U bent hier: Home » Forum
Reacties
Met 'Belgium's got talent' laat VTM het komende najaar een van 's werelds populairste tv-formats op Vlaanderen los. Zet u alvast maar schrap, want binnen de 'Got talent'-formule kan álles, zoals onder meer blijkt in Groot-Brittannië waar 'Britain's got talent' een van de best bekeken tv-programma's aller tijden is.
Op 15 april 2012 omstreeks 09:46, zei Gustaaf Libyn:
Bij al die reclame en acteurs die opeens huis,tuin en kook expers zijn heb ik nog een tip! schoonzoon neemt schoonmoeder mee op reis.
Op 15 april 2012 omstreeks 00:27, zei Gert Destoop:
Ik begrijp jullie niet. Je wilt kijken naar series, kijk naar Acht of neem een pakket bij Belgacom of Telenet voor €10 per maand extra en kijk naar series en films à volonté zonder (al te veel) reclame-onderbrekingen en zeker zonder reclameblokken zoals op Vlaamse comerciële zenders of trailers en de Lotto-trekking en Het weer en een onnozele trut die daar staat te tateren (om te roepen?) voor het volgende programma eindelijk - na twintig minuten - op de VRT begint. Als jullie houden van rotzooi, blijf dan naar rotzooi kijken. Maar als je niet houdt van dat aanbod, vraag dan iemand die er iets van afweet om voor jullie even te telefoneren naar Belgacom of Telenet, een papiertje voor jullie in te vullen, en - met je handtekening - op te sturen (via het postkantoor! Wow!) En voor je het weet kun je naar dezelfde series kijken op andere zenders, maar dan wel zonder reclame! Is dat niet leuk?
Op 14 april 2012 omstreeks 19:58, zei Stefaan Coddé:
ach, pro7, syfy, 13th street, eens discovery, een keer national geographic , eens Canvas, Vox, Kabel eins, BBC 1/2 / alba, channel 4, channel 5, schannel 21 etc etc. Her en der zijn goede programmas maar de ideale TV zender bestaat niet. het is aan de consument om een aanbod te vinden uit alle beschikbare zenders ook in vreemde talen.
Op 14 april 2012 omstreeks 17:36, zei Raymond Hermans:
Alweer een programma om een drie maanden lang durende carrière van een would-be zanger of zangeres, om nadien in de vergetelheid te belanden. Velen zullen weer eens geroepen zijn, denkende dat in de showwereld veel geld te verdienen is. En als dit niet lukt, schrijf dan een boek over van alles en nogwat, hopende dat hier ook geld te verdienen valt.
Op 14 april 2012 omstreeks 16:58, zei Rosalia Robyns:
seg kennen die nu eens niks anders meer dan altijd die zangprogramma's,kookprogramma's huizen renoveren en noem maar op.van mij moge vtm afvoeren hoor
Op 14 april 2012 omstreeks 16:58, zei François Beyl:
nog een blooper indien het dezelfde jury is zoals altijd. Een grote flop
Op 14 april 2012 omstreeks 14:01, zei Ignace Apers:
Amaai da beloofd,VTM gaat weer grenzen verleggen en geld verdienen via sms.Jhonny en Marina zitten al klaar !
1 reacties
Op 14 april 2012 omstreeks 19:55, zei Roger Geens:
Ja de VTM krijgt géén 15 miljard Befrs van ons Vlaams belastinggeld toegestoken.De VTM moet zijn Euro's verdienen met de publiciteit en niet van onze Euro's,maar ja het IQ he.
Op 14 april 2012 omstreeks 13:11, zei André Mulders:
Ik vraag me af of er dan niemand meer is met inspiratie om eens goede tv te maken. Steeds wordt er naar andere zenders gekeken en gewoon nage-aapt.
Op 14 april 2012 omstreeks 11:09, zei Trees Decoene:
is er echt niks anders dan maar steeds de zelfde programma's voor te schotelen. het zijn altijd de zelfde progamma's die je te zien krijgt als je naar andere zenders kijkt
Op 14 april 2012 omstreeks 11:06, zei Pascal Willaert:
mijn jury keuze ,, fabiola ,,geert hoste ,,en sergio hermans :)
Op 14 april 2012 omstreeks 08:50, zei Guy Vennekens:
ja de voice heeft al velen doen afhaken, dit zal er niet minder om worden.. het begint meestal goed, maar het is zo oersaai door al die reclames er ook nog eens tussen... mensen zien op een paar uur tijd meer reclame dan show.. logisch dat iedereen afhaakt.. mensen zijn het beu om om de 10 min 4 min reclame in hun strot geramd te krijgen.. moesten eens een nationale enquete houden, zou niet veel reclame meer zijn op tv dan... wat de programma's en kijkcijfers ten goede zou komen ..
Op 14 april 2012 omstreeks 10:10, zei Paul Reggers:
Zonder reclame geen tv, of het moet betaald worden met belastinsgeld zoals bij de VRT. Dus, leer ermee leven of kijk niet meer.
Op 14 april 2012 omstreeks 08:29, zei Lieve Verbeke:
als simon cowelm jury lid is zal gans België kijken indien niet, een grote flop
Op 14 april 2012 omstreeks 09:48, zei Tala Garz:
tja, brood en spelen he.....
Pagina
Spelregels forum
" We kunnen alle Viktors helpen, als we maar willen"
" Eén verkeersboete op drie wordt niet betaald. Wat kunnen we doen om ervoor te zorgen dat iedereen betaalt?"
Voetnoot