Forum

Reacties

Gaat Carrefour weg uit België?

• maandag 23 april 2012, 11h42

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 april 2012 omstreeks 18:34, zei William Vercauteren:

Ik werk niet bij carrefour. Maar voor mij mogen deze blijven, de producten zijn vers en goed en goedkoop met een eerlijke prijs kwaliteitverhouding. Dehaize is wel duurder en meer voor de hoger klasse. Ik zou het spijtig vinden dat deze of gedeeltelijk vedwijnen.

Op 24 april 2012 omstreeks 15:05, zei Johan De Beuf:

het probleem is de crisis... ik KAN niet anders dan in aldi kopen terwijl dat vroeger toch wel anders was.

Op 24 april 2012 omstreeks 13:38, zei Tim Tyteca:

Aan de mensen die denken dat Auchan goedkoper is: bekijk eens wat meer prijzen. Buiten water en frisdranken zijn er niet veel dingen die goedkoper zijn. Wat het eventuele verdwijnen van Carrefour betreft: het is een slechte zaak wat concurrentie betreft. Colruyt is als google...niemand kan er iets slechts over zeggen. Maar wacht tot Colruyt het overgrote marktaandeel heeft. Dan bepalen zij zelf hun prijzen. En dan heb ik het vooral over de merkprodukten. Binnenkort ook merkproducten in de Aldi zodat de concurrentie op peil blijft en Albert Heijn die ook wat druk op Colruyt zet. Nu beperkt Colruyt zich enkel tot volgen van de prijs. Ze hoeven zelf geen lage prijzen te gebruiken om mensen te lokken. Ze hebben ze al. Ze moeten enkel promotieacties opvangen...meer niet. Wees op jullie hoede...

Op 24 april 2012 omstreeks 13:04, zei Mauritz Vandromme:

Terug naar de Belgische frank ; u zult géén winkel meer durven binnengaan!We worden gepluimd met de Euro,de één na de ander zit in de schulden!

Op 24 april 2012 omstreeks 09:39, zei Marc De Lauw:

Nog zo een franse maatschappij die ons belgen hier eens snel ging leegzuigen,eerst nemen ze de boel hier over en strijken daarvoor een heel pak subsidis op,dan danken ze mensen af en nu gaan ze vertrekken(spijtig voor degene die er hun c4 zullen krijgen)wel laat ze maar gaan wij belgen komen er wel uit zonder die franse dieven

Op 24 april 2012 omstreeks 09:35, zei Jacques Defrance:

Waarom weg met de Fransen? het zijn de Belgische prijzen die te hoog zijn.Delhaize is ook veel te duur. Waarom zouden er zoveel Belgen over de grens naar Auchan aankopen doen, denkt U? Doe daar maar ook even de test. Colruyt wil ook die Belgische hoge prijzen aandoen en nu willen ze >Veggie proberen????? Al die warenhuisketen voeren hun eigen producten in om zo torenhoge prijzen te kunnen handhaven op de klassieke merken.

1 reacties

Op 24 april 2012 omstreeks 17:55, zei Anne Ryckaert:

Delhaize is niet zo duur als velen denken. Men kan vaak kortingsbonnen gebruiken, je klantenkaart stapelt punten op waardoor je regelmatig een bon van 5 euro krijgt en dan zijn er de 365 produkten die hun wit produkt is. Aangename sfeer, vriendelijk en deskundig personeel, het is mijn favoriete winkel!

Op 24 april 2012 omstreeks 08:44, zei Monique Druyts:

Ik werk al 34 jaar in carrefour en wees gerust, het is moeilijk om de klanten nog tevreden te stellen. Ik heb in mijn ploeg nog 3 collega's en ik kom uit een ploeg van 11!!! En ik doe mijn werk nog graag maar niet op die manier, 't is niet meer plezant! En hoe ouder ik word hoe harder ik dus moet werken. Waar is dan de werkvreugde. Maar ja, carrefour en alles is mogelijk. En wij gaan ook nog remoddelen hoor!

Op 23 april 2012 omstreeks 21:52, zei Guy Van Severen:

Dat zou pas erg zijn ! Zeker voor het personeel ! Het zoveelste drama in België ?

Op 23 april 2012 omstreeks 21:36, zei Marc Goemaere:

en nog anderen in het kielzog?een mens begint zich ernstige vragen te stellen.

Op 23 april 2012 omstreeks 21:30, zei Jan Holemans:

het grote probleem van Carrefour is het snoeien in het personeel. Carrefour Tienen is volledig vernieuwd en het zoeken waar de produkten staan. niemand daar om u te helpen,vind het maar zejf. alhoewel ik eerlijk zeggen moet dat de mensen aan de kassa's heel vriendelijk zijn. ander groot probleem is de vacantie periode waar studenten ingezet worden dan is het dubbel oppassen. verder gaan wij wekelijks terug kwestie van gewoonte. nen belg is nu denk eenmaal zo.

Hoogst aantal stemmen

Op 23 april 2012 omstreeks 13:34, zei Gilbert Van den Berghe:

Carrefour, de keten die nooit van België iets begrepen heeft. Zie om te beginnen het teveel aan Vlaams onkundig personeel in winkels in Vlaamse randgemeenten rond Brussel. Vlaamsonkundig personeel dat de vlaamse klant ook nog zwaar minacht . Klachten daarover worden nooit beantwoord. Prijstickets die bijna nooit foutloos zijn. Promotieprijzen die 'vorige' prijzen vermelden die eigenlijk nooit toegepast zijn of worden ( dat is bedrog) . Promoties die men dan niet kan vinden , die te weinig voorradig zijn of slechts enkele dagen en dan niet meer. Vrij duur in het algemeen. In winkels artikelen als promotie vermelden terwijl het de dagelijkse prijs is ! Personeel dat meestal alles behalve vriendelijk is, dat er vaak duidelijk tegen de zin bijloopt of bijzit (vooral dat) . Personeel dat niet te vinden is als men het nodig heeft. Verantwoordelijken die nooit te vinden zijn als men hen vraagt. Is er wel iets goed aan Carrefour ? Weinig te verwonderen dat het niet goed gaat.

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 21:27, zei Dirk Haesen:

je moet iedereen niet over dezelfde kam scheren je hebt van die mensen die op alles kritiek hebben begin eerst naar jezelf te kijken eer je andere naar beneden haalt of ben jij de man zonder gebreken of fouten

Op 23 april 2012 omstreeks 12:12, zei Christiaan Werbrouck:

Zeer goed, dan kunnen Colruyt en Delhaize alles verdelen en zijn we tenminste weer Belgisch; Nu nog Suez buiten en dan zijn we ook van Electrabel af.

2 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 15:01, zei Dries Nys:

Ik kan het goed vinden in uw plan, ik hoop echter wel dat het grondpersoneel dan snel terug werk vind. Ook de hypocrieten (raad van bestuur) bij telenet mogen hun hebzucht ook wel een beetje terugdraaien. Die baden zich ook al te lang in de tranen van de gewone werkman.

Op 23 april 2012 omstreeks 19:40, zei Nele De Mey:

Als ik me niet vergis is Delhaize amerikaans van origine ...

2 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 19:58, zei Roy Ceustermans:

Dan vergis je je inderdaad, Delhaize en Delhaize World zijn Belgische ondernemingen.

Op 23 april 2012 omstreeks 20:14, zei Geert Van Loock:

Delhaize is op en top Belgische van origine, U vergist zich wel degelijk.

Op 23 april 2012 omstreeks 12:09, zei Etienne De Bondt:

Hopelijk neemt Albert Hein ze over.

Op 23 april 2012 omstreeks 13:34, zei Jean Reenaers:

Dat het slecht gaat is voor een stuk hun eigen schuld. Hoe dikwijls is er niet iets mis met hun rekening, veel meer dan bij anderen. De klanten kunnen het wel laten recht zetten, maar worden dat 'spelleke' beu en gaan op een ander.

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 17:58, zei Marcel De Poorter:

Volkomen terechte opmerking ! Wij zijn er jaren geleden weggebleven nadat we vaststelden dat telkens de rekening niet klopte, telkens in ons nadeel. Bij opmerkingen werden we doorverwezen naar een aparte stand waar ons telkens het verschil werd terugbetaald. Maar van beterschap .... nooit sprake. Dus samengevat, een mooie opkuis ..

Op 23 april 2012 omstreeks 15:04, zei Frans Slegers:

Zelfde verhaal als bij Electrabel.Vroeg of laat wordt de graaicultuur afgestraft.

Op 23 april 2012 omstreeks 15:42, zei Johan Vandaele:

In België is er dan ook geen plaats voor superdure winkelketens met slechte service en inferieure kwaliteit...

Op 23 april 2012 omstreeks 12:10, zei Etienne De Bondt:

Niets aan verloren.

Op 23 april 2012 omstreeks 14:49, zei Jan Desmet:

Weinig respect voor de klanten, sinds het in Franse handen kwam.

Op 23 april 2012 omstreeks 12:31, zei Esther Lejeune:

Carrefour is gewoon te duur,...en in tijden van crisis kijken mensen daar meer naar, hoedanook. Bovendien wordt er naar mijn gevoel veel minder geinvesteerd in opleiding van personeel i.v.m. bijv. Colruyt.

Op 23 april 2012 omstreeks 14:11, zei Robert Dewez:

Carrefour doet wat elke 'normale' mens zou doen. Dit apenland verlaten

1 reacties

Op 23 april 2012 omstreeks 16:15, zei Etienne Vijverman:

met dank aan de vakbonden

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN