Forum

Reacties

Queen populairst bij luisteraars van Nostalgie

• zaterdag 14 april 2012, 22h34

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 15 april 2012 omstreeks 13:01, zei Ronald Hagendorens:

Queen is en blijft top!!Heb ze alles in totaal 16 keer live bezig gezien en zelfs eind jaren 70 een persoonlijk gesprek gehad met hen in Vorst Nationaal tijdens de opname van Queen Live Killers!!En ben nog steeds die hard fan van hen!!!!

Op 15 april 2012 omstreeks 11:20, zei Peter De Mey:

Klopt. Ik vind INNUENDO ook een meesterlijk nummer in de stijl van Bohemian Rhapsody, maar dat nummer is helaas een stuk minder populair. Al vind ik het even goed.

Op 14 april 2012 omstreeks 23:12, zei Esther Lejeune:

Hoe knap Bohemian Rhapsody ook mag zijn, mijn favoriete Queen-song blijft toch Don't stop me now.

1 reacties

Op 15 april 2012 omstreeks 08:26, zei Amanda Rogers:

Ook een schitterend nummer van Queen maar ik vind, puur technisch gezien, BR een nummer van een totaal andere categorie. Heeft eigenlijk alle elementen om een regelrechte kakafonie te zijn maar is terecht tot één van de meesterstukken van de moderne muziek verworden.

Hoogst aantal stemmen

Op 14 april 2012 omstreeks 23:12, zei Esther Lejeune:

Hoe knap Bohemian Rhapsody ook mag zijn, mijn favoriete Queen-song blijft toch Don't stop me now.

1 reacties

Op 15 april 2012 omstreeks 08:26, zei Amanda Rogers:

Ook een schitterend nummer van Queen maar ik vind, puur technisch gezien, BR een nummer van een totaal andere categorie. Heeft eigenlijk alle elementen om een regelrechte kakafonie te zijn maar is terecht tot één van de meesterstukken van de moderne muziek verworden.

Op 15 april 2012 omstreeks 11:20, zei Peter De Mey:

Klopt. Ik vind INNUENDO ook een meesterlijk nummer in de stijl van Bohemian Rhapsody, maar dat nummer is helaas een stuk minder populair. Al vind ik het even goed.

Op 15 april 2012 omstreeks 13:01, zei Ronald Hagendorens:

Queen is en blijft top!!Heb ze alles in totaal 16 keer live bezig gezien en zelfs eind jaren 70 een persoonlijk gesprek gehad met hen in Vorst Nationaal tijdens de opname van Queen Live Killers!!En ben nog steeds die hard fan van hen!!!!

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN