Forum

Reacties

Ambtenaar verdiende 745.000 euro met nietsdoen

• dinsdag 24 april 2012, 09h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 april 2012 omstreeks 21:17, zei Paul Janssens:

De ambtenarij is in Belgie zeker niet beter!

Op 24 april 2012 omstreeks 17:51, zei Hubertus Stroobandt:

Frusterende dromen.Dergelijke scenario's van overtolligheid en intense verveling betaald worden gewoon om er te zijn, hebben mij in het verleden tijdens dromen geplaagd om dan midden in de nacht wakker te worden volledig nat van het zweten,gelukkig werd ik dikwijls wakker om dergelijke dromen te stoppen want ik weet niet hoe het bij volledige droom zou aflopen.Trouwens dergelijke scenario's zijn niet voor het grote publieke bestemd eerder voor analyse bij psychologen en psychiaters ter onleding ,verklaring .

Op 24 april 2012 omstreeks 17:18, zei Rogier Ver:

Hier in den belgiek moeten ze niet lang zoeken om er enkele duizenden te vinden die al jarenlang geen stylo verlegd hebben.

Op 24 april 2012 omstreeks 11:50, zei Peter Schoofs:

Ze verdienen allemaal toch hun boterham met niet(s) teveel te doen, dus dit is geen 'nieuws'!

Op 24 april 2012 omstreeks 11:03, zei Peter Alberts:

Sterk voorbeeld ! Nu mag Staatssecretaris Bogaert hier in ons land eens een onderzoek instellen naar het doen en laten van al die hogere ambtenaren en overgaan tot het schrappen van de overtollige en ' antieke ' jobs die er welig tiered in ons overheidsapparaat !

Hoogst aantal stemmen

Op 24 april 2012 omstreeks 11:03, zei Peter Alberts:

Sterk voorbeeld ! Nu mag Staatssecretaris Bogaert hier in ons land eens een onderzoek instellen naar het doen en laten van al die hogere ambtenaren en overgaan tot het schrappen van de overtollige en ' antieke ' jobs die er welig tiered in ons overheidsapparaat !

Op 24 april 2012 omstreeks 11:50, zei Peter Schoofs:

Ze verdienen allemaal toch hun boterham met niet(s) teveel te doen, dus dit is geen 'nieuws'!

Op 24 april 2012 omstreeks 21:17, zei Paul Janssens:

De ambtenarij is in Belgie zeker niet beter!

Op 24 april 2012 omstreeks 17:18, zei Rogier Ver:

Hier in den belgiek moeten ze niet lang zoeken om er enkele duizenden te vinden die al jarenlang geen stylo verlegd hebben.

Op 24 april 2012 omstreeks 17:51, zei Hubertus Stroobandt:

Frusterende dromen.Dergelijke scenario's van overtolligheid en intense verveling betaald worden gewoon om er te zijn, hebben mij in het verleden tijdens dromen geplaagd om dan midden in de nacht wakker te worden volledig nat van het zweten,gelukkig werd ik dikwijls wakker om dergelijke dromen te stoppen want ik weet niet hoe het bij volledige droom zou aflopen.Trouwens dergelijke scenario's zijn niet voor het grote publieke bestemd eerder voor analyse bij psychologen en psychiaters ter onleding ,verklaring .

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN