Forum

Reacties

Greg Van Avermaet onderuit in laatste bocht

• zaterdag 17 maart 2012, 23h33

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 18 maart 2012 omstreeks 21:48, zei Erik D'Heer:

Begreep het ook niet goed tijdens de rechtstreekse uitzending hoe ze Van Avermaet over het hoofd zagen. Alle respect voor Boonen en Gilbert,maar er zijn nog andere Belgische renners.

Op 18 maart 2012 omstreeks 18:06, zei Pierre Smet:

Het is al heel lang zo. Wuyts kent Van Avermaet niet.Wuyts is supporter GEEN reporter.

Op 18 maart 2012 omstreeks 18:00, zei Pierre Smet:

Ik denk dat er ooit iets moet geweest zijn tussen Wuyts en Greg Van Avermaet. Het kan toch niet dat je zo een renner blijft negeren.Sportief blijven Wuyts!!

Op 18 maart 2012 omstreeks 11:40, zei William Jacobs:

Proficiat Greg, met je prestatie in Milaan-San Remo! Spijtig van die val in de laatste honderden meters, anders was je als enige Belg in de top 10 geweest! Op de VRT zaten Wuyts en Van Nieuwkerke naar een andere wedstrijd te kijken denk ik want ze vernoemden jou met moeite! Altijd maar Boonen, Boonen, Boonen.... Het begint ferm onze keel uit te hangen! Een journalist moet neutraal zijn anders de deur uit : C4!

Hoogst aantal stemmen

Op 18 maart 2012 omstreeks 11:40, zei William Jacobs:

Proficiat Greg, met je prestatie in Milaan-San Remo! Spijtig van die val in de laatste honderden meters, anders was je als enige Belg in de top 10 geweest! Op de VRT zaten Wuyts en Van Nieuwkerke naar een andere wedstrijd te kijken denk ik want ze vernoemden jou met moeite! Altijd maar Boonen, Boonen, Boonen.... Het begint ferm onze keel uit te hangen! Een journalist moet neutraal zijn anders de deur uit : C4!

Op 18 maart 2012 omstreeks 18:06, zei Pierre Smet:

Het is al heel lang zo. Wuyts kent Van Avermaet niet.Wuyts is supporter GEEN reporter.

Op 18 maart 2012 omstreeks 21:48, zei Erik D'Heer:

Begreep het ook niet goed tijdens de rechtstreekse uitzending hoe ze Van Avermaet over het hoofd zagen. Alle respect voor Boonen en Gilbert,maar er zijn nog andere Belgische renners.

Op 18 maart 2012 omstreeks 18:00, zei Pierre Smet:

Ik denk dat er ooit iets moet geweest zijn tussen Wuyts en Greg Van Avermaet. Het kan toch niet dat je zo een renner blijft negeren.Sportief blijven Wuyts!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN