Forum

Reacties

Jeroen Simaeys: 'Ik voel bitter weinig als Club op tv is'

• vrijdag 24 februari 2012, 21h10

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 februari 2012 omstreeks 15:03, zei Luc Decloedt:

Niet akkoord. Volgens mij is het gevoel op zijn minst wederzijds. Ik heb dit seizoen nog niemand rond mij, maar dan ook nog niemand, ook maar één maal horen zeggen dat we hem zouden missen. Simaeys is nooit een 'Club'-speler geweest. Veeleer een passant die wat poen kwam scheppen. Bovendien zijn dit soort opmerking niet verstandig. Het onthaal, als Genk PO1 haalt tenminste, zal warm zijn...

Op 25 februari 2012 omstreeks 09:29, zei Roger Vandenborne:

Jeroen had Club NOOIT mogen verlaten - word morgen een moeilijke klus.

1 reacties

Op 25 februari 2012 omstreeks 10:27, zei Christiaan Goethals:

Het is Jeroen alleen niet, Roger. Er zijn er verschillende die beter zouden gebleven zijn. vb. Sonck wegdoen en een Vleminckx kopen die niet beter is, en daar veel geld voor geven. De stommiteiten bij Club lopen de spuigaten uit.

Hoogst aantal stemmen

Op 25 februari 2012 omstreeks 15:03, zei Luc Decloedt:

Niet akkoord. Volgens mij is het gevoel op zijn minst wederzijds. Ik heb dit seizoen nog niemand rond mij, maar dan ook nog niemand, ook maar één maal horen zeggen dat we hem zouden missen. Simaeys is nooit een 'Club'-speler geweest. Veeleer een passant die wat poen kwam scheppen. Bovendien zijn dit soort opmerking niet verstandig. Het onthaal, als Genk PO1 haalt tenminste, zal warm zijn...

Op 25 februari 2012 omstreeks 09:29, zei Roger Vandenborne:

Jeroen had Club NOOIT mogen verlaten - word morgen een moeilijke klus.

1 reacties

Op 25 februari 2012 omstreeks 10:27, zei Christiaan Goethals:

Het is Jeroen alleen niet, Roger. Er zijn er verschillende die beter zouden gebleven zijn. vb. Sonck wegdoen en een Vleminckx kopen die niet beter is, en daar veel geld voor geven. De stommiteiten bij Club lopen de spuigaten uit.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN