Forum

Reacties

Stijn Devolder rekent op Tour

• donderdag 12 april 2012, 01h31

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 12 april 2012 omstreeks 18:24, zei Marc Goemaere:

zou hij niet beter stoppen met rekenen en gewoon beter fietsen,hij heeft zich al zo dikwijls misrekent,maar als je een sterk karakter hebt dan is dat moeilijk te vatten.

Op 12 april 2012 omstreeks 15:27, zei Kamiel van Nevele:

zo als urbanus het zegt goe poejer goe poejer dat mist volderke

Op 12 april 2012 omstreeks 14:24, zei Kurt Maddens:

mensen was boonen ook niet afgeschreven het was toch ook 2jaar niet veel soeps, gelukkig zag levefere dat wel ,ik denk dat devolder niet afgeschreven is heb hem persoonlijk bezig gezien en ik geloof in de tegenslag nu verleden jaar niet, en ben geen devolder fan maar pas op waarom denk je dat de ploeg levefere iemand dicht bij devolder plaatste in de twee klassiekers, omdat ze bang waren voor een demarage maar ja mensen die niet koersen zien dat niet dat is een wedstrijd ontleden dat ik nu doe, en zo doet iedere ploeg dat dus dit wil zeggen dat ze bij de ploeg boonen rekening hielden met devolder,zo zag je hulsman constant in de buurt van boonen in de ronde en dat was niet omdat ze zo'n goeie vrienden zijn dat is koers mensen vooruitziende zijn.

Op 12 april 2012 omstreeks 12:34, zei Bert Depla:

De Volder heeft in 2008 & 2009 geluk gehad dat hij in dezelfde ploeg zat als Boonen. De Volder lieten ze rijden en Boonen niet. En wat gaat het zijn in de Tour? Weer een hoop excuses.

1 reacties

Op 12 april 2012 omstreeks 12:47, zei Marc Suys:

Volledig mee eens!

Op 12 april 2012 omstreeks 11:09, zei Ivo Van de Vonder:

Akkoord met selectie van Hans Mermans ...behalve vragen over Van Hummel ..wat kan die daar gaan doen ..kan geen molshoop over , en denkt toch niet een rit te gaan winnen in de sprint ..hoogstens een top 10 plaats in een vlakke rit .. vervang die nog door een superhelper genre Veuchelen ..dat zijn mannen waar je mee naar de oorlog kan.

Op 12 april 2012 omstreeks 10:39, zei Marc Suys:

Raar maar waar, na zijn overwinningen in de Ronde van Vlaanderen in 2008 en 2009 heeft Volderke er niets meer van gebakken. Is de roem hem destijds naar het hoofd gestegen?

Op 12 april 2012 omstreeks 10:18, zei Hans Mermans:

ik zou er geen probleem mee hebben om een selectie te maken zonder Devolder.. Hoogerland, Veuchelen, Westra, Marcato, Van Hummel, Poels, Feillu, Larsson, Lagutin,.. renners waar je iets aan hebt in de Tour. Denk dat 't zonder prestaties niks gaat worden, een selectie moet je afdwingen ;)

Op 12 april 2012 omstreeks 09:41, zei joris cameron:

Devolder kan het gewoon niet (meer).

Op 12 april 2012 omstreeks 07:52, zei Nico Vanbuggenhout:

en weer zovele maanden trainen voor niets

Hoogst aantal stemmen

Op 12 april 2012 omstreeks 12:34, zei Bert Depla:

De Volder heeft in 2008 & 2009 geluk gehad dat hij in dezelfde ploeg zat als Boonen. De Volder lieten ze rijden en Boonen niet. En wat gaat het zijn in de Tour? Weer een hoop excuses.

1 reacties

Op 12 april 2012 omstreeks 12:47, zei Marc Suys:

Volledig mee eens!

Op 12 april 2012 omstreeks 07:52, zei Nico Vanbuggenhout:

en weer zovele maanden trainen voor niets

Op 12 april 2012 omstreeks 10:39, zei Marc Suys:

Raar maar waar, na zijn overwinningen in de Ronde van Vlaanderen in 2008 en 2009 heeft Volderke er niets meer van gebakken. Is de roem hem destijds naar het hoofd gestegen?

Op 12 april 2012 omstreeks 15:27, zei Kamiel van Nevele:

zo als urbanus het zegt goe poejer goe poejer dat mist volderke

Op 12 april 2012 omstreeks 11:09, zei Ivo Van de Vonder:

Akkoord met selectie van Hans Mermans ...behalve vragen over Van Hummel ..wat kan die daar gaan doen ..kan geen molshoop over , en denkt toch niet een rit te gaan winnen in de sprint ..hoogstens een top 10 plaats in een vlakke rit .. vervang die nog door een superhelper genre Veuchelen ..dat zijn mannen waar je mee naar de oorlog kan.

Op 12 april 2012 omstreeks 09:41, zei joris cameron:

Devolder kan het gewoon niet (meer).

Op 12 april 2012 omstreeks 10:18, zei Hans Mermans:

ik zou er geen probleem mee hebben om een selectie te maken zonder Devolder.. Hoogerland, Veuchelen, Westra, Marcato, Van Hummel, Poels, Feillu, Larsson, Lagutin,.. renners waar je iets aan hebt in de Tour. Denk dat 't zonder prestaties niks gaat worden, een selectie moet je afdwingen ;)

Op 12 april 2012 omstreeks 14:24, zei Kurt Maddens:

mensen was boonen ook niet afgeschreven het was toch ook 2jaar niet veel soeps, gelukkig zag levefere dat wel ,ik denk dat devolder niet afgeschreven is heb hem persoonlijk bezig gezien en ik geloof in de tegenslag nu verleden jaar niet, en ben geen devolder fan maar pas op waarom denk je dat de ploeg levefere iemand dicht bij devolder plaatste in de twee klassiekers, omdat ze bang waren voor een demarage maar ja mensen die niet koersen zien dat niet dat is een wedstrijd ontleden dat ik nu doe, en zo doet iedere ploeg dat dus dit wil zeggen dat ze bij de ploeg boonen rekening hielden met devolder,zo zag je hulsman constant in de buurt van boonen in de ronde en dat was niet omdat ze zo'n goeie vrienden zijn dat is koers mensen vooruitziende zijn.

Op 12 april 2012 omstreeks 18:24, zei Marc Goemaere:

zou hij niet beter stoppen met rekenen en gewoon beter fietsen,hij heeft zich al zo dikwijls misrekent,maar als je een sterk karakter hebt dan is dat moeilijk te vatten.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN