Forum

Reacties

• zondag 22 april 2012, 21h51

Reacties

Meest Recent

Op 24 april 2012 omstreeks 23:48, zei Jean Vancraybex:

Zij die niet zijn gaan kijken hebben wel iets gemist.Ben zeker geen liefhebber van zangers zoals ons gijteke Koentje, maar de mensen die in zijn plaats de liedjes brachten waren dan ook zoveel beter. 'Ben gaan kijken einde Paasvakantie, in half gevulde zaal. Vond het nochtans schitterend ! Heerlijke spetterende finale, best wat humor (vooral de rol van Marijn De Valck), schitterende hoofdrollen, mooie nummers, heel leuk decor,...deze musical verdiende veel meer kijkers ! ' dit is de juiste beoordeling voor mij.

Op 24 april 2012 omstreeks 23:39, zei Jean Vancraybex:

Na het zien van deze musical ben ik effe stil geworden van bewondering. Mijn kleindochters hadden mij overhaald een keer mee te gaan. Ik ben al geen liefhebber van het gijtestemmetje van Koen, maar de mensen die de liedjes brachten zongen dan ook zoveel beter dan Koen. En eerlijk, ik heb enorm genoten. Het zat allemaal mooi in elkaar. Het was heel veel lachen, maar ook af en toe verdriet. Zeker als je met een kankerzieke in huis zit. Proficiat aan alle akteurs. Ik noem geen namen, ze waren voor mij/ons allemaal even sterk. Zij die niet gaan zien zijn hebben iets gemist.

Op 24 april 2012 omstreeks 00:17, zei Kristel Lamal:

Deze musical was echt wel schitterend! Zoals er nog mensen hier schrijven,als je hem niet gezien hebt kan je niet oordelen. De cast was schitterend en neen, het was geen musical over de gebroeders Wouters zelf. Het was een stuk dat prachtig gebracht werd en heel veel leuke, grappige passages had en soms ook heel ernstig. Had ik gekund was ik zeker een tweede keer gaan kijken. Ik kan begrijpen dat mensen het duur vinden maar men mag niet vergeten dat de kosten ook wel hoog zullen liggen en als je naar het voetbal gaat kijken, naar het tennis,... dat kost ook veel geld nochthans ben ik zelf verzot op sport en ga ik ook af en toe kijken. Ik haat sport dus zeker niet.

Op 23 april 2012 omstreeks 22:28, zei Harry Didden:

kan clouseau al niet horen of zien, dus zéker geen musical voor mij ... godzjdank !!! dat ie afgevoerd werd !

Op 23 april 2012 omstreeks 21:45, zei Conny Verwimp:

Was graag gaan kijken! Maar de musicals in Vlaanderen zijn voor mij spijtig genoeg niet meer te betalen :-(

Op 23 april 2012 omstreeks 20:23, zei Serge Van Assche:

Ik ben geen Clouseau fan, maar wat deze heren presteren is toch knap. Dat ze tot meerdere keren het sportpaleis volzet krijgen bewijst dat de broertjes toch populair zijn bij een grote menigte. De musical heb ik niet gezien, ik heb dan ook geen mening over deze vertoning, doch de mensen die gekeken hebben zijn allemaal vol lof. Ik ga zelden naar evenementen in België door de overdreven hoge ticketprijzen, een concert kost vandaag al makkelijk 80€ P.P., dat is er ver over.

Op 23 april 2012 omstreeks 17:19, zei Ronz Umpire:

Als het nog te zien zal zijn, zal ik niet nalaten te gaan kijken. Heb niet de kans gehad. Het komend seizoen is er nog geen stuk voorzien in het open lucht theater van Berlare 9290, Overmere Donk. Misschien een idee om daar een paar voorstellingen te geven. De kast kent het stuk al. Kan iemand dit idee aan de gebroeders Wauters doorspelen aub/svp! Greetz Ronz

Op 23 april 2012 omstreeks 17:11, zei Roger Vanoppen:

Jammer feit, want het zat goed in mekaar, goede cast, degelijk materiaal. Wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden: crisis, overaanbod van culturele aktiviteiten, periode, een mens moet keuzes maken. Jammer voor het creatieve dat niet overleeft :(

Op 23 april 2012 omstreeks 16:44, zei Anny Verbist:

FANTASTISCH MOOIE MUSICAL met een fantastische cast ! Ik stond er na de tegenvallende kijkcijfers wat sceptisch tegenover , maar heb me gelukkig laten overhalen dr vrienden , het was SUPER ! Ik ben blij dat ik hem gezien en gehoord heb :-) Indien je niet geweest bent kan je er ook NIET over oordelen , denk ik !!

