Forum

Reacties

'Electrabel nog te duur ondanks prijsverlaging'

• vrijdag 27 april 2012, 11h34

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 28 april 2012 omstreeks 06:19, zei Luc Lammertijn:

ik dacht dat ze meer jacht gingen maken op bandieten wel er zitten er bij elecktrabel een hele bende maar die laten ze met rust

Op 27 april 2012 omstreeks 17:53, zei Kris Lamon:

Ook wij hebben de overstap al gemaakt, bye bye uitzuigers van Electrabel. Vorig jaar ongeveer 1000 kw minder gebruikt, maar kunnen opleggen voor bijna 500 euro. En daarboven vonden ze het normaal dat we nu driemaandelijks nog eens 85 euro meer moesten betalen dan voordien, waarbij het bedrag om de 3 maanden in totaal 490 euro zou zijn. In 2010-2011 was dit nog 220 euro (!!!! jaja, meer dan een verdubbeling voor minder verbruik). Waar is dan al ons geld naartoe, de mensen zo pluimen, ze moesten beschaamd zijn en nog meer klanten verliezen.

Op 27 april 2012 omstreeks 17:39, zei Hendrik Mouton:

zie een ander artikel op deze pagina.(mijn doorverwijzing naar een andere website werd verwijderd) 'Energierekening stijgt bruusk in 2015'

Op 27 april 2012 omstreeks 17:22, zei Johan Arits:

we hebben in het verleden voor alles teveel betaald;zie de prijzen van auto korting van 25 % gas en stroom 15 tot 25 % enz.....wie is er met onze centjes gaan lopen ?????

Op 27 april 2012 omstreeks 16:49, zei René Van Langendijck:

Er wordt enkel maar gesproken over de prijs van gas en electriciteit. Ik ben al bijna 25jaar klant bij electrabel (schone jubilé) en kreeg mijn afrekening. Resultaat: om en bij de 1500EUR verbruik en meer dan 1000EUR distributiekost! Daarover wordt nergens gesproken. Geen idee wat daar onder valt. Maar ze kondigen trots aan dat ze hun tarieven gaan verlagen... voor diegene die nieuw contract tekenen. Schone kado na al die jaren. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om nog bij electrabel te blijven.

Op 27 april 2012 omstreeks 16:08, zei Albert Jacobs:

Laat die van elektrabel maar hun prijzen zakken ikzelf en vele anderen zijn ondertussen reeds overgestapt nar een andere leverancier

Op 27 april 2012 omstreeks 16:06, zei Jacques De Meulemeester:

Die nu nog niet overgestapt is heeft geld teveel!

Op 27 april 2012 omstreeks 15:35, zei Koen Claeys:

heb gebeld voor de prijsverlaging van die beloofde 200euro maar ze zeiden doordat we teveel electriciteit verbruiken maar recht hebben op een 65euro moeten ze dat dan beloven en zeiden er nog bij dat het volgend jaar toch weer de hoogte zal ingaan het zijn bandieten.

Op 27 april 2012 omstreeks 15:31, zei André Bouvery:

die het nu nog niet weet . zal het nooit te weten komen

Op 27 april 2012 omstreeks 15:04, zei André Debrabandere:

Wat ik nog niet gelezen heb is, wat indien er een van die kleinere maatschappijen er de stekker uittrekt juist voor de eindafrekening en zich failliet laat verklaren. Wat dan met de reeds voorafbetaalde voorschotten???

Hoogst aantal stemmen

Op 27 april 2012 omstreeks 13:15, zei Rudy D'Haese:

geen probleem, 't wordt toch 'bye-bye'

Op 27 april 2012 omstreeks 13:33, zei Gilbert Rodts:

Ja mensen het zijn gewoon dieven he ,en maar reclame maken dat ze hun prijzen laten zakken.Amaai ze zijn nog de duurste.

Op 27 april 2012 omstreeks 14:01, zei Frank De Swert:

Beste klanten van Electrabel en Luminus, jullie realiseren jullie toch wel dat deze twee bedrijven hun klanten een opgestoken middelvinger toonden door nog snel-snel hun prijzen te willen verhogen voor de bevriezing? Een bedrijf dat haar klanten zo schoffeert verdient niets minder dan de totale leegloop. Ik kan jullie enkel maar aanraden dan over te stappen naar vb. Lampiris of Eneco. Het enige waar je moet over waken zijn de verbrekingskosten, maar bij vb. Eneco worden die al terugbetaald!

1 reacties

Op 27 april 2012 omstreeks 14:39, zei Marcella Vananderoye:

Groot gelijk, ik stap ook over naar samenstroom of nuon.

Op 27 april 2012 omstreeks 12:46, zei Paul Reggers:

Als de consumenten het nu nog niet weten, zullen ze het nooit weten.

Op 27 april 2012 omstreeks 11:46, zei Esther Lejeune:

Wie nu nog bij Electrabel blijft, heeft geen recht meer om te klagen over de crisis, inflatie, enz. Met een paar muisclicks kun je honderden euro's besparen, en daarenboven andere semi-monopolisten (in telefonie enz.) een duidelijk signaal geven.

Op 27 april 2012 omstreeks 12:21, zei Stephan Craenen:

En hoe dacht u dat ze anders de heren van de raad van bestuur en/of de CEO hun abnormale weddes en bonussen zouden kunnen blijven betalen? Gewoon de voet stijf houden als klant en ze bedanken voor hun jarenlange profitariaat op onze schouders, mij zien ze NOOIT meer terug als geven ze de electriciteit gratis weg! Als de gewone bevolking die altijd zit te janken over het onrecht nu ook eens het been stijf hield dan krijgen ze dat aan de top misschien eens door.....

Op 27 april 2012 omstreeks 13:53, zei Karel Van Campenhout:

Het personeel van Electrabel gaat schrik krijgen voor hun bonussen.

1 reacties

Op 27 april 2012 omstreeks 15:39, zei Chris Dillen:

Denk ook eens aan de 'gewone werknemers' bij Electrabel, deze krijgen geen bonussen. Deze mensen vrezen dan ook ( terecht) voor hun job.

Op 27 april 2012 omstreeks 13:53, zei Paul Smith:

Was het niet de 'Creg' dat de Energieleveranciers er attent op maakte dat ze op 30-31 maart nog gauw een prijsverhoging konden doorvoeren??? Zoja? Hoe hypcriet kan je zijn ???

Op 27 april 2012 omstreeks 13:02, zei Chris Ysebaert:

Verlaat deze arrogante maatschappij die veel te lang een monopoly gehad heeft. Wat de minster niet kan, kan de cliënt dus wel door ze massaalde rug toe te keren en voor de goedkoopste te gaan, het loont echt wel als je de eindafrekening krijgt.

Op 27 april 2012 omstreeks 13:14, zei Michel Perry:

Idd. is Electrabel nog te duur,wij zijn aan het uitkijken naar Elegan...ziet er correct uit.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN