Forum

Reacties

Geplaagde tramlijn Deurne-Wijnegem is toch tijdig klaar

• zaterdag 14 april 2012, 15h02

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 april 2012 omstreeks 20:24, zei Rina Van den Bergh:

Een prachtig project dat gezien de grootse werken, vrij snel is af geraakt.Ik ben een shopping center fan...en heb vandaag geprobeerd van Antwerpen Kiel (tram 24 ) tot in Wijnegem te geraken (verbinding met tram 10) omdat de files rondom de parking van het Sh.Center je soms 'halve draai' doen nemen met de wagen wegens uren aanschuiven.Rustig op de tram ,rondkijken, geen files, geen parkeerplaats zoeken, geen stress.... Proficiat 'De Lijn' !

Op 15 april 2012 omstreeks 17:12, zei Daniella Triest:

Waarom zoveel negatieve commentaar. Ik ben wel héél blij met de verlengde tramlijnen!!!

Op 15 april 2012 omstreeks 06:30, zei Lisette Destenay:

Proficiat! Twee tramlijnen vanuit Deurne Noord maar nog steeds geen tramverbinding tussen Deurne Zuid en Noord, dus moeten wij maar rekening houden met een busverbinding die meer niet juist op tijd is dan wel. Typisch Belgisch.

Op 14 april 2012 omstreeks 23:30, zei Olla D'Este:

Een moderne stad zou beter aan een metronet werken.

Hoogst aantal stemmen

Op 15 april 2012 omstreeks 06:30, zei Lisette Destenay:

Proficiat! Twee tramlijnen vanuit Deurne Noord maar nog steeds geen tramverbinding tussen Deurne Zuid en Noord, dus moeten wij maar rekening houden met een busverbinding die meer niet juist op tijd is dan wel. Typisch Belgisch.

Op 14 april 2012 omstreeks 23:30, zei Olla D'Este:

Een moderne stad zou beter aan een metronet werken.

Op 15 april 2012 omstreeks 20:24, zei Rina Van den Bergh:

Een prachtig project dat gezien de grootse werken, vrij snel is af geraakt.Ik ben een shopping center fan...en heb vandaag geprobeerd van Antwerpen Kiel (tram 24 ) tot in Wijnegem te geraken (verbinding met tram 10) omdat de files rondom de parking van het Sh.Center je soms 'halve draai' doen nemen met de wagen wegens uren aanschuiven.Rustig op de tram ,rondkijken, geen files, geen parkeerplaats zoeken, geen stress.... Proficiat 'De Lijn' !

Op 15 april 2012 omstreeks 17:12, zei Daniella Triest:

Waarom zoveel negatieve commentaar. Ik ben wel héél blij met de verlengde tramlijnen!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN