Forum

Reacties

Nog nauwelijks geld te winnen op televisie

• zaterdag 14 april 2012, 23h40

In 2006 deelde de VRT nog 730.000 euro uit aan geldprijzen, vorig jaar was dat slechts 300.000 euro. Bij de commerciële zenders loopt op dit moment zelfs geen enkel programma waar geld te rapen valt. Heeft de crisis nu ook de televisiestudio’s bereikt? Volgens de zenders hebben grote geldprijzen gewoon ‘hun magie verloren’.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 16 april 2012 omstreeks 13:12, zei Gino Corneillie:

Tot de bankencrisis eind 2008 uitbrak, kregen - vooral - de commerciële zenders hun budgetten niet op, en werd er kwistig omgesprongen met de gigantische inkomsten via reclame. Gelden die U en ik betalen via hun aangeprezen producten. Toen de geldkraan ineens dichtging, was 't gedaan met gekke toeren uithalen en lieten ze een financiële puinhoop achter. Daarvan zijn ze nu NOG aan het bekomen. Denk dat DAAR meer waarheid inzit, dan de zeemzoete uitleg van sommige 'woordvoerders'.

Op 15 april 2012 omstreeks 21:40, zei Leen Mertens:

Ik had toch liever mijn belastingsgeld ergens anders naartoe zien gaan!

Op 15 april 2012 omstreeks 15:56, zei Jef Baeten:

Met Blokken is niets mis, ook niet met Ben Crabbé. Waarschijnlijk heeft hij wel een hoge prijs, het zij zo. Overigens walgelijk wat De Wereld Draait Door op NL suggereerde dat Ben een racist zou zijn. En dan wordt er bij ons een steun Ben Crabbé actie opgestart door een foute persoon (Verboven). aub niet intrappen, motieven zijn verkeerd!

Op 15 april 2012 omstreeks 14:22, zei Roger Geens:

De meeste Vlaamse zenders zijn een mistroostige boel,daarom heb ik jaren geleden een abonnement op TV Vlaanderen genomennzie ik nu beelden en programma's van over héél de wereld,je wordt daar niet dommer van.Spelletjes met prijzen zijn daar ook te zien,zoals 'wie wordt miljonair?'.

Op 15 april 2012 omstreeks 14:14, zei Gustaaf Dieltjens:

Bij elk spelletje dat tegenwoordig gespeeld wordt moeten er politiekers kunnen opdraven. Zie maar naar de slimste mens. Moest men daar de gewone kwisser laten meespelen zouden er heel andere resultaten uit de bus komen maar men houdt de deelname beperkt tot politiek en bekende koppen.De één tegen honderd kwis op Nederland haalt wel hoge kijkcijfers.

Op 15 april 2012 omstreeks 13:12, zei Didier Sanfrinnon:

Maar omgekeert wel !!! Het laten uitschijnen dat de kijker inspraak heeft bij sommige programma's door sms dan naar... is puur kassa kassa. Ik vraag mij af wanneer we die cijfers eens gaan te zien krijgen.

Op 15 april 2012 omstreeks 13:06, zei Rudi Vandersteenen:

beste, ik vindt de vrt niets tegenover vtm het zou fijn zijn moest vtm het rad van fortuin waagstuk en tien om te zien terug op het scherm zetten heel fijn vinden en dan zou vtm terug schoren ipv den vrt wandt die zender gaat echt achteruit vooral als je naar het journaal kijkt dat zijn echt stijven harken,daarom het ik veel liever vtm en dat ze terug hun programma uit zenden zoals vroeger dat zou pas top zijn.komaan vtm geef ons waagstuk,tien om te zien en het rad van fortuin terug op het scherm?

Op 15 april 2012 omstreeks 12:54, zei François Beyl:

dit is maar best ook. Al het prijzengeld zijn onze belastingen. We krijgen nu al veel herhalingen en we hebben er geen meer nodig. Er zijn voldoende tv stations om naar te kijken.

Op 15 april 2012 omstreeks 12:21, zei Frans Verstrepen:

Ach, tenslotte hebben we CANVAS nog. Dat is zonder twijfel de béste zender die we kunnen binnenhalen via het net. Met uitzondering dan van die misplaatste voetbalwedstrijden waaraan ze nog steeds een hoop geld verspillen... Tja, misschien zit daarin da zogezegd prijzengeld.

Op 15 april 2012 omstreeks 11:18, zei Frans Verstrepen:

Nivooooo! Juist. Anderzijds, wat reklame aan gelden opbrengt, wordt tegenwoordig in bonussen verwerkt. Of niet?

Hoogst aantal stemmen

Op 15 april 2012 omstreeks 08:06, zei Esther Lejeune:

Gisteren werd nochtans een absurde €13.000 weggegeven aan een (zei het weliswaar een sympathiek ogend koppel), in Gili's nieuwe show. Het weze hen gegund, maar ik vind het overdreven... Zo veel geld voor een 5-tal gokjes ?! Onverantwoord (i.p.v. Onmogelijk).

1 reacties

Op 15 april 2012 omstreeks 18:45, zei Walter Callebaut:

gili ?????????? pfffffff

Op 15 april 2012 omstreeks 08:25, zei Ludo Strobbe:

Gezien er meer spelprogramma's met BV's worden uitgezonden, zou bij het prijzengeld ook de uitkeringen aan deze mensen moeten geteld worden. Benieuwd waar we dan terecht komen.

Op 15 april 2012 omstreeks 08:33, zei Guy Rassart:

Voor mijn part mogen ze Blokken ook nog afschaffen. Wat een niveau heeft die presentator ?????

1 reacties

Op 15 april 2012 omstreeks 08:54, zei Fredo Le Duq:

Meneer Crabbé heeft in ieder geval meer klasse en een hoger IQ dan iemand met een Tirolerhoedje op die geilt op goedkope platvoerse foto's.

1 reacties

Op 15 april 2012 omstreeks 11:57, zei Ronny Van de Voorde:

U noemt hem meneer? iemand die graag met de mensen lacht en belachelijk maakt,en als hij wil zingen dat hij dat eerst leert.

Op 15 april 2012 omstreeks 08:50, zei Ivo Heselmans:

Die besparingen zijn toch al lang bezig : kookprogramma's kosten ontzettend weinig tegenover bijvoorbeeld een documentaire. En onder het mom van 'de kijker vraagt er naar' wordt er volop bespaard

Op 15 april 2012 omstreeks 10:34, zei Yoeri Lauwereins:

hoogtijd dat er nieuwe televisie komt !Elke dag dezelfde zever koken en bij elkaar binnen kijken .Ik zet gewoon mijn tv alleen nog op voor het nieuws en sport .Elke belg laat zich tegenwoordig graag belachelijk maken in reality shows .Pas op dan komen de herhalingen er nu nog aan . Voor mij hoeft het gewoon niet meer .

Op 15 april 2012 omstreeks 14:14, zei Gustaaf Dieltjens:

Bij elk spelletje dat tegenwoordig gespeeld wordt moeten er politiekers kunnen opdraven. Zie maar naar de slimste mens. Moest men daar de gewone kwisser laten meespelen zouden er heel andere resultaten uit de bus komen maar men houdt de deelname beperkt tot politiek en bekende koppen.De één tegen honderd kwis op Nederland haalt wel hoge kijkcijfers.

Op 15 april 2012 omstreeks 13:12, zei Didier Sanfrinnon:

Maar omgekeert wel !!! Het laten uitschijnen dat de kijker inspraak heeft bij sommige programma's door sms dan naar... is puur kassa kassa. Ik vraag mij af wanneer we die cijfers eens gaan te zien krijgen.

Op 15 april 2012 omstreeks 09:48, zei Gilbert Meyns:

normaal, ze geven het allemaal aan de vedetten 'ons kent ons' om aan allerlei domme spelletjes deel te nemen

Op 15 april 2012 omstreeks 10:28, zei liliane vervoort:

Nu draait enkel alles nog om BV's ik snap niet dat de mensen dat niet door hebben ...en brengen ze eender welke soap uit...wordt er zodanig in gevloekt dat je omhoog schiet uit je zetel van het verschieten ...sorry gelukkig zijn er nog andere zenders ...dank zij de digitale TV.

Op 15 april 2012 omstreeks 11:10, zei Luc Steenackers:

geven toch nog geld uit neem alleen blokken al.ze zouden daar beter mee stoppen om geld uit te geven aan prijzen? kunnen dat beter eens investeren in films want de laatste jaren is vrt daarin achteruit gegaan.ik zie alleen nog naar de vrt voor nieuws.weer en thuis daarna switch ik van zender

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN