Forum

Reacties

Levenslang voor Ronald Janssen

• vrijdag 21 oktober 2011, 12h30

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 22 oktober 2011 omstreeks 16:26, zei François Van Thienen:

de straf is correct ,tenslotte ze konden niet anders ,maar langs de andere kant worden de gewone burgers (belastingbetalers)gestraft tot hun laatste levensdag, want wij allen betalen voor zulke mensen die tot hun laatste dag in een gevangenis hotel verblijven (Dutroux,Horion,jansens,ze moeten die gewoon een spuitje geven en laten inslapen en de oven in op die manier moet de gewone burger daar niet meer voor opdraaien ,en zij hoeven ook nooit een mogelijkheid te krijgen op een tweede kans ,want dat hebben de slachtoffers ook niet meer

Op 22 oktober 2011 omstreeks 14:45, zei André Bouvery:

op 22 oktober om 14u40 zei andre bouvery: proficiat aan de jury.dit is de juiste beslissing zijn plaats is in de gevangenis.wat zijn ex betreft wel dat is een echte slet eendrievoudige moordenaar nog gaan bezoeken in de gevangenis

Op 22 oktober 2011 omstreeks 12:01, zei Fabian Vanhaverbeke:

Ik stel voor dat ze hem ten dienste stellen voor geneeskundig onderzoek. In plaats van dieren te gebruiken voor proeven, gebruik hem... Misschien om middel te zoeken tegen nieuwe drug 'krokodil'?

Op 22 oktober 2011 omstreeks 09:15, zei huib matthijssen:

Als ik de verhalen moet geloven krijgen ze 'm in de gevangenis wel klein. daar zijn ze niet flauw met zulke deliqueten.

Op 22 oktober 2011 omstreeks 09:14, zei huib matthijssen:

Als ik de verhalen moet geloven krijgen ze 'm in de gevangenis wel klein. daar zijn ze niet flauw met zulke deliqueten.

Op 22 oktober 2011 omstreeks 00:24, zei Robert Heynen:

ze moesten de doodstaf terug inrichten voor zo monsters dat hij nog durfde te lachen en de leugens die oor deze familie werd verteld ik werd er niet goed van nog goed dat ik niet op dit proces aanwezig was ik had het niet kunnen verkroppen dat er nog zo monsters in het land rondlopen

Op 22 oktober 2011 omstreeks 00:24, zei Robert Heynen:

ze moesten de doodstaf terug inrichten voor zo monsters dat hij nog durfde te lachen en de leugens die oor deze familie werd verteld ik werd er niet goed van nog goed dat ik niet op dit proces aanwezig was ik had het niet kunnen verkroppen dat er nog zo monsters in het land rondlopen

Op 21 oktober 2011 omstreeks 23:57, zei Herman Legein:

een monster minder vrij in BELGIE. wie is de volgende een vreemdeling of een dol gedraaide idioot .wacht maar af ?

Op 21 oktober 2011 omstreeks 23:30, zei Johan Goris:

'Er schuilt in iedereen een moordenaar' heeft een bepaalde analist ooit gezegd. Maar deze psychopaat kan ik echt niet begrijpen. Op de foto lijkt hij terug die vriendelijke man. Er is echt wel een verschil tussen deze man en de overgrote deel van de bevolking.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 22:57, zei Detlef Van de Wal:

De levenslange straf voor deze dader kunnen we mijns inziens alleen maar toejuichen.Wat betreft de kinderen van veroordeelde zou men even moeten nadenken over het feit dat ook zij slachtoffer zijn.Weliswaar in vele minder erge mate.Maar dat mag niet betekenen dat zij hun verdere leven gewezen moeten worden met boze vinger als zijnde de kinderen van het beest. Dat zou volkomen onjuist zijn.Zij hebben niets,maar totaal niets te maken met de verschrikkelijke daden van hun vader. Geef hen de kans die ze verdienen !!!

Hoogst aantal stemmen

Op 21 oktober 2011 omstreeks 14:18, zei Kim Naverty:

Ter info: Freddy Horion zit al 32 jaar vast, Staf Van Eycken al 38 jaar. Ze zullen de gevangenis waarschijnlijk nooit meer verlaten. Levenslang is dus wel degelijk levenslang in bepaalde gevallen.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 16:21, zei Liesbeth Verplancke:

ze moesten de grijns van zijn smoel kloppen!

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:16, zei Didier Borny:

Denk dat ze daar in t'prison wel eens zouden kunnen voor zorgen....

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:43, zei Ann Eykens:

Ik denk dat hij in 't prison heel goed beschermd gaat worden, net als dat ander beest. Afgeschermd van de anderen....spijtig genoeg.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 21:02, zei Alfons Schepers:

'The show must go on' is blijkbaar zijn moto... Vandaar levenslang en geen dag minder! Enkel met de voeten vooruit mag hij nog de gevangenispoort uit!

Op 21 oktober 2011 omstreeks 15:38, zei André Bouvery:

op 21 oktober om 15u35 zei andre bouvery : proficiat aan de jurileden. die beslising is de juiste

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:28, zei Marc De Ridder:

Andre, ik ben niet nieuwsgierig, maar waarom begint uw tektst altijd met: 'op datum zoveel om zoveel uur zei andre bouvery'?

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:46, zei Ann Eykens:

Ik vind dat wel koddig dat hij altijd zo antwoordt. ;-) Kort, bondig en kurkdroog.

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 21:42, zei Alfons Schepers:

Vooral niets achter zoeken... ;-)

Op 21 oktober 2011 omstreeks 20:25, zei Gert Destoop:

Dit toont nog maar eens aan dat wij eenvoudigen van geest toch menswaardig kunnen oordelen. Een dike proficiat, andere bouveri!

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 20:57, zei Alfons Schepers:

Naar ik mag aannemen is dit 'eenvoudigen van geest' als compliment aan Andrè e.a. bedoeld...

1 reacties

Op 22 oktober 2011 omstreeks 02:51, zei Gert Destoop:

E.a. Aan alle lezers die hier reageren. Een welgemeende 'proficiat!' (In behoorlijk Nederlands, Gefeliciteerd!)

Op 22 oktober 2011 omstreeks 09:37, zei Ann Eykens:

Ik vind je reactie écht ongepast. Wie bent u om te oordelen of André 'simpel van geest' is? Of anderen? Hij is misschien veel slimmer dan u. Hij valt nooit mensen aan.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 15:00, zei Marc Moonens:

Ongelooflijk maar waar. Die vortzak staat er nog bij te lachen ook.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:28, zei Ann Maes:

Levenslang?? Gaan we er binnen een 20 jaar nog eens van horen, wat is hier in België levenslang? Ik vind dat schandalig, hij mag nu voor levenslang op hotel. Alle dagen zijn eten voorgeschoteld, zit in de warmte, kan tv kijken, zijn peceetje bij de hand, af en toe eens gaan wandelen als hij zich goed gedraagd, en dat allemaal op onze kosten!!!!! En denken dat er veel mensen de hele winter gaan moeten vechten om te overleven, in barre omstandigheden, die nog nooit een kat kwaad hebben gedaan. Ze zouden de doodstraf terug moeten inlassen, spuitje salut en de kost. Maar nu is het op onze kost. Schandelig, geniet er van meneer Janssen, hopelijk komt uw geest toch nog eens wakker, en begin je te beseffen wat je eigenlijk aangericht hebt, tis gemakkelijk nadien de psychopaat te gaan uithangen, oh ik weet van niks meer, ik kan het me niet herinneren. Op water en brood, in een donkere koude cel, met een blok aan zijn been, dat zouden ze moeten doen, en dat daadwerkelijk levenslang!!!

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 20:30, zei Gert Destoop:

Die vent is een moordenaar. Een beest. U gaat ook al zo redeneren?

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:07, zei Etienne De Bondt:

Dit klopt niet, men moet dringend de strafbepaling veranderen. Voor elk van de negen feiten waar hij schuldig aan bevonden is, zou hij een straf moeten krijgen. Vb. ontvoering van Annick 10jaar, de poging tot verkrachting 7jaar, de moord levenslang, en dit voor de drie slachtoffers. Is de eerste straf voorbij begint de tweede, enz. Dan pas is men zeker dat hij nooit meer buiten komt en sluit men ook de wet Lejeune uit.

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 20:20, zei Gert Destoop:

Dit is wat in (sommige van) de Verenigde Staten gedaan wordt. De feiten worden opgeteld, niet samengevoegd. Vandaar dat je soms onbegrijpelijke vonnissen hebt als '150 jaar' gevangenis. Maar in zo'n geval zou die klootzak in ons land nooit meer vrijkomen, zelfs niet met de wet-Lejeune.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 14:59, zei Corneel Dierckx:

Vier weken heeft deze komedie geduurd, het proces heeft weer eens honderdduizenden euro's gekost voor iets wat op twee dagen op te lossen was.De belastingsbetaler is weer de dupe van dat crapuul.

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 15:23, zei Wouter Mertens:

The evil is in the eye of the beholder. Het is goed dat dergelijike misdaad zo grondig wordt onderzocht en het is ook goed dat dit onderzoek op het proces helemaal wordt overgedaan. Mensen die dergelijke beweringen zoals u doen, zijn extremisten die af willen van onze rechtstaat. Oog om oog... Als wij ons aan dezelfde middelen vergrijpen als janssens zelf, zijn we niet beter dan hem. Dergelijk proces dient niet alleen om de nabestaanden duidelijk te maken dat de maatschappij achter hen staat, maar ook om de misdadige monsters te tonen welke ethiek hen zelf ontbreekt.

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 15:45, zei Jos Teugels:

Uw beider reactie vraagt toch enige nuancering. Dat dit proces alle betrokken partijen tot in detail aan bod laat komen, is vooral een nutteloze kwetsende en confronterende zaak voor de slachtoffers. Een dergelijke 'show' is niet alleen tijd- en geldrovend, het is bovendien een walgelijk evenement ten behoeve van de voyeuristen die kicken op sensatie en andermans leed. Dergelijke rechtszaak valt wel degelijk te begrijpen indien er op geen enkel ogenblik een bekentenis door de verdachte is gedaan. In dit dossier, waar duidelijk en onomstotelijk bekend is door de verdachte, zou een 'snelle procedure' moeten bestaan die het dossier binnen de 3 dagen afsluit met een uitspraak zonder jury. Dit proces heeft gigantisch veel tijd en geld gekost en is (voorlopig) voorbij. Nu is het tijd om andere rekeningen te vereffenen... vooral die welke openstaan bij de heren advocaten. Het einde van een zoveelste mislijkmakend stukje emo-sensatie-show. Intussen is een adequaat rechtssysteem klaarblijkelijk nog niet voor morgen...

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 16:42, zei Lea Lamers:

Er is nu wel een verschil: het proces is voorbij en de familieleden van de slachtoffers kunnen nu écht gaan rouwen. Het proces is afgesloten, nu kunnen die familieleden ook een fase afsluiten. Dat is moreel heel belangrijk voor hen.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 16:53, zei Corneel Dierckx:

Ik neem de laatste jaren onze rechtstaat toch met een grote korrel zout, omdat er grote en kleine mazen in het net zijn.U hebt er misschien uw kost dik verdiend,en ik ben uiteraard geen extremist.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 19:21, zei tuur schiepers:

En hopelijk gaat hij niet in beroep of het ganse cirkus kan herbeginnen.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:00, zei Marcella Vananderoye:

De beste straf was,TENTOON GESTELD in een ijzeren kooi midden van de grote markt in tongeren dan konden wij ons ook eens uitleven!!!!!

6 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:21, zei Ann Eykens:

Ze hebben hem op het nieuws toch nog even tentoon gesteld. Top!

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:24, zei Cindy Marie:

Ja dat vond ik ook schitterend. Vond het in geen geval kunnen dat HIJ ging bepalen wat er wel en wat niet gefilmd mocht worden.

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:36, zei Ann Eykens:

Zo is dat en daarmee heeft hij zijn laatste woord dus NIET gehad. Zijn wil was geen wet op deze laatste dag. ;-)

Op 21 oktober 2011 omstreeks 13:22, zei kay Lani:

Helelmaal met je eens. Nu kost het de staat nog veel geld. Of de ouders zouden mogen beslissen. De strop.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:00, zei tuur schiepers:

Wat is de roep naar de middeleeuwen toch groot (zolang het u past)

2 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:14, zei Bert Auwers:

correctie, niet zolang het 'u' past, maar wel zolang er zulke smeerlappen rondlopen... gebruiken als voorbeeld om toekomstige 'zieken' te ontmoedigen!

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:17, zei Marcella Vananderoye:

En voor U is het zeker? 'de ver van MIJN bedshow'

1 reacties

Op 21 oktober 2011 omstreeks 17:48, zei tuur schiepers:

Het is geen ver van mijn bed show, integendeel de straf van Janssens is de lichtste wat hij verdiende maar ik dacht dat we hier in een beschaafde wereld leven. Ik bedoelde dat als U middeleeuwse praktijken toepast we ook al de andere middeleeuwse toestanden er moesten bijnemen.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 19:43, zei Rik Parmentier:

Marcella, als je je echt eens wil uitleven, zoek dan een of andere zinvolle tijdsbesteding, zoals wat sporten ofzo... Dan kan je al je trieste frustraties mooi fysiek afreageren ipv hier beetje te komen dwaas doen.

Op 21 oktober 2011 omstreeks 23:07, zei Gert Destoop:

Nog beter: aan de galg! Of op de brandstapel! Op de Grote Markt in Tongeren, ten aanschouwe van uw soort volk.

Op 22 oktober 2011 omstreeks 00:01, zei Johan Goris:

Ik vraag me af wat mensen, die niet bij de zaak betrokken zijn, er toe beweegt om zulke wraakacties ten opzichte van deze psychopaat te bedenken. Ten toon stellen en folteren? Misschien hebben deze mensen ook een trauma opgelopen vroeger en hebben ze dit nog niet verwerkt? Of klopt het dan toch met deze analyse: 'er schuilt in iedereen een moordenaar?'

1 reacties

Op 22 oktober 2011 omstreeks 03:15, zei Gert Destoop:

U hebt waarschijnlijk Psychologie gestudeerd - orf gedaan alsof. Het is een normaal verschijnsel dat mensen zich keren tegen zoiets wat zich van hen afzet. Hebt u geen Geschiedenis gestudeerd? Het wordt tijd om tenminste iets te studeren, bijvoorbeeld een beetje psychologie, en kom niet af met dat citaat - van Jef Geeraerts, was it?

Op 21 oktober 2011 omstreeks 16:59, zei Tania Matthyssen:

ze hadden hem tegen de muur moeten zetten en afknallen dat had veel beter geweest.nu moeten we er nog voor betalen ....

Op 21 oktober 2011 omstreeks 14:20, zei Ronny De Coster:

Tja, is een mooie zaak levenslang opgesloten, ver weg van de (maatschappij), alleen jammer dat er wie weet hoeveel andere perverten nog vrij rondlopen die ongestoord hun driften op onschuldige mensen kunnen botvieren, hetgeen wij zo mooi -onze maatschappij- noemen is stillaan een oord van verderf aan het worden als er niet vlug strenger wordt ingegrepen bij elke vorm van criminaliteit...

1 reacties

Op 22 oktober 2011 omstreeks 03:27, zei Gert Destoop:

Wat voor een reactie is me dit, met al die 'mensen' die voor jou stemmen. Wat wil je, Adolf Hitler? De Wehrmacht? Stomme idioot! Word ouder, en leer schrijven.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN