Forum

Reacties

Piotr de holbewoner plots weer opgedoken in ons land

• donderdag 26 april 2012, 08h19

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 26 april 2012 omstreeks 21:36, zei Peter Roijers:

De kritiek op Piotr de holbewoner, is terecht. Deze Pool pikt onze containers in, hij gaat een hol bewonen, dat wij straks misschien zelf nodig hebben, een comtainer die heel geschikt is om over enkele jaren de eerste noodlijdende Vlaamse gezinnen in te laten wonen. Dit Europa en onze regeringen, maken de kans groot dat wij zelf tot die armen gaan behoren, dat wij met Piotr moeten gaan vechten voor een dak boven ons hoofd. Met dank aan de traditionele partijen die de idiote regels van Europa ondertekenden en de deuren wagenwijd hebben opengezet voor alle Piotrs van Europa en verder.

Op 26 april 2012 omstreeks 15:57, zei Erwin Van Lierop:

Worden mensen die hier binnenkomen met valse verklaringen niet automatisch teruggestuurd? Hij verklaart dat de poolse politie hem het land heeft uitgejaagd omdat hij geen verblijfplaats had in Polen ... da's dus een valse verklaring. Oh, juist, hij komt van binnen de EU, dus mogen we hem niet weigeren ... :-)

Op 26 april 2012 omstreeks 13:41, zei Tania Wauters:

Die man is aan't aftellen naar kerstmis....!

Op 26 april 2012 omstreeks 13:31, zei Filip Fox:

zou hij een kopie hebben van zijn strafblad? Want als ik me herinner is het geen engeltje.

Op 26 april 2012 omstreeks 13:19, zei Denis De Keere:

ik zie 2 of 3 keer, politie die illegalen wegjaagen wanneer doen ze het hier? In het artikel las ik dat piotr een verblijfsvergunning heeft voor Polen. Illegaal? ik vind dit een een antwoord van een selectief rechtse lezer. Hopelijk doen ze het hier ook en sturen ze u weg. dank u

Op 26 april 2012 omstreeks 11:06, zei André Bouvery:

laat die pool eens met rust. hij misdoet toch niemand

2 reacties

Op 26 april 2012 omstreeks 13:08, zei Eddy Van Esch:

Uw vertrouwen in de mensheid is bemoedigend. Maar helaas hier een beetje misplaatst vrees ik.

Op 26 april 2012 omstreeks 13:54, zei Ronald Hagendorens:

Halt de Piotr mag bij den Andre gaan wonen!!!!

Op 26 april 2012 omstreeks 10:23, zei Wendy De Groote:

het voorstel van Frankrijk om weer grenscontrole in te voeren zou moeten uitgevoerd worden in Europa

Op 26 april 2012 omstreeks 10:11, zei Joseph Van de Perre:

Ze kunnen hier ene nog ni buitenhouden de sukkelaars laat staan die duizende anderen

Op 26 april 2012 omstreeks 10:08, zei Eddy Van Esch:

Even het geheugen opfrissen. In de kerstperiode slaan melige verhalen altijd goed aan. Tijdens de meest recente kerstperiode (2011) was Piotr 'sukkelaar van dienst' in het meest populaire kerstverhaal van die periode. Piotr de holbewoner mocht Kerstavond doorbrengen bij een genereus gezin en kreeg de dagen daarop veel steun van barmhartige Samaritanen alom. Nadien sloeg de genereuze stemming een beetje om toen bleek dat Piotr 'zijn vrouw had mishandeld, een dief én leugenaar' bleek te zijn (Ik citeer uit deze krant van 29/12/2011). Piotr verdween toen met de noorderzon. Piotr blijkt nu terug te zijn. Iemand vrijwilliger om hem te steunen?

Op 26 april 2012 omstreeks 09:37, zei Karel Cuypers:

Zover is het voort al,dat de andere landen hetgeen ze niet kunnen gebruiken,naar het OCMW (lees belgië) van de wereld sturen.

Hoogst aantal stemmen

Op 26 april 2012 omstreeks 08:32, zei Nancy Jansen:

Ik wil hier ook zo'n politie, die de illegalen wegjagen. Maar da zal ni mogen van de regering zeker?

Op 26 april 2012 omstreeks 08:47, zei Willem Willems:

Nee Nee DVZ geen misverstand ....zo gaat dat in de andere landen je wordt weggejaagd met de wetenschap dat België wel zal zorgen voor het individu !

Op 26 april 2012 omstreeks 09:19, zei Roger Geens:

Het is duidelijk,zonder middelen van bestaan hoort hij niet in ons land maar in zijn thuisland Polen.Wij hebben nu al de hoogste belastingen en taksen van de gehele wereld omdat wij een massa buitenlandse bedelaars te eten en slapen moet geven.Direkt de bus op naar Polen.

Op 26 april 2012 omstreeks 09:13, zei Koenraad Dehulsters:

dakloos ! maar wel geld voor alcohol ?

Op 26 april 2012 omstreeks 10:08, zei Eddy Van Esch:

Even het geheugen opfrissen. In de kerstperiode slaan melige verhalen altijd goed aan. Tijdens de meest recente kerstperiode (2011) was Piotr 'sukkelaar van dienst' in het meest populaire kerstverhaal van die periode. Piotr de holbewoner mocht Kerstavond doorbrengen bij een genereus gezin en kreeg de dagen daarop veel steun van barmhartige Samaritanen alom. Nadien sloeg de genereuze stemming een beetje om toen bleek dat Piotr 'zijn vrouw had mishandeld, een dief én leugenaar' bleek te zijn (Ik citeer uit deze krant van 29/12/2011). Piotr verdween toen met de noorderzon. Piotr blijkt nu terug te zijn. Iemand vrijwilliger om hem te steunen?

Op 26 april 2012 omstreeks 09:34, zei Henny Verhaert:

goe gezien de politie die al de illegalen weg jaagt wanneer beginnen ze hier ?????????

Op 26 april 2012 omstreeks 09:37, zei Karel Cuypers:

Zover is het voort al,dat de andere landen hetgeen ze niet kunnen gebruiken,naar het OCMW (lees belgië) van de wereld sturen.

Op 26 april 2012 omstreeks 10:11, zei Joseph Van de Perre:

Ze kunnen hier ene nog ni buitenhouden de sukkelaars laat staan die duizende anderen

Op 26 april 2012 omstreeks 09:02, zei Marc Goemaere:

en een dergelijk verhaal is de waarheid,mijn allergrootste twijfels.En als dat zo is dan mag het Europa daar ook eens op reageren.En naar Belgie komen is dan de oplossing,vroeger zond Vlaanderen zijn zonen uit,maar nu komen andermans zonen naar hier,tijden veranderen zeker.

Op 26 april 2012 omstreeks 10:23, zei Wendy De Groote:

het voorstel van Frankrijk om weer grenscontrole in te voeren zou moeten uitgevoerd worden in Europa

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN