Forum

Reacties

Advocaat Kameroense scoutsleider Scott Manyo in beroep tegen uitwijzing

• donderdag 26 april 2012, 17h06

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 27 april 2012 omstreeks 12:52, zei Jan van Helmont:

Wie heeft uitgevonden dat een mens ergens op aarde niet mag zijn? Ik zou begrip kunnen opbrengen indien deze jongeman onze sociale voorzieningen kaalplukte maar dat doet ie dus niet. We moeten met zijn allen van die mentaliteit af als zou hier geen plek zijn voor medemensen. We sterven uit, door ons egoïsme, want kinderen op de wereld zetten vinden we te duur. Binnenkort zitten we hier dus allemaal stokoud in bejaardentehuizen aan te hikken tegen de planning van onze uitvaart. Is dat dan de beste situatie?

Op 27 april 2012 omstreeks 08:41, zei Rika Thijssens:

Er zijn duizenden illegalen die in ons land verblijven waar niets wordt aan gedaan,en deze jongen die zich volledig heeft geintegreerd zou het land moeten verlaten.Een echte schande.

Op 27 april 2012 omstreeks 07:18, zei eugeen pellens:

Zolang men in belgië straffeloos illegalen in huis mag halen en hier jaren de kost mag geven zullen dergelijke zaken blijven gebeuren.

Op 26 april 2012 omstreeks 22:33, zei Nadine Cols:

Ik zie beroepshalve dagelijks mensen die geen woord nederlands, of frans kennen, geen werk hebben, en met een belgische identiteitskaart en siskaart aankomen met een tolk !! geef die jongen en kans , hij is volledig geintegreerd, en stuur die 1000 den andere naar huis ..

Op 26 april 2012 omstreeks 22:11, zei Jo Figeys:

Hij voldoet niet aan de voorwaarden om asiel te krijgen? Dan is het duidelijk wat er moet gebeuren, ook al tekent hij telkens opnieuw verzet aan. Een neen is en blijft een neen, anders is het hek van de dam.

Op 26 april 2012 omstreeks 21:29, zei Gaby Deforce:

Als die man leiderscapaciteiten heeft dat hij dan zijn land helpt want daar is het brood nodig.Hij is al vroeger vele malen uitgewezen dus hij moet vertrekken.Wie betaalt deze sloeber van advokaat.Toch niet pro deo zeker.Advokaten in Belgie verdedigen meer het kwade dan het goede.Zij maken van Belgie een rotlandje.

Op 26 april 2012 omstreeks 21:11, zei Gilberte Vergaelen:

Die jonge kameroen beschikt weeral over een advokaat, ja pro deo zeker, hij wordt weer betaald op kosten van de belastingbetaler. Als ik een advocaat nodig heb, kan ik die zelf uit mijn zak betalen.

Op 26 april 2012 omstreeks 20:37, zei Koen Verhoeven:

Spijtig voor deze mens die wel de moeite gedaan heeft om te integreren. Maar hij wist het intussen al 2 jaar dat hij moest vertrekken. Dit straal negeren getuigt ook niet van goede wil. Puur menselijk is dit een spijtige zaak. Maar als je deze persoon toelaat, dan staat er morgen weer iemand anders op die ook zijn uitzondering wil. En overmorgen zijn dat er nog eens drie. Sommigen hier moeten dringend beseffen dat wij niet het OCMW zijn van de hele wereld.

Op 26 april 2012 omstreeks 20:34, zei Christiaan Goethals:

Iemand die een meerwaarde is voor de gemeenschap, zou moeten kunnen blijven. Al de rest, BUITEN !!!!!

1 reacties

Op 27 april 2012 omstreeks 12:50, zei Paul Reggers:

En hoe gaat u dat controleren?

Op 26 april 2012 omstreeks 19:47, zei Ronny Van de Voorde:

Echt spijtig,maar hoelang is die al onwettig in ons land.

Hoogst aantal stemmen

Op 26 april 2012 omstreeks 17:35, zei Johan De Beuf:

aan advocaat Piet Staelens: wat belet er u om hem zelf in huis te halen? Gezien uw beroep als advocaat zal u wel financieel sterk genoeg staan om hem te kunnen onderhouden...

Op 26 april 2012 omstreeks 17:35, zei Marc De Schagt:

Die advocaat vertelt nonsens. Leeftijdbepaling is geen medisch dossier!

Op 26 april 2012 omstreeks 19:47, zei Ronny Van de Voorde:

Echt spijtig,maar hoelang is die al onwettig in ons land.

Op 26 april 2012 omstreeks 18:57, zei Rim Degroot:

Volgens mij hebben die mensen geen oren en een neen aanvaarden ze ook niet. Het wordt de hoogste tijd dat ze eens duidelijk maken wat neen wil zeggen!

Op 26 april 2012 omstreeks 19:22, zei Danny Dekimpe:

Hij heeft de procedure niet gevolgd .Dan moet hij terug.Juist is juist .Hij is hier al 4 jaar illegaal.Wie zegt dat hij geen familie meer heeft in Kameroen.Niemand heeft daar papieren.Ze proberen alles.

Op 26 april 2012 omstreeks 18:39, zei Marc Van Den Berghe:

Scoutsleider of niet, WET IS WET !!! Mag de regering hier een les uit leren en de asielzoekers sneller het 'NEEN' antwoord geven !!!

Op 26 april 2012 omstreeks 18:32, zei Frans Van Eynde:

ze hebben toch altijd zo vlug een advocaat en wie gaat dat betalen,wie heeft zoveel geld ? Inderdaad die zottekes van Belgie zelf,wat zijn wij toch sukkelaars.

Op 26 april 2012 omstreeks 21:29, zei Gaby Deforce:

Als die man leiderscapaciteiten heeft dat hij dan zijn land helpt want daar is het brood nodig.Hij is al vroeger vele malen uitgewezen dus hij moet vertrekken.Wie betaalt deze sloeber van advokaat.Toch niet pro deo zeker.Advokaten in Belgie verdedigen meer het kwade dan het goede.Zij maken van Belgie een rotlandje.

Op 26 april 2012 omstreeks 18:05, zei Johny Lapeire:

Als hij mag blijven mag iedereen naar hier komen en blijven, en moeten er geen wetten meer gemaakt worden, en Staelens mag de zaak blokkeren op onze kosten.

Op 26 april 2012 omstreeks 21:11, zei Gilberte Vergaelen:

Die jonge kameroen beschikt weeral over een advokaat, ja pro deo zeker, hij wordt weer betaald op kosten van de belastingbetaler. Als ik een advocaat nodig heb, kan ik die zelf uit mijn zak betalen.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN