Forum

Reacties

Daum: ‘Zet Mbokani bij ons en wij winnen'

• zondag 22 april 2012, 23h04

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 23 april 2012 omstreeks 18:02, zei Geert Vermeeren:

Ik heb grote bewondering voor wat Daum met een middelmatige ploeg in Brugge neerzette, maar hoop wel dat dit een ludieke noot was die hij wou meegeven tijdens het interview. En nu hij er toch zelf over begint....met Daum was Anderlecht al kampioen (en Sint-Truiden helaas ook gedregadeerd met Daum als trainer). The point is dat Daum Anderlecht agressiviteit en winnaarsmentaliteit zou kunnen bijbrengen, terwijl Jacobs meer en meer een karikatuur van zichzelf wordt en zijn lusteloosheid steeds meer op de spelers overbrengt (wie bij de hond slaapt.....).

Op 23 april 2012 omstreeks 16:57, zei Edith Van Winkel:

Spitsen van Brugge, 't is het moment hé! Jullie zijn duidelijk niet goed genoeg voor Herr Daum! Zo een affront zou ik mij niet laten zeggen hoor, ik trapte geen enkele bal meer binnen, nog liever naast of voor Vleminckx op de paal! Zo vliegt die trainer die zegt dat jullie niet kunnen sjotten straks terug naar de reserven van de Bundesliga. Akpala, Vleminckx, Meunier, Bacca enz reken maar uit, met geen enkele goal kunnen jullie nog maximum 5 punten halen en zijn jullie verlost van die mijnheer. Natuurlijk zal dit wel wat kosten voor de nieuwe baas, hé!

Op 23 april 2012 omstreeks 16:08, zei Koen C:

Je zou ook kunnen zeggen 'Zet Vleminckx bij Anderlecht en ze verliezen' of hoe de pers het transferbeleid bij Club Brugge toch makkelijk voorbij laat gaan...

Op 23 april 2012 omstreeks 14:43, zei Mariette Gosseye:

Het is zijn eigen fout. Hij moest aan Anderlecht gevraagd hebben of hij Dieu in zijn ploeg mocht opstellen.VDS zou dit niet geweigerd hebben.

Op 23 april 2012 omstreeks 14:29, zei Kelly Loos:

R.S.C.A. YOUR THE CLUB OF MY HEART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op 23 april 2012 omstreeks 14:26, zei Jef Diddens:

Club beschikt over een bijna even goede spits maar hij wordt niet opgesteld. Hij was vorig jaar topscorer in de Nederlandse competitie,ja ik bedoel Vleminckx. Begrijp niet waarom elke match Akpala opgesteld wordt. Maakt enkel prutsgoalen,nooit zijn zij het resultaat van een goeie actie. Hij heeft heel veel moeite met het stoppen en controleren van een bal. Jef Diddens,De Haan

Op 23 april 2012 omstreeks 14:14, zei Rudy D'Haese:

wat een loser!!!

Op 23 april 2012 omstreeks 13:41, zei Patrick Feyaerts:

Neen, neen, jullie begrijpen hem nieit. Hij bedoelt dat als ze met 12 tegen 10 mogen spelen, dat ze dan kunnen winnen.

Op 23 april 2012 omstreeks 13:08, zei Georges Gilis:

Zet Messi bij Anderlecht en alles komt in orde voor RSCA. Dit in navolging van de spreuk: 'Als ons kat een koe was dan melkten we ze onder de stoof'!

Op 23 april 2012 omstreeks 13:03, zei André Pappaert:

Als supporter van Anderlecht vind ik het beschamend, zo slecht spelen heb ik dit Anderlecht nog nooit zien doen. Uithoudingsvermogen van Anderlecht zeer slecht. Brugge, Genk, Standart kunnen een ganse wedstrijd aan hoog tempo spelen, Anderlecht nog geen 45 minuten. Ik denk niet dat dit Anderlecht Kampioen wordt als ze 3de zijn mogen ze content zijn. Het bestuur van Anderlecht is blind als ze dit nog niet gezien hebben.