Op 23 april 2012 omstreeks 14:31, zei Rudi De Winter:

Tegenslag voor Clouseau...dikke portemonnee wordt miner aangedikt...en daar is het hem enkel maar om te doen!!Mogen we waarschijnlijk horen dat het plebs niet hodut van kunst en cultuur, zeker?

Hoogst aantal stemmen

Op 23 april 2012 omstreeks 08:41, zei Johan Heyndrickx:

Als men al die 'bekende' Vlamingen commentaar hoort geven na de première van alweer een nieuwe Vlaamse musical waar ze (gratis) naartoe zijn geweest: 'Het was fantastisch, ongelooflijk, geweldige acteuirs', enz. enz. Zo fantastisch dat na 10 opvoeringen er geen kat meer gaat kijken.

Op 23 april 2012 omstreeks 08:12, zei Wendy Janssen:

't Is vooral de prijs die me tegengehouden heeft. Om met je hele gezin naar de musical te gaan, moet je al gauw 200 euro neertellen.

Op 23 april 2012 omstreeks 07:37, zei Timmy Haubrechts:

Niet zozeer overaanbod aan musicals, eerder aan Koen Wauters én Clouseau...

Op 23 april 2012 omstreeks 09:22, zei Etienne Vanderheyden:

een musical over jezelf (laten) maken. Soms gaat de ijdelheid iets te ver.

Op 23 april 2012 omstreeks 08:50, zei Laurent Wille:

take the money and run. nu zal toch wel iedereen beginnen geloven zeker dat ze er door die dolenthousiaste bv kijkers bij de neus genomen worden.nepwereldje

2 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 09:12, zei Jos Hoobergs:

Dat dacht U maar !

Op 23 april 2012 omstreeks 09:12, zei Jos Hoobergs:

Dat dacht U maar !

Op 23 april 2012 omstreeks 09:38, zei Esther Lejeune:

Ben gaan kijken einde Paasvakantie, in half gevulde zaal. Vond het nochtans schitterend ! Heerlijke spetterende finale, best wat humor (vooral de rol van Marijn De Valck), schitterende hoofdrollen, mooie nummers, heel leuk decor,...deze musical verdiende veel meer kijkers !

2 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 09:53, zei Katrien Lemmens:

Als het bufgetvriendelijker zou zijn, dan komen er ook meer kijkers hoor!

Op 23 april 2012 omstreeks 11:44, zei Flora Van Eyseren:

Ben ook gaan kijken en vond het schitterend! Helaas vind ik dat er de laatste tijd een overaanbod is aan musical. En inderdaad als je met je hele gezin gaat of zelfs maar met 2 is het een financiële aderlating! Maar bravo aan de hele ploeg van Domino!!!

Op 23 april 2012 omstreeks 11:54, zei Fernanda Hendrickx:

Bij de première hoor je inderdaad altijd de BV's aan het woord... ze gaan daar wel allemaal gratis binnen zeker ? Liedjes van Clouseau van in de begin jaren waren uitstekend, de laatste jaren is het heel veel geroep en geschreeuw ! Er is een tijd van komen en gaan..... Ik denk niet dat de mensen zo staan te springen om dat ganse repertoire te horen ! Dit doet niets af aan de goede zang prestaties van de akteurs van deze Musical !

Op 23 april 2012 omstreeks 08:00, zei André Van Driessche:

Niet te verwonderen. Als 'men', de gebroeders, 'Domino DE musical' een musical noemt heeft 'men' het behoorlijk mis, zeker met zo een misser (wie?, zij of de musical?) In Londen loopt een 'musical' toch enkele jaren? Ik sluit me dus onmiddellijk aan bij de eerste 2 reacties; 'eerder aan Koen Wauters én Clouseau' én 'musical... (??? what's in a name?'. Mooie opkuis... Van 's morgens tot 's avonds ligt mijn geluidsinstallatie aan. Alléén gaat ze eventjes uit bij onze nationale zanger. Dan zing ik zelf eens van 'Daar gaat hij...' Voor 3 minuten lang.

Op 23 april 2012 omstreeks 12:19, zei Carl Holvoet:

Alsog het leven der Bv's zó boeiend is. Ik heb de indruk dat Vlaanderen stilaan maar zeker zijn verstand terugkrijgt, w

Op 23 april 2012 omstreeks 12:54, zei Patty Lefever:

Ben zaterdag gaan kijken, was een super musical!Diegene die niet zijn gaan kijken hebben ongelijk

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN