U bent hier: Home » Forum
Debat
Op 16 juni 2011 omstreeks 14:17, zei Stefan Frederix:
Niemand is verplicht van produkten van de Nationale loterij te kopen. En ze steunen meerdere sporten en goede doelen. Dus Luc geen goede reactie van U. En voor de jeugd doen ze ook al veel hoor.
Op 16 juni 2011 omstreeks 13:09, zei Andy Claes:
VDB kiest eieren voor zijn geld... 't moest maar es falliekant tegenslaan in de tour (wat ik absoluut niet hoop zenne, integendeel)
Op 16 juni 2011 omstreeks 09:42, zei Filip Vandendriessche:
Inderdaad jammer dat er jaren tevergeefs geïnvesteerd werd in ene Evans zonder klinkend resultaat en dat er nu gesplit wordt als de ploeg goed loopt... Gewoon sportief blijven en hopen dat beide teams protourteams worden/blijven.
Op 16 juni 2011 omstreeks 09:16, zei Robert Roldan:
@ Luc , groot gelijk ! maar opgelet dat dit ook weer niet verdwijnt in de zakken van Bloso en dergelijke
1 reacties
Op 16 juni 2011 omstreeks 09:44, zei Antoine Bauwens:
hahahaha ook probleemke gehad met het doorsturen van je reaktie. 3 keer ok ik heb het maar alle 3 gelezen
Op 16 juni 2011 omstreeks 09:15, zei Frank De Pester:
Het enige dat Lotto wil is meer franstaligen in de ploeg,Ook al rijden ze geen platte prijs,Zo halen de kioskbeurs 'een temabeurs voor krantenwinkels' weg uit Gent,Die beurs had sedert het onstaan plaats in Flanders-expo,Maar onder druk van de Nationale-loterij zal deze beurs nu plaats hebben in Tour&Taxis Brussel.
Op 16 juni 2011 omstreeks 08:57, zei Wim Cools:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Lotto en Omega Pharma uit elkaar zijn gegaan. Jaren hebben ze gebouwd aan een degelijke ploeg waar ze nu eindelijk de vruchten van plukken met VDB en Gilbert en dan gaan ze plots uiteen. De tol van de roem en het succes? Managers die hun zakken liever alleen vullen dan met 2? Tja, geld zal er ongetwijfeld voor iets tussenzitten. Waar is de pure sport naartoe?
2 reacties
Op 16 juni 2011 omstreeks 09:38, zei Antoine Bauwens:
de ene wil naar een top ploeg werken en de andere wil een sub top. Dat is het eenvoudigste uitgelegd waarom de wegen scheiden. Maar het is nog best mogelijk dat ze elkaar steunen.
Op 17 juni 2011 omstreeks 10:45, zei Patrick De Kinder:
Als je een toekomstige kandidaat Tourpodium contracteert en de ambitie hebt om Gilbert ook te houden ben je wel geen subtop hé.
Op 16 juni 2011 omstreeks 12:52, zei Eufke Venhei:
Nu dat VDB getekend heeft,en waarschijnlijk heeft Gilbert allang getekend,kan er maar één reden zijn,Omega Pharma moest buiten en zal gewisseld worden door een andere sponsor,wedden dat het of een waalse of Lefevre is.
Op 16 juni 2011 omstreeks 07:53, zei Luc Piot:
Lotto zou zijn (ons) geld beter investeren in het aanzetten om te sporten bij jongeren.
Op 17 juni 2011 omstreeks 10:49, zei Patrick De Kinder:
Correctie 'ons' geld is het gokgeld van personen die wat centen te veel hebben. Als het over belastinggeld gaat is het een andere zaak. Dan ben ik zeker voorstander van meer overheidsgeld voor sport naar de basis... de scholen.
Spelregels forum
" Elke slag die mijn fiets kreeg, noemde ik een crevitske "
" 1.250 mensen in Wetteren moeten vanwege de giframp een nieuw bloedstaal laten afnemen. Wat vindt u daarvan?"
Voetnoot