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 16:10, zei Koen C:

Ben ik de enige die het al ooit is opgevallen hoe deze 'zelf-verklaarde Anderlechtsupporters' altijd maar weer kritiek geven? Beetje gemakkelijk maar vooral laf om u daar achter weg te steken iet?

Hoogst aantal stemmen

Op 23 april 2012 omstreeks 07:37, zei Willy Rossel:

Dit is een belachelijke uitspraak ! Hij speelt niet bij Brugge, dus een dergelijke kinderlijke uitspraak doe je gewoon niet als 'super trainer ?'. Hier maak je jezelf belachelijk tegenover je spelers en een je de indruk dat je eigen ploeg verre van goede spelers zijn. Een dergelijk vertoon past gewoon niet bij een trainer.

2 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 09:28, zei Hendrik Anckaert:

Waarom zou dit belachelijk zijn.Het is gewoon zo, en dat weten alle spelers trouwens,ook Akpala en Vleminckx.Hij zegt hier niets nieuws mee.Trouwens eens zien wat RSCA volgende week in RC Genk zal doen zonder Mbokani en nog altijd Suarez die met pijn speelt?? Mbokani moet zich ook nog verantwoorden voor zijn natrappen op Poconogli. Waarschijnlij daardoor ook de laatste 2 wedstrijden er niet bij. Alhoewel inn Brussel weten we hoe ze daar denken. Remember Bacca die ZEER ONterecht afgevlagd werd.HAd het wel eens willen zien als dit doelpunt had geweest. BEPALEND deze beslissing zeker an vast.

5 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 10:45, zei Patrick Vernimmen:

100% juist Hendrik

Op 23 april 2012 omstreeks 10:58, zei Ruben Kimpen:

Hehe... Typisch nu weer alles steken op dat buitenspel foutje. Om in u leefwereldje te blijven: Remember penalty fout op Mbokani?

Op 23 april 2012 omstreeks 11:22, zei Ruben Kimpen:

Waarschijnlijk de scheidsrechter omgekocht zodat die Bacca onterecht afvlagde op buitenspel. Maar niet genoeg betaald om hem ook de duidelijke penaltyfout op Mbokani te laten fluiten.

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 18:57, zei Henri Dehauwere:

De scheidsrechter fluit, de lijnrechter vlagt. 't Was ook niet nodig om die penalty te fluiten, Brugge is er niet in geslaagd om te scoren in 96 minuten en dus was 0-1 meer dan genoeg.

Op 23 april 2012 omstreeks 11:39, zei Koen D:

Bepalend ja... net zoals die niet-gefloten penalty ook bepalend was. Je moet van beide kanten het verhaal bekijken, niet enkel wat jullie onthouden werd. Al bij al juiste uitslag; de bal moet er maar IN gaan, en niet op de paal.

Op 23 april 2012 omstreeks 12:32, zei Gerry Clé:

En de strafschop op Mbokani?

Op 23 april 2012 omstreeks 11:46, zei Bert Depla:

Waarom is dit belachelijk? Hij heeft gewoon gelijk. Hij heeft altijd gezegd dat wij niet genoeg kwaliteit hebben om kampioen te worden. Met deze uitspraak bevestigt hij dit gewoon. En Mbokani was het verschil gisteren. Geen enkel van onze spitsen heeft de kwaliteiten van Mbokani. Denk trouwens niet dat wij hem zouden kunnen betalen.

Op 23 april 2012 omstreeks 08:00, zei Eddy Janssens:

zet ronaldo bij ons en wij winnen ook.

Op 23 april 2012 omstreeks 13:00, zei Carlo Jonckheere:

In een neutraal en correct wedstrijdverslag wordt ook het onterecht fluiten voor buitenspel op Bacca vermeld. Dat had immers de 1-0 kunnen/moeten zijn. Wellicht was de verslaggever van dienst 15 minuten te laat.

Op 23 april 2012 omstreeks 13:03, zei André Pappaert:

Als supporter van Anderlecht vind ik het beschamend, zo slecht spelen heb ik dit Anderlecht nog nooit zien doen. Uithoudingsvermogen van Anderlecht zeer slecht. Brugge, Genk, Standart kunnen een ganse wedstrijd aan hoog tempo spelen, Anderlecht nog geen 45 minuten. Ik denk niet dat dit Anderlecht Kampioen wordt als ze 3de zijn mogen ze content zijn. Het bestuur van Anderlecht is blind als ze dit nog niet gezien hebben.

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 16:10, zei Koen C:

Ben ik de enige die het al ooit is opgevallen hoe deze 'zelf-verklaarde Anderlechtsupporters' altijd maar weer kritiek geven? Beetje gemakkelijk maar vooral laf om u daar achter weg te steken iet?

Op 23 april 2012 omstreeks 13:08, zei Georges Gilis:

Zet Messi bij Anderlecht en alles komt in orde voor RSCA. Dit in navolging van de spreuk: 'Als ons kat een koe was dan melkten we ze onder de stoof'!

Op 23 april 2012 omstreeks 12:37, zei Wim Demeyer:

Let op m'n woorden. Club zal, spijtig genoeg, nog eindigen als de grote verliezer van de play-offs : van DE uitdager voor de titel tot 3e of misschien zelfs 4e (als ze niet opletten) in de stand. Toen ik gisteren rond halftien zag dat Standard 0-2 voorstond op Genk was ik nog gerust, de titel kunnen we dan wel vergeten, maar de 2e plaats hebben we nog stevig in handen. Maar vanmorgen moest ik vaststellen dat Genk een 0-2 nog naar een 3-2 kon ombuigen en we maar een luttele 3 punten voorstaan op Genk (dus extra bonus voor de wedstrijd op Genk kwijt). Dus MOET er nu gewonnen worden op Gent en staan we, Club-supps, voor een dilemma : hopen dat Genk wint en zo de voorsprong van Anderlecht terug zien tot 1 punt krimpen of supporteren voor Anderlecht in de hoop dat we zo die 2e plek terug iets steviger in handen hebben. En ik weet nu al dat de wedstrijd op Gent geen 'cakewalk' zal worden.

Op 23 april 2012 omstreeks 13:41, zei Patrick Feyaerts:

Neen, neen, jullie begrijpen hem nieit. Hij bedoelt dat als ze met 12 tegen 10 mogen spelen, dat ze dan kunnen winnen.

Op 23 april 2012 omstreeks 11:38, zei Gust Gustav:

Geen woord in de pers over de onterecht afgevlagde Bacca en Acpalla hé. 't had eens RSCA moeten zijn die onterecht werd afgevlagd : de kranten stonden vol en bij de Nekken was er terug een persstop. Benieuwd of Frank RSCA-Raes vanavond in extra-time er iets zal over durven zeggen.

Op 23 april 2012 omstreeks 12:41, zei Edith Van Winkel:

Ohhhh! De Brugse glorie dacht dat met het elimineren van een verdediger (Wasi) het wel los zou lopen, mis dus! Trouwens die ref Loeman blijft bij zijn (ingefluisterde?) mening om 'zijn' carriere te redden dat hij een fout gezien heeft waar er geen was en geen fout gezien waar er wel één was!!!??? Dadelijk afvoeren als scheids, totaal onbetrouwbaar of onbekwaam. Nu dus de pijlen gericht op Mbokani. En ik zie hier dat de strafmaat al gekend is door de Bruggelingen!!!! Man, man, man ... En wat gezegd van Donk die penalty maakte tegen Gent als laatste man en niets kreeg. Er werd zelfs niet voor gefloten. Idem dito gisteren voor Hoefkens. Dus KAN NU NOG HE!!! En dan vergeet ik nog de aanslag van Hoefkens op Mbokani.... kan allemaal! Clubje, vergeet twee zaken niet : 1) Zelfs al haalt u gelijk, dan zal dit ten gunste van Genk zijn, want die houdt u niet meer achter u 2) beroep laten doen op tv beelden en flaterende scheidsrechters kan op korte termijn gewin opleveren, op lange termijn NOOIT

Op 23 april 2012 omstreeks 09:12, zei Danny De Baere:

Laat Bacca meer spelen en Fleminckx buiten

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN