar ik krijg het niet. Om eens over na te denken...
  Geld (Henri Beuten - 13/09/2007) Ik ontvang 2010 euro pensioen netto per maand. Ik verdiende genoeg en mijn pensioen is voldoende.
  Wat ik verdien (Gerda Verfaillie - 13/09/2007) Als u zou vragen wat wij als gezinsinkoen hebben zou ik het niet vertellen om de simpele reden dat het niemand aangaat en dat ik ook niet weet wat anderen verdienen ofwel zeggen ze het niet ofwel lieg ...
  Ambetanterikken ;-) (jeroen lemmens - 13/09/2007) Voor de meeste ambtenaren is het heel simpel, het loon ligt vast. Ik werk in het onderwijs, en iedereen kan tot op de cent na berekenen wat ik per maand verdien. Waarom doen anderen daar zo moeilij ...
  waarom niet.. (tom prinsie - 13/09/2007) Ik werk als verkoper in een bedrijf met 7 winkels. vast en comissie kom ik rond de 1400€ netto per maand. ik ben 23 jaar oud en heb enkel een A2 elektromechanica. Het bedrijf is een telecom/computer v ...
  Treinbestuurder (Gawein Verheecke - 12/09/2007) Als treinbestuurder heb ik gemiddeld 1700€ netto. Daarbovenop komen nog maaltijdcheques van 6€/stuk, GSM en bedrijfswagen.
  ('.') (Tommy Blommaers - 13/09/2007) Bedrijfswagen als treinbestuurder? Had je niet beter een bedrijfstrein gevraagd?
  hehe (Gawein Verheecke - 13/09/2007) Ik werk niet voor de NMBS, maar voor een privé operator. En gezien er geen treinsporen van mijn huis naar het werk liggen komt die auto goed van pas :-)
  Bediende (Claude Deslypere - 12/09/2007) Ik verdien ongeveer 4500 netto per maand, plus bedrijfswagen, gsm en laptop.
  nieuwe job (jurgen eeckhout - 14/09/2007) Ben op zoek naar een nieuwe job in de financiële sector . Zou eens graag vrij solliciteren bij uw werkgever. E-mailadres : eeckhout_jurgen@hotmail.com
  Veel (Pol Ensoc - 13/09/2007) poen, maar ik vermoed dat u jaarlijks een veelvoud van dit bedrag moet afdokken aan Uncle Sam ? Of is dit met het bedrag uitgekeerd door Win for Life ? :-)
  Netto... (Claude Deslypere - 13/09/2007) Dit is NA belastingen edm.... en het is mijn werkgever die moet afdokken aan de staat...oh ja.. ik werk niet meer dan 40 uur per week, dus het is niet zo dat mijn privéleven eronder lijdt (eerder inte ...
  Beroep? (Gert Gullentops - 13/09/2007) Wat moet u doen voor dat fortuin? Of bent u politicus? :-) En bij welk bedrijf moeten we allemaal komen solliciteren want in vergelijking met de andere lonen hier is dit toch wel behoorlijk veel...
  geen politicus (Claude Deslypere - 14/09/2007) zoals al gezegd... ik ben bediende... en ik werk bij één van de grootste financiële dienstverleners ter wereld....
  nuttig?? (An Vancer - 12/09/2007) mij interesseert het niet hoeveel anderen verdienen. Er zijn er altijd, en wellicht nogal veel in mijn geval, die meer verdienen. Ik vind dat ik met mijn diploma en verworven vakkundigheid misschien w ...
  Praten over geld... (Deleener Fab - 12/09/2007) Pamela, ik werk 24/week als administratief bediende en ik vind dat ik een zeer goede loon heb en een toffe werksfeer dus veralgemeen U conclusies niet...
  Waarom geen bruto vergelijken (Rudy De Clerck - 12/09/2007) Netto inkomen is afhankelijk van gezinstoestand. Brutto inkomens vergelijken is mi duidelijke omdat dit onafhankelijk is van andere factoren. laten we dus bruto-weddes vergelijken; wel liefst anoniem ...
  vals (jeroen lemmens - 13/09/2007) Wat kan het mij schelen dat mijn collega evenveel verdient maar er iets meer aan overhoudt omdat hij een vrouw en 2 kinderen heeft? Echt netto aal hij minder hebben dan ik ...
  Praten over geld (Vermeire Pamela - 12/09/2007) De mensen die reageren op dit forum verdienen goed hunnen boterham, moet ik zeggen. Ik denk dat mensen die er liever niet over praten niet zo denderend verdienen en daar dan liever over zwijgen.
  dat kan tellen (greta gyselinck - 12/09/2007) veel lonen zijn zeer goed , vraag aan gepensioneerden wat ze krijgen en da
  geen geheim (els leezy - 12/09/2007) Ewel, ik verschiet dat er mensen zijn met zo'n hoog werkloon. Ikzelf ben 38 jaar, administratief bediende en verdien 1359 euro netto. Ben ik onderbetaald????? Wat doen die mensen om een loon te ontva ...
  ach (Katja Corvers - 13/09/2007) Ik ben 36 werk als bediende in de bouw en verdien enkele euros minder als jij. Bij rondvraag bij collega's in gelijkaardige beroepen, ligt dit loon overal een beetje gelijk. Maar ik ben er tevreden me ...
  1350 (i van - 13/09/2007) Ik ben 22 en verdien zelf +- 1350 € per maand volgens barema netto en dit voor een job zonder overuren, zonder stress en een goede werksfeer.
  geld geld (ingrid wouters - 12/09/2007) Ik heb er geen probleem om dat mede te delen maar sommige collega's zijn nogal jaloers van aard. Ik vind dat ik niet zo veel verdien voor de verantwoordelijk die ik moet nemen.
  geld (ingrid wouters - 12/09/2007) ik wil wel mededelen hoeveel ik verdien in mijn functie maar wil niet dat mijn naam vermeld wordt.
  Openheid (Filip Maenhout - 12/09/2007) Geen probleem: ik ben een 40-jarige boekhouder in een klein bedrijf. Ik vang ook alle andere administratie op. Ik heb een vier-vijfde functie en krijg daarvoor netto ongeveer 1300 eur. In de sector te ...
  nee (Deleener Fab - 12/09/2007) anoniem wel, maar anders liever niet
  waarom niet? (Sofie Van Craenenbroeck - 12/09/2007) Ik zou niet weten waarom niemand mag weten hoeveel ik verdien!? Ik moet zelf toch zien dat ik met dat bedrag de maand rondkom? En dat zal niet gemakkelijker of moeilijker gaan als andere mensen weten ...
  aarzelend, maar toch 'ja' (M H - 12/09/2007) 1250 netto. mijn man 100 meer. gezin met 2 jonge mensen en een lieve dochter (1jaar). gevolg: in een dure woon-regio in vlaanderen, maar wel toevallig onze geboortestad, kunnen wij nauwelijks ee ...
  Leerkracht middelbaar onderwijs - wiskunde-economie-informatica (Kurt Casier - 12/09/2007) 1300 euro netto per maand. Ik ben 23 en werk nu het derde schooljaar. Dit vind ik maar erg laag voor hetgeen wat ik ervoor doe. Ik hoor anderen al afkomen dat we 'slechts' 24 lesuren van 50 minuten m ...
  scandalig (mieke senaeve - 14/09/2007) ik wel
  Beste Kurt (Karel Desmet - 14/09/2007) Even serieus, mijn vader en schoonvader zijn beiden leerkracht. Ik weet dus waarover ik spreek als ik zeg dat U met Uw 24 'uren' ze wel heel goed spreidt over de 5 lesdagen, dat is nog geen 5 uur lesg ...
  Beste Kurt (Roger De Puysseleir - 12/09/2007) Ik heb ook enkele jaren in het onderwijs gestaan en begrijp absoluut wat je beschrijft. De ' buitenstaanders ' zien alleen het beperkte aantal uren dat je effectief voor de klas staat. Wat het aan tij ...
  Belg in ollandse dienst (Stijn Cant - 12/09/2007) Geen geheim; banken en de fiscus weten alles; waarom zou de rest dat niet mogen weten 1.950 euro Toen ik andere functie had in het bedrijf had ik 2.400 euro, maar die stress en werkdruk die ik nu mi ...
  tuurlijk wel (k cleeren - 12/09/2007) Als maatschappelijk assistent, 3 jaar aan 't werk, krijg ik tussen de 1600-1700€/m. Ik doe wel 2 deeltijdse jobs, dus krijg +/- 150€ meer dan 25-jarige collega's die één voltijdse job doen. Dit beteke ...
  meer? (jeroen lemmens - 13/09/2007) je gaat er echt niet meer aan overhouden, en das maar normaal zeker?
  Ja (k cleeren - 13/09/2007) Tuurlijk is dat normaal, ik vind niet dat ik meer zou moeten verdienen dan iemand die één voltijdse doet. En dat is wat ik wilde duidelijk maken, nl dat ik uiteindelijk eveneveel verdien, nl +/- 1500€ ...
  geen probleem (Jeroen Coninx - 12/09/2007) 2350 euro, 31 jaar zonder bedrijfsauto. Ik vnd het wel belangrijk dat collegas dat weten om zeker te vermijden dat er bepaalde collegas onderbetaald worden zonder dat ze het zelf beseffen.
  Ja, behalve tegenover collega's (Patricia Cools - 12/09/2007) Dat zorgt alleen maar voor strubbelingen. Maar verder heb ik er geen probleem mee. Mijn vrienden weten hoeveel ik verdien. Er zijn mensen die meer verdienen en er zijn er die minder verdienen.That's t ...
  No prob (Hans Koch - 12/09/2007) Mensen doen daar altijd zo moeilijk over, ik niet, dus: 2.900 netto.
  wow (beth eggermont - 12/09/2007) waar werk jij, ik kom ook, daar moet ik 3 maand voor werken
  Rijk? (wim verschelde - 12/09/2007) Waarom niet? +/- 1600 euro. Mensen moeten overigens wat rapper tevreden zijn met wat ze hebben in dit rijke landje van ons. Maar wat heet rijk? ... 'We zijn pas rijk als niemand arm is', nietwaar? ...
  deeltijds (Eric Goris - 12/09/2007) ± € 1000 voor 25 uur per week.
  geen geheim (gina bogaert - 12/09/2007) voila 1.758 €
  tuurlijk mag je dat (Mario VAN BREMPT - 12/09/2007) Ik weet dat er heel veel gelogen word rond de wedde en heel veel hangt af van buiten factoren zoals hoeveel personen ten laste e.d. Voor mij is dat niet echt een probleem om gewoon te zeggen hoeveel i ...
  appelen met peren (Pieter Verhaert - 12/09/2007) vaak onstaat het risico dat men appelen met peren vergelijkt als men enkel nettoloon beschouwt. Alle andere voordelen, nadelen, jobinhoud spelen echter ook een rol in wat iemand verdient. Ik doe daar ...
  Niet geheim (Elke Verstraeten - 12/09/2007) 1400 en een beetje, veel minder als toen ik in Brussel werkte, maar de werkdruk en bijhorende verantwoordelijkheid, stress en vermoeidheid ligt dan ook een pak lager. Ik heb geen probleem om dat tege ...
  netto verdienen (nicky peeters - 12/09/2007) natuurlijk mag iedereen weten hoeveel ik verdien. Zou liever wat meer hebben, maar je hebt baremas en misschien door hareder te werken dat ze toch beslissen om over die berema over te stappen
  Mijn sector (William Usewils - 12/09/2007) Ik tracht het tussen de 4000 en 5000 euro netto te houden. Weet wel dat ik 's morgens 06h00 start, en hopelijk stop rond 22h00-2300h. En ik heb 40 seconden om een broodje te eten - als ik uberhaupt ti ...
  It's all about the money (Wouter dewulf - 12/09/2007) Maar ik hoop dan wel dat je een droomjob hebt want geld alleen maakt niet gelukkig he zeggen ze. Er zijn ook jobs waar ik ms 16 uur per dag zou willen werken maar dan zou het iets moeten zijn gelijk o ...
  OK (C J - 12/09/2007) netto kom ik uit op 2750€.
  24j - bediende admin (Evy VanderAerschot - 12/09/2007) ik verdien 1300 euro netto per maand, + maaltijdcheques van 6€ per dag
  slijk der aarde (Patrick Poffé - 12/09/2007) 1650 Euro per maand
  netto wedde (Emmanuel Fabel - 12/09/2007) 1872 euro voila
  te weinig (danny reynders - 12/09/2007) alles is veel duurder geworden maar mijn loon is niet in verhouding gestegen ondat met de meeste dagelijkse dingen uit de index heeft gehaald
  Natuurlijk (Raf Moerkens - 12/09/2007) Netto : 1580 EUR Waarom moet er altijd zo geheimzinnig over gedaan worden? Mensen vinden - wat anderen over hen denken - nog altijd zo belangrijk. Zo lang je zelf tevreden bent is er toch geen prob ...
  nee (Dupont Brigitte - 12/09/2007) Alleen binnen het gezin mag het geweten worden. Met buitenstaanders derover praten brengt nijd met zich mee!Wat de ene teveel vind, vind de ander te weinig.
  verdienste (benny allemeersch - 12/09/2007) Tuurlijk wel, 1700 euro netto, wel rekening mee houden dat er geen voordelen in natura zijn(gsm, wagen, maaltijdcheques,..). Het valt mij op dat er heelwat mensen zo geheimzinig over doen, dit leid ...
  Tuurlijk (Stef d'Echte - 12/09/2007) 2900 eur maar ik moet er wel meer dan 70 uur per week voor werken
  nettoloon (Wim De Vogelaere - 12/09/2007) als vrienden ernaar zouden vragen, zou ik het wel tegen hem/haar zeggen, maar uit mezelf zou ik er niet over beginnen. Maar op een forum? nee, dat niet, aangezien we niet anoniem bezigzijn
  geld (Davy De Koeyer - 12/09/2007) iedereen mag het weten loon mag geen geheim zijn 1650 euro inde maand NETTO
  Money (Davy De Koeyer - 12/09/2007) 1650 euro geen probleem mee om het tegen iedereen te zeggen
  De fiscus weet het waarom de vrienden niet? (Annick Raes - 12/09/2007) Ik blijf thuis voor de opvoeding van ons kinderen en krijg daarvoor 500 euro. Mijn man werkt, is vaak in het buitenland en heeft een veeleisende job. Hij verdient 5600 euro. Wij wel wonen in Luxemburg ...
  waarom ni? (karin vastavel - 12/09/2007) netto : 1356 EUR
  tis weinig als je ziek bent (Franki De Clerck - 12/09/2007) ik heb netto maandekijks, 736 euro, aan ziekenbond, en wij zijn wel verweten van profiteurs, terwijl we liever gezond zouden zijn en werken. het mag eens geweten zijn
  Voila. (S K - 11/09/2007) 1339,75 netto per maand. Ik kom toe en ben tevreden.
  nee (Patrick Van der Massen - 11/09/2007) Ik denk dat uw wedde nog altijd iets privé blijft, en bovendien wordt er heel veel gelogen over de wedde die iemand krijgt.Dus spreek daar zo weinig mogelijk over, tenzij natuurlijk met uw partner.
  Waartoe dient het? (Stijn Vercamer - 11/09/2007) Ik spreek daar liefst niet over, tenzij met mijn beste vrienden en eventueel met mijn vader. Gewoon omdat het tot niets dient. De een vindt het weinig, de ander vindt het veel. En in beide gevallen he ...
  Zoals je ziet.... (Lut Duprez - 10/09/2007) Niemand spreekt erover. Ik heb enkel een onkostenvergoeding, onthaalmoeder, en de prijs is daarvan gekent.
  Echtgenoot - onthaalmoeder (Lieven Van den Abeele - 14/09/2007) Mijn echtgenote is reeds 27 jaar onthaalmoeder. Het is een schande dat onthaalmoeders nog steeds geen vast statuut hebben, vakantie, geen vergoeding, wanneer mijn echtgenote ziek valt, komt ze op 'wer ...
  IK zie hier op dit (Daems Daniel - 13/09/2007) forum héél wat anders... Je was dus de prijs van de oogarts en de optieker nog vergeten blijkbaar ?
Aanmelden
e-mailadres/gebruikersnaam

wachtwoord

Aanmelden Bewaar
Vraag van de dag

Er is veel discussie over het smogalarm

Gelooft u dat het nuttig was de toegelaten snelheid op snelwegen te beperken tot 90 km per uur?
Ja
Nee
Forum
Wilt u reageren op een stuk in de krant of heeft u een belangrijke mededeling voor onze lezers?
Hier kan u terecht met al uw brieven en grieven. De beste inzendingen verschijnen bovendien in de krant.

LEES REACTIES/REAGEER