Forum

Reacties

• zaterdag 07 april 2012, 21h23

Reacties

Meest Recent

Op 08 april 2012 omstreeks 12:19, zei omer vandersmissen:

Proficiat Kenneth met deze mooie overwinning. Ik wist dat jij het kon, en het is uitgekomen. Eindelijk is je eerste klassieker binnen. Volhouden Kenneth, en Lummen is weer een groot renner rijker. Omer

Op 07 april 2012 omstreeks 23:34, zei Gino Corneillie:

Lijkt me heel straf, als je de uitslag bekijkt! Dit is écht wel een internatonaal peleton

Op 07 april 2012 omstreeks 22:30, zei :

Het was een mooie koers , ik kan het weten , heb de koers gevolgd. Proficiat voor de organisatie van wielerclub Zottegem met als koersdirecteur Jo Gosseye.Ook een woordje van dank aan burgemeester Marnic en het ganse team medewerkers van de stad oudenaarde. Volgend jaar zijn we opnieuw van de partij. Jean-Pierre Meulenijzer . Bestuurslid wielerclub Zottegem .

Op 07 april 2012 omstreeks 22:03, zei Stefaan Lauwaert:

Proficiat Kenneth !!! Namens de ploegleiding van An Post Sean Kelly. De wielerploeg waar Kenneth in 2012 deel vanuit maakt en niet Davo Lotto zoals verkeerdelijk vermeld in het artikel. Ook goede prestatie van Mark Christian , ploegmaat van Kenneth en uitkomend voor Gbr.

Op 07 april 2012 omstreeks 22:01, zei Julien De Kerpel:

Verkeerde titel zeker ? Moet dat niet zijn ' Het criterium van Oudenaarde ' Wat natuurlijk NIKS afdoet aan de sterke prestatie van onze 2 jonge beloften !

Op 07 april 2012 omstreeks 21:41, zei Ignace De Vos:

Deden er maar twee vlamingen mee in 'de ronde van Vlaanderen' ? ?

Hoogst aantal stemmen

Op 07 april 2012 omstreeks 22:03, zei Stefaan Lauwaert:

Proficiat Kenneth !!! Namens de ploegleiding van An Post Sean Kelly. De wielerploeg waar Kenneth in 2012 deel vanuit maakt en niet Davo Lotto zoals verkeerdelijk vermeld in het artikel. Ook goede prestatie van Mark Christian , ploegmaat van Kenneth en uitkomend voor Gbr.

Op 07 april 2012 omstreeks 22:30, zei :

Het was een mooie koers , ik kan het weten , heb de koers gevolgd. Proficiat voor de organisatie van wielerclub Zottegem met als koersdirecteur Jo Gosseye.Ook een woordje van dank aan burgemeester Marnic en het ganse team medewerkers van de stad oudenaarde. Volgend jaar zijn we opnieuw van de partij. Jean-Pierre Meulenijzer . Bestuurslid wielerclub Zottegem .

Op 07 april 2012 omstreeks 23:34, zei Gino Corneillie:

Lijkt me heel straf, als je de uitslag bekijkt! Dit is écht wel een internatonaal peleton

Op 07 april 2012 omstreeks 21:41, zei Ignace De Vos:

Deden er maar twee vlamingen mee in 'de ronde van Vlaanderen' ? ?

Op 07 april 2012 omstreeks 22:01, zei Julien De Kerpel:

Verkeerde titel zeker ? Moet dat niet zijn ' Het criterium van Oudenaarde ' Wat natuurlijk NIKS afdoet aan de sterke prestatie van onze 2 jonge beloften !

Op 08 april 2012 omstreeks 12:19, zei omer vandersmissen:

Proficiat Kenneth met deze mooie overwinning. Ik wist dat jij het kon, en het is uitgekomen. Eindelijk is je eerste klassieker binnen. Volhouden Kenneth, en Lummen is weer een groot renner rijker. Omer

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN