Forum

Reacties

FOTOSPECIAL. Bart De Wever geeft beste van zichzelf tijdens Antwerp Ten Miles

• zondag 22 april 2012, 19h17

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 april 2012 omstreeks 17:10, zei Ann Hofmans:

hoedje af voor De Wever,doe het maar na!

Op 22 april 2012 omstreeks 21:37, zei Luc De Visscher:

zijt ge van Bart De Wever fan of niet, maar wilt ge echt iets doen aan overtollige kilo's, dan kan dit wel een voorbeeld zijn.

Op 22 april 2012 omstreeks 21:30, zei Gert Delcroix:

Sowieso staan de kniesoren weer te janken dat het hem louter om de publiciteit te doen is. Of je nu politiek voor of tegen bent, wat deze man het afgelopen jaar voor zijn gezondheid heeft gedaan, is bewonderenswaardig en toont een karakter dat vele van deze criticasters hem niet na zullen doen. Bovendien heb ik helemaal niet de indruk dat hij m.b.t. dit evenement de camera's heeft opgezocht, maar wel dat hij één van de grootste evenementen in zijn stad steunt en dat is chique.

Op 22 april 2012 omstreeks 21:28, zei Bea Vandersmissen:

goe gedaan Bart,samen met de overwinning van Rsca op de boerkes van Brugge het hoogtepunt van dees weekend, Bart is ne man met karakter mijn stem krijg je zeker,allee je ploeg want spijtig genoeg kunnen wij niet op jou stemmen

Op 22 april 2012 omstreeks 21:07, zei Robert Boonen:

Amai Bart wat een verschil hou vol nie te geloven hoe goed je eruit ziet en zonder maagverkleining of die andere domme dingen dat ze operatief doen proficiet !!!!!!!!!!!!

Op 22 april 2012 omstreeks 20:53, zei Suzy Rosseau:

chapeau !!

Op 22 april 2012 omstreeks 20:51, zei Joris Van der Vieren:

Ik ben niet echt een liefhebber van de man, maar wat hij vandaag heeft gepresteerd is topklasse! Van mij mag dat best positief in het nieuws komen, als hij maar niet begint te zeuren wanneer bepaalde politici gekraakt worden door de media. Dus krijgt hij voor deze prestatie van mij een dikke proficiat! Hopelijk vinden velen het voorbeeld van Bart en gaan ze ook de gezonde toer op. Dat komt de begroting binnen de gezondheidszorg alleen maar te goede!

Op 22 april 2012 omstreeks 20:32, zei Patrick Deprez:

Proficiaat Bart - en nu de rest nog - begin in Antwerpen en ga dan door voor de rest - Patrick

Op 22 april 2012 omstreeks 20:28, zei Cesar-Bernard De Paepe:

Als hij maar in de media komt, de rest is voor hem onbelangrijk !

1 reacties

Op 22 april 2012 omstreeks 23:24, zei Paul Smekens:

Wat een kniesoor ben jij mr. De Paepe, ik zeg: geef Cesar wat Cesar toekomt, nl. een ferm applaus !

Op 22 april 2012 omstreeks 20:28, zei Jan Janssen:

Tja, je had meer publiciteit verwacht, komt polleke toch voorbij. Volgend jaar een nieuwe kans.

Hoogst aantal stemmen

Op 22 april 2012 omstreeks 20:02, zei Vlaamse Rechter:

Proficiat voor wat je gepresteerd hebt Bart!

Op 22 april 2012 omstreeks 20:20, zei Marc Beckers:

Dikke proficiat mr. De Wever. Helemaal niet evident wat u gepresteerd hebt. Heel knap. Nu nog uw gezondere levensstijl blijven volhouden zou ik zeggen.

Op 22 april 2012 omstreeks 21:30, zei Gert Delcroix:

Sowieso staan de kniesoren weer te janken dat het hem louter om de publiciteit te doen is. Of je nu politiek voor of tegen bent, wat deze man het afgelopen jaar voor zijn gezondheid heeft gedaan, is bewonderenswaardig en toont een karakter dat vele van deze criticasters hem niet na zullen doen. Bovendien heb ik helemaal niet de indruk dat hij m.b.t. dit evenement de camera's heeft opgezocht, maar wel dat hij één van de grootste evenementen in zijn stad steunt en dat is chique.

Op 22 april 2012 omstreeks 20:10, zei Swa Cauwenbergh:

Proficiat.

Op 22 april 2012 omstreeks 20:51, zei Joris Van der Vieren:

Ik ben niet echt een liefhebber van de man, maar wat hij vandaag heeft gepresteerd is topklasse! Van mij mag dat best positief in het nieuws komen, als hij maar niet begint te zeuren wanneer bepaalde politici gekraakt worden door de media. Dus krijgt hij voor deze prestatie van mij een dikke proficiat! Hopelijk vinden velen het voorbeeld van Bart en gaan ze ook de gezonde toer op. Dat komt de begroting binnen de gezondheidszorg alleen maar te goede!

Op 22 april 2012 omstreeks 21:07, zei Robert Boonen:

Amai Bart wat een verschil hou vol nie te geloven hoe goed je eruit ziet en zonder maagverkleining of die andere domme dingen dat ze operatief doen proficiet !!!!!!!!!!!!

Op 22 april 2012 omstreeks 21:37, zei Luc De Visscher:

zijt ge van Bart De Wever fan of niet, maar wilt ge echt iets doen aan overtollige kilo's, dan kan dit wel een voorbeeld zijn.

Op 22 april 2012 omstreeks 20:53, zei Suzy Rosseau:

chapeau !!

Op 22 april 2012 omstreeks 21:28, zei Bea Vandersmissen:

goe gedaan Bart,samen met de overwinning van Rsca op de boerkes van Brugge het hoogtepunt van dees weekend, Bart is ne man met karakter mijn stem krijg je zeker,allee je ploeg want spijtig genoeg kunnen wij niet op jou stemmen

Op 22 april 2012 omstreeks 20:28, zei Cesar-Bernard De Paepe:

Als hij maar in de media komt, de rest is voor hem onbelangrijk !

1 reacties

Op 22 april 2012 omstreeks 23:24, zei Paul Smekens:

Wat een kniesoor ben jij mr. De Paepe, ik zeg: geef Cesar wat Cesar toekomt, nl. een ferm applaus !

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN