Forum

Reacties

Communicantjes vragen ouders zich te gedragen

• woensdag 25 april 2012, 23h01

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 26 april 2012 omstreeks 13:22, zei Silvia Wehenkel:

ons dochter doet ook haar communie, en buiten het feit dat het een belachelijk kleine kerk is voor zo'n bende communicanten ben ik er ook niet over te spreken dat ge zelf geen fotos moogt maken. neen, ze willen er liever nog wat aan verdienen. zal blij zijn als het voorbij is..

Op 26 april 2012 omstreeks 13:06, zei Guy Geirnaert:

Een lentefeest is veel geloof waardiger .

Op 26 april 2012 omstreeks 11:53, zei Peggy Pattyn:

Toen mijn dochters hun 1ste Communie (1999) en Vormsel in (2004) deden werden er foto's genomen door 1 fotograaf tijdens de viering. De ouders konden dan kiezen welke foto's ze wensten te kopen en welke niet. En nee, ze waren niet duur. Ik dacht dat dit overal al van toepassing was.

Op 26 april 2012 omstreeks 11:05, zei Frans Verstrepen:

Een komedie? Misschien - maar zéker niet voor die kinderen. Het gedrag van de ouders is totaal misplaatst. Maar ja, dat zien we ook bij huwelijken - men gaat de kerk in énkel en alleen maar om de mooie plaatjes. Als dit gebeuren je niet Kristelijk inspireerd blijf dan aub. wég uit die kerk - hang de schijnheilige niet uit, alleen maar om op te vallen. Gun je kinderen anderzijds een mooie dag - gedraag je navenant.

Op 26 april 2012 omstreeks 11:00, zei Franky Eneman:

en dat is dan over 't algemeen een fotograaf die deel uitmaakt van de kerkraad. Beroepsfotografen klagen dat ze weinig of géén werk meer hebben maar heb je hun prijslijst al gezien ? ge zou voor minder.......

Op 26 april 2012 omstreeks 10:32, zei Tania Wauters:

Wie laat er nu nog zijne kleine zijn communie doen ???

Op 26 april 2012 omstreeks 10:22, zei Gilberte Vergaelen:

van komedie gesproken. Mijn kleindochter mag haar communie niet doen. Ze speelt provinciaal voetbal, en vermits ze elke les van de catechese niet kon bijwonen mag ze haar communie niet doen.Ze is niet alleen, er zijn nog 7 andere kinderen (wegens muzieklessen, andere sportbezigheden die niet konden deelnemen aan de lessen van catechese). Er was wel een ander alternatief, de juf wou de lessen van catechese geven maar op een woensdagnamiddag. NEEN zei de pastorale medewerkster. Van huichelarij gesproken. Een schande aan de geestelijken van de parochie

Op 26 april 2012 omstreeks 10:19, zei Luc Van Rensbergen:

@Jan M. en Paul R.In mijn dorp zijn er 58 communicantjes en willen Respect en een herrinering.

Op 26 april 2012 omstreeks 09:52, zei Paul Reggers:

Waarom doen de mensen nog mee aan die komedie?

Op 26 april 2012 omstreeks 09:31, zei Luc Van Rensbergen:

Ben akkoord met Dr.Alex D.zegt,als alle mensen een kleine som geld geven aan 1 Fotograaf hebben hun Communicantjes een mooie Herringering.

Hoogst aantal stemmen

Op 26 april 2012 omstreeks 09:52, zei Paul Reggers:

Waarom doen de mensen nog mee aan die komedie?

Op 26 april 2012 omstreeks 08:10, zei Alex Defruyt:

Beste oplossing is 1 fotograaf en als het enig sinds kan 1 cameraman en zo kan men alle ouders tevreden ouden.

Op 26 april 2012 omstreeks 09:31, zei Luc Van Rensbergen:

Ben akkoord met Dr.Alex D.zegt,als alle mensen een kleine som geld geven aan 1 Fotograaf hebben hun Communicantjes een mooie Herringering.

Op 26 april 2012 omstreeks 10:32, zei Tania Wauters:

Wie laat er nu nog zijne kleine zijn communie doen ???

Op 26 april 2012 omstreeks 11:05, zei Frans Verstrepen:

Een komedie? Misschien - maar zéker niet voor die kinderen. Het gedrag van de ouders is totaal misplaatst. Maar ja, dat zien we ook bij huwelijken - men gaat de kerk in énkel en alleen maar om de mooie plaatjes. Als dit gebeuren je niet Kristelijk inspireerd blijf dan aub. wég uit die kerk - hang de schijnheilige niet uit, alleen maar om op te vallen. Gun je kinderen anderzijds een mooie dag - gedraag je navenant.

Op 26 april 2012 omstreeks 10:22, zei Gilberte Vergaelen:

van komedie gesproken. Mijn kleindochter mag haar communie niet doen. Ze speelt provinciaal voetbal, en vermits ze elke les van de catechese niet kon bijwonen mag ze haar communie niet doen.Ze is niet alleen, er zijn nog 7 andere kinderen (wegens muzieklessen, andere sportbezigheden die niet konden deelnemen aan de lessen van catechese). Er was wel een ander alternatief, de juf wou de lessen van catechese geven maar op een woensdagnamiddag. NEEN zei de pastorale medewerkster. Van huichelarij gesproken. Een schande aan de geestelijken van de parochie

Op 26 april 2012 omstreeks 08:53, zei Jan Maes:

1 fotograaf die dan goed geld verdient en foto's neemt van bedenkelijke kwaliteit, iedereen op dezelfde manier. Inderaad, laten we maar iedereen hetzelfde behandelen en laat de 'laatste' geneugten van de kerk (communie=toch een feest?)ook nog eens fnuiken. goe bezig, maar ja, ben al lang geen voorstander van de kerk niet meer...

Op 26 april 2012 omstreeks 11:53, zei Peggy Pattyn:

Toen mijn dochters hun 1ste Communie (1999) en Vormsel in (2004) deden werden er foto's genomen door 1 fotograaf tijdens de viering. De ouders konden dan kiezen welke foto's ze wensten te kopen en welke niet. En nee, ze waren niet duur. Ik dacht dat dit overal al van toepassing was.

Op 26 april 2012 omstreeks 10:19, zei Luc Van Rensbergen:

@Jan M. en Paul R.In mijn dorp zijn er 58 communicantjes en willen Respect en een herrinering.

Op 26 april 2012 omstreeks 13:22, zei Silvia Wehenkel:

ons dochter doet ook haar communie, en buiten het feit dat het een belachelijk kleine kerk is voor zo'n bende communicanten ben ik er ook niet over te spreken dat ge zelf geen fotos moogt maken. neen, ze willen er liever nog wat aan verdienen. zal blij zijn als het voorbij is..

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN