Forum

Reacties

Sony wil terug naar glorietijd van de Walkman

• zaterdag 14 april 2012, 22h14

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 april 2012 omstreeks 19:13, zei Marc De Ridder:

Ik wil ook terug naar die tijd. Maar dan wel om andere redenen. Brussel zou er dan wellicht anders uitzien.

Op 15 april 2012 omstreeks 15:46, zei Freddy Geens:

Ik heb enkele bandopnemers van Sony uit de jaren zestig. Hoeft het gezegd dat die nog prima werken?

Op 15 april 2012 omstreeks 14:16, zei Kurt De Groof:

Waar is de tijd toen de walkman uitkwam... Begin jaren '80 innoverend en leuk hebbeding. Nu pure nostalgie. Heb er nog 2 liggen in perfecte staat, één van Philips en eentje van Sony. Iemand interesse ?

Op 15 april 2012 omstreeks 08:59, zei Roland Declerck:

DE remedie van deze toffe binken (CEO's): schrap 10000 banen en rijf een grote bonus binnen. Loopt het niet goed verdwijn met de stille trom en je vette bonus. Vernieuwende ideeen hoeven niet echt. De nieuwe CEO zal er wel weer 10000 uitgooien. Verkeerd bezig. Met de vette bonussen af te schaffen en mensen hun job laten behouden zodat ze kunnen blijven consummeren ben je verstandiger bezig.

Hoogst aantal stemmen

Op 15 april 2012 omstreeks 08:59, zei Roland Declerck:

DE remedie van deze toffe binken (CEO's): schrap 10000 banen en rijf een grote bonus binnen. Loopt het niet goed verdwijn met de stille trom en je vette bonus. Vernieuwende ideeen hoeven niet echt. De nieuwe CEO zal er wel weer 10000 uitgooien. Verkeerd bezig. Met de vette bonussen af te schaffen en mensen hun job laten behouden zodat ze kunnen blijven consummeren ben je verstandiger bezig.

Op 15 april 2012 omstreeks 14:16, zei Kurt De Groof:

Waar is de tijd toen de walkman uitkwam... Begin jaren '80 innoverend en leuk hebbeding. Nu pure nostalgie. Heb er nog 2 liggen in perfecte staat, één van Philips en eentje van Sony. Iemand interesse ?

Op 15 april 2012 omstreeks 15:46, zei Freddy Geens:

Ik heb enkele bandopnemers van Sony uit de jaren zestig. Hoeft het gezegd dat die nog prima werken?

Op 15 april 2012 omstreeks 19:13, zei Marc De Ridder:

Ik wil ook terug naar die tijd. Maar dan wel om andere redenen. Brussel zou er dan wellicht anders uitzien.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN