Forum

Reacties

1 op de 5 kinderen hoort stemmen in zijn hoofd

• dinsdag 24 april 2012, 23h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 25 april 2012 omstreeks 15:13, zei Stefan Fouquaet:

Ongelooflijk toch wat een commentaren van niet-experts er volgen op een professionele mening van een expert. Voor de betweters die misschien nog willen bijleren: lees 'wij zijn ons brein' van Dick Swaab. Opgelet helemaal niet zo gratuite als uw ongefundeerde meningen, maar met enige moeite geraakt u erdoor en zal achteraf blijken: dik de moeite waard!

Op 25 april 2012 omstreeks 13:39, zei Erwin Van Lierop:

ik lees elke dag artikels in de krant die nergens op slagen, hoor honderden mensen dingen op TV liegen, zowel in 'informatie-programma's' als tijdens reclame ... raadt u mij nu ook aan om naar de dokter te gaan?

Op 25 april 2012 omstreeks 12:13, zei Albert Jacobs:

Wat wil men alle klein gasten zijn op ieder moment aan het telefoneren, twitteren of op de computer aan het trommelen. Ze hebben nu van alles last maar onze jeugd was een zegen. Wij hadden enkel maar zelfgemaakt speelgoed en vele schoolkameraden

Op 25 april 2012 omstreeks 12:07, zei Louis Devlieger:

Zever in pakskes !!!

Op 25 april 2012 omstreeks 11:20, zei Peter Schoofs:

And i see dead people :-)

Op 25 april 2012 omstreeks 09:30, zei Karl De Groodt:

Werden vroeger heilig verklaard.

Op 25 april 2012 omstreeks 09:17, zei Leo Altec:

Hoe meer men er over praat en aandacht van de media er wordt aan besteed , hoe meer klachten dat men gaat krijgen, kinderen nemen te veel op in dat kleine hoofdje , en dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. En dan spreek ik nog niet over het media TV. er is totaal geen moraal meer op TV en dat op de verschillende zenders, als ik sommige uitspraken hoor dan stel ik mij serieus vragen, sommering mensen hadden van mij al lang een C4 in hun handen, dat minister Lieten daar maar eens wat aan doet.

Op 25 april 2012 omstreeks 09:16, zei Leo Altec:

Hoe meer men er over praat en aandacht van de media er wordt aan besteed , hoe meer klachten dat men gaat krijgen, kinderen nemen te veel op in dat kleine hoofdje , en dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. En dan spreek ik nog niet over het media TV. er is totaal geen moraal meer op TV en dat op de verschillende zenders, als ik sommige uitspraken hoor dan stel ik mij serieus vragen, sommering mensen hadden van mij al lang een C4 in hun handen, dat minister Lieten daar maar eens wat aan doet.

Op 25 april 2012 omstreeks 09:09, zei Katia Verheyen:

teveel medicatie op jonge leeftijd gekregen en nu de gevolgen... Wat gaat dat zijn met de rilatine die nu massaal aan kinderen wordt toegediend? Moeten jongeren van 11 jaar al naar een psycholoog? Waar zijn we tegenwoordig mee bezig? Kinderen van 11 jaar moeten ravotten en buiten spelen...

Op 25 april 2012 omstreeks 07:57, zei Jamie Bosmans:

Dan zal ik toch die ene geweest zijn...

Hoogst aantal stemmen

Op 25 april 2012 omstreeks 09:09, zei Katia Verheyen:

teveel medicatie op jonge leeftijd gekregen en nu de gevolgen... Wat gaat dat zijn met de rilatine die nu massaal aan kinderen wordt toegediend? Moeten jongeren van 11 jaar al naar een psycholoog? Waar zijn we tegenwoordig mee bezig? Kinderen van 11 jaar moeten ravotten en buiten spelen...

Op 25 april 2012 omstreeks 09:30, zei Karl De Groodt:

Werden vroeger heilig verklaard.

Op 25 april 2012 omstreeks 12:13, zei Albert Jacobs:

Wat wil men alle klein gasten zijn op ieder moment aan het telefoneren, twitteren of op de computer aan het trommelen. Ze hebben nu van alles last maar onze jeugd was een zegen. Wij hadden enkel maar zelfgemaakt speelgoed en vele schoolkameraden

Op 25 april 2012 omstreeks 09:17, zei Leo Altec:

Op 25 april 2012 omstreeks 11:20, zei Peter Schoofs:

And i see dead people :-)

Op 25 april 2012 omstreeks 12:07, zei Louis Devlieger:

Zever in pakskes !!!

Op 25 april 2012 omstreeks 13:39, zei Erwin Van Lierop:

ik lees elke dag artikels in de krant die nergens op slagen, hoor honderden mensen dingen op TV liegen, zowel in 'informatie-programma's' als tijdens reclame ... raadt u mij nu ook aan om naar de dokter te gaan?

Op 25 april 2012 omstreeks 15:13, zei Stefan Fouquaet:

Ongelooflijk toch wat een commentaren van niet-experts er volgen op een professionele mening van een expert. Voor de betweters die misschien nog willen bijleren: lees 'wij zijn ons brein' van Dick Swaab. Opgelet helemaal niet zo gratuite als uw ongefundeerde meningen, maar met enige moeite geraakt u erdoor en zal achteraf blijken: dik de moeite waard!

Op 25 april 2012 omstreeks 07:57, zei Jamie Bosmans:

Dan zal ik toch die ene geweest zijn...

Op 25 april 2012 omstreeks 09:16, zei Leo Altec:

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN