Forum

Reacties

Dienst Vreemdelingenzaken: 'Dit soort acties loont niet'

• maandag 26 maart 2012, 20h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 28 maart 2012 omstreeks 08:20, zei Lieve Vandamme:

Zij zijn naar hier gekomen, en de ware reden? Het is wel een humanitaire kwestie, maar niemand heeft die mensen tot die daden verplicht, hé, het is zuiver een persoonlijk initiatief, en Pyryns zou Maggie zonder haar inmenging haar werk moeten laten doen. Als er toegevingen gedaan worden, krijgen deze akties een sneeuwbaleffect, en dàt zou onoverkomenlijke gevolgen hebben!!!

Op 27 maart 2012 omstreeks 11:38, zei Hendrik Vandenecker:

Mevr. De Block, ik wens u alle succes toe in het strikt toepassen van het nieuwe asiel- en immigratiebeleid. Piryns en andere PS-lui willen de realiteit niet onder ogen zien of wanen zich Moeder Theresa. De Belg. belastingbetaler moet opdraaien voor hun kuren. Brussel (o.a.) barst reeds uit zijn voegen.

Op 27 maart 2012 omstreeks 11:02, zei Aymerick Vandegaer:

Wat me geweldig stoort bij mevrouw Piryns is het feit dat ze hier de moraalridder komt uithangen terwijl ze trachtte haar mandaten en inkomsten te verbergen voor de belastingen. Gelukkig werd ze betrapt door Het Rekenhof.Moest dat opwinden in TERZAKE gemeend zijn dan had mevrouw Piryns haar belastingen eerlijk moeten aangeven want die moeten dienen om al de gelukzoekers die hier worden opgevangen te onderhouden. Deze'GROENE' speelt natuurlijk liever met het belastinggeld van de werkende mensen.

Op 27 maart 2012 omstreeks 09:34, zei Rosalia Robyns:

wat ik niet snap bij die gasten,ze ontvluchten hun thuisland vr welke reden ook,maar ze 'MOETTE' alle jaren 6wkn verlof hebben om nr hun thuisland op vakantie te gaan.wie geloofd die nu nog.dit zijn volgens mij goei acteurs.

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:06, zei Patrick Tamsyn:

Er kan veel gezegd worden over de dienst Vreemdelingenzaken. Maar hier geef ik hen gelijk. Ik heb het programma gezien... één van de hongerstakers is op zijn 11de 'gevlucht' uit Marokko en via Frankrijk uiteindelijk in België terechtgekomen waar hij nu als alle Belgen wil behandeld worden. Waar kan een kind van 11 jaar voor vluchten? Tenminste, in een land als Marokko... Als ze nu die 23 hongerstakers hun papieren geven, hebben we er volgende maand een veelvoud van. Toegeven is dus geen optie. En dat er regels zijn die in het nadeel van de asielzoekers uitdraaien is een feit. Zonder papieren het land niet in en terugkeren is uiteindelijk beter dan verplichte opvang in afwachting van een beslissing. Een mens moet nu eenmaal zekerheden hebben in het leven. Kinderen die hier komen zonder ouders begeleid terugbrengen, de ouders zoeken en met een strikje errond teruggeven. Alles is beter dan mensonwaardige handelingen die dank zij door links geforceerde regels.

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:02, zei Nancy Jansen:

vervolg : omdat het in eigen land onveilig is maar trekken er meermaals per jaar op vakantie

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:01, zei Nancy Jansen:

niet gemakkelijk , een gesprek voeren met iemand die z'n mond dichtnaait!Groen en spa wordt eens wakker, ze willen allemaal asiel omda

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:28, zei Régis Desmet:

ik heb een idee mevrouw pidyns, neem ze allemaal in huis en onderhoud ze, dat kan geen probleem zijn met uw overdreven loon die wij betalen of neem ontslag dan krijg jee nog een GIGANTISCHE premie, en vooral ga samen met di rupo de hele belgische wetgeving in twijfel trekken en leg uit hoe alles hier kan uitgebuit worden, misschien win je wel de verkiezingen dan de vlaming een heel goeie reden om dit land te verlaten

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:18, zei Martin Dejonghe:

iedereen die hier in ons land binnen komt en mag blijven moet zich aan onze wetten houden en idien ze niet mogen blijven moeten zij niet met chantage beginnen en terug naar land van herkomst keren ,zo ist

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:00, zei Marc Van der Stricht:

Een kwestie van uren? Misschien? Wat zeker is, een kwestie van jaren vooraleer ' onze ' ' wat ervan overschiet ' ' maatschappij ' in elkaar stuikt

Hoogst aantal stemmen

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:02, zei Nancy Jansen:

vervolg : omdat het in eigen land onveilig is maar trekken er meermaals per jaar op vakantie

Op 26 maart 2012 omstreeks 21:56, zei Guido Boonen:

Mr Roosemont,U heeft 100% gelijk,een wet is een wet en daaraan moet en mag zeker niet meer aangeraakt worden!En aan de drukkingsgroepen-sorry waar ook groen bij is Mevr Pireyns-zou ik zeggen:'enough is enough'.

Op 26 maart 2012 omstreeks 21:34, zei Luc Cooreman:

Oplossing voor het probleem: Piryns neemt dat zooitje bij haar in huis en onderhoud hen uit haar eigen zak.ik denk niet dat iemand hier gevraagd heeft dat die gasten naar hier kwamen.En dat ze dan maar direkt beginnen dreigen om aan papieren en werkvergunningen te raken is er heel ver over. Als ze zich willen uithongeren is dat hun keuze. En beste mevr Piryns als dit geen chantage is wat noemt u dan chantage?

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:00, zei Marc Van der Stricht:

Een kwestie van uren? Misschien? Wat zeker is, een kwestie van jaren vooraleer ' onze ' ' wat ervan overschiet ' ' maatschappij ' in elkaar stuikt

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:28, zei Régis Desmet:

ik heb een idee mevrouw pidyns, neem ze allemaal in huis en onderhoud ze, dat kan geen probleem zijn met uw overdreven loon die wij betalen of neem ontslag dan krijg jee nog een GIGANTISCHE premie, en vooral ga samen met di rupo de hele belgische wetgeving in twijfel trekken en leg uit hoe alles hier kan uitgebuit worden, misschien win je wel de verkiezingen dan de vlaming een heel goeie reden om dit land te verlaten

Op 26 maart 2012 omstreeks 21:43, zei Frank Van Steenkiste:

Pure chantage van de hongerstaker. Economische vluchtelingen : neen. De autochtone bevolking (wij dus) draaien er voor op. Politieke vluchtelingen: eventueel ja na grondig onderzoek en indien ze niet uit een land komen dat op de officiële lijst van veilige landen staat.

Op 26 maart 2012 omstreeks 22:18, zei Martin Dejonghe:

iedereen die hier in ons land binnen komt en mag blijven moet zich aan onze wetten houden en idien ze niet mogen blijven moeten zij niet met chantage beginnen en terug naar land van herkomst keren ,zo ist

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:06, zei Patrick Tamsyn:

Er kan veel gezegd worden over de dienst Vreemdelingenzaken. Maar hier geef ik hen gelijk. Ik heb het programma gezien... één van de hongerstakers is op zijn 11de 'gevlucht' uit Marokko en via Frankrijk uiteindelijk in België terechtgekomen waar hij nu als alle Belgen wil behandeld worden. Waar kan een kind van 11 jaar voor vluchten? Tenminste, in een land als Marokko... Als ze nu die 23 hongerstakers hun papieren geven, hebben we er volgende maand een veelvoud van. Toegeven is dus geen optie. En dat er regels zijn die in het nadeel van de asielzoekers uitdraaien is een feit. Zonder papieren het land niet in en terugkeren is uiteindelijk beter dan verplichte opvang in afwachting van een beslissing. Een mens moet nu eenmaal zekerheden hebben in het leven. Kinderen die hier komen zonder ouders begeleid terugbrengen, de ouders zoeken en met een strikje errond teruggeven. Alles is beter dan mensonwaardige handelingen die dank zij door links geforceerde regels.

Op 26 maart 2012 omstreeks 23:01, zei Nancy Jansen:

niet gemakkelijk , een gesprek voeren met iemand die z'n mond dichtnaait!Groen en spa wordt eens wakker, ze willen allemaal asiel omda

Op 26 maart 2012 omstreeks 21:22, zei Richard Herbert:

Hoera voor Roosemont, wet is wet, regels zijn regels. Indien dit eindelijk eens toegepast wordt zin misschien toch nog gered van de overrompeling.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN