Forum

Reacties

20 graden op komst

• dinsdag 24 april 2012, 10h25

De grens van 20 graden Celsius lijkt binnenkort opnieuw haalbaar. Eerst komen er echter nog een paar dagen met buien, wind en temperaturen tot 15 graden.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 24 april 2012 omstreeks 22:41, zei Rika Thijssens:

Ik hoop dat het juist is ,want velen trachten naar wat zonnig en warm lente weer

Op 24 april 2012 omstreeks 20:19, zei Bart Debaere:

haha, vandaag zou het wisselend bewolkt met af en toe een bui zijn, mogelijk zelfs met onweer. heel de dag in zulte en lotenhulle een spatje regen gezien en zelfs nu en dan mooie zon. ik geloof niets meer van dat weerbericht en maak zelf mijn voorspellingen. ze kloppen meestal meer dan het weerbericht.

Op 24 april 2012 omstreeks 16:38, zei Lea Lamers:

Tja, maart was droog en warm. En als we nu het tegenovergestelde gaan geloven (is in evenwicht brengen), dan is april toch nat en koud. Ja toch? Klopt als een bus! :)

Op 24 april 2012 omstreeks 13:01, zei Dennis Cosyn:

en als we dat geloven zijn we dommerikken, het weer kan NOOIT voorspeld worden een paar dagen voorafn leef gewoon van dag tot dag, we zien dan wel wat het weer zelf brengt

Op 24 april 2012 omstreeks 12:15, zei Tania Wauters:

Tis verlengd weekend, dus weer de mensen naar zee lokken....!

Op 24 april 2012 omstreeks 12:07, zei Mira Van Boven:

20 graden is toch nog koud hoor.

Op 24 april 2012 omstreeks 11:52, zei Bart Nollet:

eerst zien en daarna geloven.

Hoogst aantal stemmen

Op 24 april 2012 omstreeks 12:15, zei Tania Wauters:

Tis verlengd weekend, dus weer de mensen naar zee lokken....!

Op 24 april 2012 omstreeks 11:52, zei Bart Nollet:

eerst zien en daarna geloven.

Op 24 april 2012 omstreeks 13:01, zei Dennis Cosyn:

en als we dat geloven zijn we dommerikken, het weer kan NOOIT voorspeld worden een paar dagen voorafn leef gewoon van dag tot dag, we zien dan wel wat het weer zelf brengt

Op 24 april 2012 omstreeks 16:38, zei Lea Lamers:

Tja, maart was droog en warm. En als we nu het tegenovergestelde gaan geloven (is in evenwicht brengen), dan is april toch nat en koud. Ja toch? Klopt als een bus! :)

Op 24 april 2012 omstreeks 12:07, zei Mira Van Boven:

20 graden is toch nog koud hoor.

Op 24 april 2012 omstreeks 20:19, zei Bart Debaere:

haha, vandaag zou het wisselend bewolkt met af en toe een bui zijn, mogelijk zelfs met onweer. heel de dag in zulte en lotenhulle een spatje regen gezien en zelfs nu en dan mooie zon. ik geloof niets meer van dat weerbericht en maak zelf mijn voorspellingen. ze kloppen meestal meer dan het weerbericht.

Op 24 april 2012 omstreeks 22:41, zei Rika Thijssens:

Ik hoop dat het juist is ,want velen trachten naar wat zonnig en warm lente weer

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN