U bent hier: Home » Forum
Reacties
De VRT gaat niet in op de vraag van de Vaste Commissie van de Lokale Politie (VCLP) om klacht in te dienen bij de korpschefs van de zones waar een binnengebrachte portefeuille niet werd terugbezorgd. Maar minister van Binnenlandse Zaken Joëlle Milquet (CDH) breit wel nog een vervolg aan het verhaal.
Op 20 april 2012 omstreeks 11:53, zei Luc Vandenbroucke:
Vertrouwen? Welk vertrouwen?
Op 20 april 2012 omstreeks 10:17, zei Michel Van Limbergen:
De politici worden wakker, er zijn nog andere zakkenvullers.
1 reacties
Op 20 april 2012 omstreeks 12:18, zei Robert Dewez:
JA en DAT willen ze natuurlijk niet. Zij willen het monopolie
Op 20 april 2012 omstreeks 09:52, zei Koen Torrekens:
weeral paniekvoetbalpolitiek. wanneer gaan onze goedverdienende politiekers nu eindelijk aan langetermijn politiek met visie doen ipv aan ik-wil-zoveel-mogelijk-stemmen-politiek.
Op 20 april 2012 omstreeks 09:38, zei Filip Vandenbulcke:
Ik begrijp de heisa niet. Je moet wel heel naïef zijn om te geloven dat er bij de politie alleen maar heiligen werken. Ik vind 7 op 10 nog heel goed meevallen. Doe dezelfde proef eens in Afrika of Zuid- of Midden-Amerika. Als je in 1 op de 10 gevallen je geld weerziet, zal het een succes zijn.
Op 20 april 2012 omstreeks 09:33, zei Danny Theys:
Laat ons niet naief zijn. Ook rechters zijn niet allemaal even rechtvaardig. In menige pastoorsbroek roert er wat op tijd en stond al maakten ze ons vroeger wijs dat die mannen 'geheelonthouders' waren, en een politieuniform is geen garantie op een eerlijk gedrag, ook niet bij de toenmalige rijkswacht. MENSEN blijven mensen, sommigen zijn hitsig, anderen dan weer hebberig. Er zijn er ook die goed van hart zijn en eerlijk. Maar die zitten toch niet allemaal bij de politie hé ?
Op 20 april 2012 omstreeks 09:33, zei Eric De Ridder:
Ik begrijp de reactie van de VRT niet,men gaat de proef op de som nemen en het valt mijn inziens nogal negatief uit voor de politie,maar een klacht indienen tegen de korpschefs van desbetreffende zone waar de feiten zich hebben voorgedaan O nee want dat zal weer teveel gevraagd zijn!! Dan vraag ik me af welk nut heeft het wanneer men zo'n programma maakt met de kans dat gebeurd en aan een oproep voor klacht neer te leggen geen gevolg wil geven????
Op 20 april 2012 omstreeks 09:07, zei Jozef Debrabandere:
Ge kunt NIEMAND meer vertrouwen tegenwoordig !!!
Op 20 april 2012 omstreeks 12:19, zei Robert Dewez:
JAwel; MIJ !!! :-))
Op 19 april 2012 omstreeks 21:03, zei Etienne Lauwereys:
De politie u vriend ???
Op 19 april 2012 omstreeks 18:14, zei Lucien Wouters:
Voer terug de Rijkswacht in. Die waren militair opgeleid. Als ge ziet wat voor figuren er allemaal bij zijn stel ik mij vragen bij de aanwervingsvoorwaarden. Minimum 1M70 Lengte en vrouwen enkel administratieve taken en ook dezelfde voorwaarden als de mannen in de sportproeven.
Op 19 april 2012 omstreeks 17:08, zei Luc Janssens:
Met eerlijke mensen hoeven geen procedures. Wanneer er dieven in het corps zitten helpen procedures niet. De politie is ziek en er is maar een remedie uitzieken die stal.
Op 19 april 2012 omstreeks 16:50, zei Lilith Niflheim:
Hoe kunnen we nu vertrouwen hebben in de politie als die meer belang hecht aan het pesten van gewone burgers met snelheids- en parkeerboetes dan aan het bestrijden van echte criminelen. Ten eerste verdien je er niets aan om écht tegen criminaliteit te strijden en ten tweede zijn die jongens bij de politie bang van échte criminelen...
Op 20 april 2012 omstreeks 07:59, zei Johan Van Gelder:
Ieder zijn werk, de verkeerspolitie dient om snelheidsovertredingen te beteugelen alleen kan je je de vraag stellen waar men mee bezig is om je te beboeten als je 53 rijdt waar je 50 mag. Anderzijds wordt er door de kakkers uit de politiek en justitie geen belang gehecht aan misdaadbestrijding. Ik kan best begrijpen dat je als flik het beu bent om misdadigers op te pakken die door procedureklootzakskes zoals opperklootzak Rieder worden vrijgesproken.
Pagina
Spelregels forum
" Moreel gezag? Wat overblijft is een vader die zijn dochter niet erkent"
" Er staat alweer een recordbedrag op de spaarrekeningen, hoewel die steeds minder opbrengen. Blijft u voor een spaarboekje kiezen of zoekt u alternatieven? Zo ja, welke?"
Voetnoot