Forum

Reacties

Mechelen gunt Renard transfer naar Standard

• dinsdag 03 april 2012, 21h40

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 april 2012 omstreeks 19:25, zei Jozef Piscaer:

Dat hij ne grote meneer is kan niemand ontkennen, maar als keeper vind ik hem ook een van de minste in eerste klasse. Heb hem dit jaar nog geen punten weten winnen voor KV, moet een topkeeper toch al eens lukken zelfs als zijn verdediging faalt.

Op 04 april 2012 omstreeks 14:03, zei Nico Beckers:

Een rechtgeaarde KVM supporter erkent wat grote meneer Renard voor de Club heeft betekend, en nog betekent. Zij die het beter kunnen, je kan je aanbieden via het secretariaat, hun openingsuren staan op de website. Maar ik denk dat de kritiek 'vliegenvanger' snel zal verstommen. Zoals elke doelman heeft hij natuurlijk ook enkele mindere momenten gehad, maar vergeet nooit dat hij het risico nam om naar een degradatiekandidaat te verkassen op zijn meest 'competitieve jaren'. Hij heeft mee van KV een stabiele middenmotor gemaakt. Naast het veld ook een toonbeeld van vriendelijkheid en loyaliteit. Een grote meneer op en naast het veld!

Op 04 april 2012 omstreeks 11:41, zei Filip Coppens:

na een maand bij standard weer vollen bak ambras,dat em gorius ook ma meeneemt

1 reacties

Op 04 april 2012 omstreeks 14:11, zei Nico Beckers:

Want Renard en Gorius zijn twee ambrasmakers?? Ik ben niet mee zenne... Wat kan je hebben tegen twee spelers die KVM mee hebben gebracht waar we nu staan? Wees content dat zo'n spelers voor onze club willen uitkomen en het beste van zichzelf hebben gegeven en blijven geven tot hun laatste dag!

Op 04 april 2012 omstreeks 11:13, zei Nando Alonso:

jos kavem, als ge dan toch 'ne kakker' bent vergeet je dan niet wat renard de afgelopen 4 seizoenen voor onze club betekend heeft? altijd 100% op training, een geweldige speler met een schitterende mentaliteit! ik gun hem zijn transfer 100%, vliegenvanger? als je denkt dat biebauw zoveel beter is,...

Op 04 april 2012 omstreeks 10:28, zei Kurt Maddens:

vergeten welke vliegenvanger biebouw was bij roeselare?

Op 04 april 2012 omstreeks 09:30, zei J&L Van Aken:

blij da hij weg ga

Op 04 april 2012 omstreeks 08:40, zei Jos Kavem:

hahahahaha, wa gaat die vliegenvanger ginder zoeken? Ben ne kakker, was content toen em kwam maar achteraf gezien bleek renard toch niet dat. En nu terug naar standard? Om de bank op te warmen of zo?

Hoogst aantal stemmen

Op 04 april 2012 omstreeks 14:03, zei Nico Beckers:

Een rechtgeaarde KVM supporter erkent wat grote meneer Renard voor de Club heeft betekend, en nog betekent. Zij die het beter kunnen, je kan je aanbieden via het secretariaat, hun openingsuren staan op de website. Maar ik denk dat de kritiek 'vliegenvanger' snel zal verstommen. Zoals elke doelman heeft hij natuurlijk ook enkele mindere momenten gehad, maar vergeet nooit dat hij het risico nam om naar een degradatiekandidaat te verkassen op zijn meest 'competitieve jaren'. Hij heeft mee van KV een stabiele middenmotor gemaakt. Naast het veld ook een toonbeeld van vriendelijkheid en loyaliteit. Een grote meneer op en naast het veld!

Op 04 april 2012 omstreeks 11:13, zei Nando Alonso:

jos kavem, als ge dan toch 'ne kakker' bent vergeet je dan niet wat renard de afgelopen 4 seizoenen voor onze club betekend heeft? altijd 100% op training, een geweldige speler met een schitterende mentaliteit! ik gun hem zijn transfer 100%, vliegenvanger? als je denkt dat biebauw zoveel beter is,...

Op 04 april 2012 omstreeks 10:28, zei Kurt Maddens:

vergeten welke vliegenvanger biebouw was bij roeselare?

Op 04 april 2012 omstreeks 08:40, zei Jos Kavem:

hahahahaha, wa gaat die vliegenvanger ginder zoeken? Ben ne kakker, was content toen em kwam maar achteraf gezien bleek renard toch niet dat. En nu terug naar standard? Om de bank op te warmen of zo?

Op 04 april 2012 omstreeks 19:25, zei Jozef Piscaer:

Dat hij ne grote meneer is kan niemand ontkennen, maar als keeper vind ik hem ook een van de minste in eerste klasse. Heb hem dit jaar nog geen punten weten winnen voor KV, moet een topkeeper toch al eens lukken zelfs als zijn verdediging faalt.

Op 04 april 2012 omstreeks 09:30, zei J&L Van Aken:

blij da hij weg ga

Op 04 april 2012 omstreeks 11:41, zei Filip Coppens:

na een maand bij standard weer vollen bak ambras,dat em gorius ook ma meeneemt

1 reacties

Op 04 april 2012 omstreeks 14:11, zei Nico Beckers:

Want Renard en Gorius zijn twee ambrasmakers?? Ik ben niet mee zenne... Wat kan je hebben tegen twee spelers die KVM mee hebben gebracht waar we nu staan? Wees content dat zo'n spelers voor onze club willen uitkomen en het beste van zichzelf hebben gegeven en blijven geven tot hun laatste dag!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN