Forum

Reacties

Anderlecht helemaal op titelkoers na 0-4-zege in Genk

• vrijdag 27 april 2012, 21h56

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 28 april 2012 omstreeks 17:07, zei Edith Van Winkel:

Hey bondsprocureur! Kanu schorsen op basis van beelden omdat 1) hij goals kan maken voor Anderlecht hé 2) De Bruyne (spijtig voor die jongen!) op de voet van Kanu trapt? Doet me denken aan dat album van Suske en Wiske (titel ken ik niet) waar den Sus en Lambik - denk ik - schieten op vijandige sneeuwfiguren... elk raak schot brengt 2 nieuwe ijsfiguren als tegenstander!

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 20:11, zei Jan De Jaeghere:

Ik zal u helpen met dat album : de titel is 'de brullende berg' en het speelt zich af in het Himalaya-gebergte. De vijandige sneeuwfiguren heten de bergbokken.

Op 28 april 2012 omstreeks 15:56, zei Bart Buysse:

Anderlecht ging De Bruyne neutraliseren.......wel ze zijn erin geslaagd....ze hebben hem gewoon van het plein getrapt...proficiat,dat is een kampioen waardig!!!!

Op 28 april 2012 omstreeks 10:33, zei Sven Janssens:

voor alle mensen die de match dus niet gezien hebben, De Bruyne heeft zelf met de tip van zijn schoen op de zijkant van Juhasz getrapt waardoor hij de blessure opgelopen heeft toen die met een 1-2 bezig was. Biglia had er eigenlijk niks mee te maken hoewel dat duel ook niet zo deugd gedaan zal hebben. Go RSCA :D

Op 28 april 2012 omstreeks 07:47, zei Ronny Hoebeke:

ja Anderlecht haters, en toen werd het stil...

Op 28 april 2012 omstreeks 00:01, zei Fred Lelong:

Spijtig van De Bruyne. -Anderlecht supporter

Op 27 april 2012 omstreeks 23:56, zei Bea Vandersmissen:

aan alle rsca haters geef eindelijk toe dat we onzen dikke nek echt wel verdiend hebben he wij zijn gewoon de beste,zonder omkoping van wie dan ook rsca for champion,proficiat

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 07:45, zei Ronny Hoebeke:

hoe meer ze Anderlecht afschrijven hoe meer titels ze halen,dus Anderlecht haters laat je gaan!!!!

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 09:40, zei Jan De Jaeghere:

Niet overdrijven hé. Anderlecht zal wel top zijn in eigen land, maar op Europees vlak zie ik daar niet veel van. Ik durf zelfs wedden dat ze CL-voorrondes mogen spelen. Beschouw deze als een stevige training vooraleer echt met de grote jongens mee te doen.

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 17:39, zei Gino Ringoot:

En noem me dan eens welke Belgische club daartoe WEL in staat is dan!

Op 27 april 2012 omstreeks 23:48, zei Rudy Lemmens-Brems:

Als alle overtredingen van Genk door Joos gecommentarieerd zijn geweest als het 'natrappen' van Mbokani, dan mogen Nadson, Vanden Borre en Vossen hun brievenbus in 't oog houden. TV beelden worden door het sportcomité bekeken, dus zullen ze er niet aan ontsnappen. Of wel? Och ja die spelen niet voor Anderlecht, die mogen dat.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:33, zei Jan De Jaeghere:

Geen enkel probleem om toe te geven dat Anderlecht echt top was. Verdiende zege. Geconcentreerd en gefocust op de winst, snelheid in uitvoering tegen een toch wel zeer loom en onzeker Genk. Anderlecht wordt wellicht kampioen. Vorige week noteerde ik al dat Genk niet goed gespeeld had tegen Standard en dat het meer met geluk dan met kunde was dat de buit toch binnengehaald werd. Vreemd toch dat je na de verdiende winst in het Astridpark zo onderuit kunt gaan. Een kwaliteitsinjectie in alle geledingen van genk zal zeker nodig zijn om een goed spelnivo een heel seizoen vast te houden. Forza Racing.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:26, zei Lucien Habex:

heel zwak genk vandaag, en zonder kevin gaat het niet precies. geen ééne was goed vandaag bij ons genk. daarmee was anderlecht hm hm zo goed. als dat de kampioen dan is amai.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:15, zei Luc Verbeeck:

Absoluut schitterend!! Toch spijtig voor De Bruyne, die aan een mmooie periode bezig wa

Hoogst aantal stemmen

Op 27 april 2012 omstreeks 22:41, zei Patrick Feyaerts:

Nog geen enkele reactie van de klassieke Anderlecht-haters? Waaraan lag het deze keer, de scheidrechter, de bond of had Anderlecht de hele ploeg van Genk omgekocht?

3 reacties

Op 27 april 2012 omstreeks 22:50, zei Bram Callebert:

zelfs de slechtste ploegen winnen wel eens omdat ze die match de betere zijn, zelfs anderlecht :p

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 21:09, zei Henri Dehauwere:

Je moet eens nakijken hoeveel punten Genk na 30 speeldagen minder had dan Anderlecht. Als je dat hebt ontdekt zal het je duidelijk worden dat Anderlecht het hele seizoen de betere ploeg was.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:17, zei David Lievens:

Neen, Anderlecht speelde heel goed mandekking op Debruyne

Op 27 april 2012 omstreeks 23:26, zei Tom Verhulst:

Ze zijn nog diep aan het nadenken om met iets te voorschijn te komen. Maar iets vinden zullen ze, hoe belachelijk het ook weer zal zijn...

Op 27 april 2012 omstreeks 22:23, zei Stijn Van der Mynsbrugge:

Het was prachtig, wel spijtig van De Bruyne.

Op 27 april 2012 omstreeks 22:35, zei Hans Deckx:

We are Anderlecht ! We are Anderlecht! C'mon Sporting!!!

Op 27 april 2012 omstreeks 22:54, zei Patrick Moers:

Als Anderlecht supporter hoop ik één ding voor volgend seizoen. JACOBS BUITEN EN SNEL, DANK U.Waarom geef je geen half uur speeltijd aan Tom De Sutter? Oh ja nog even vergeten sorry Club Brugge maar het zal weer niks worden dit seizoen. Grts De Patte

Op 27 april 2012 omstreeks 23:48, zei Rudy Lemmens-Brems:

Als alle overtredingen van Genk door Joos gecommentarieerd zijn geweest als het 'natrappen' van Mbokani, dan mogen Nadson, Vanden Borre en Vossen hun brievenbus in 't oog houden. TV beelden worden door het sportcomité bekeken, dus zullen ze er niet aan ontsnappen. Of wel? Och ja die spelen niet voor Anderlecht, die mogen dat.

Op 27 april 2012 omstreeks 22:35, zei Emile Ghislain:

dit behoeft geen commentaar

Op 27 april 2012 omstreeks 22:47, zei Stefan D'Hauwe:

Oververdiende overwinning met mooi voetbal gezien. Graag ook een dikke pluim naar het arbitrale trio, dat buiten de elleboogstoot van VDB (Wasilewski krijgt voor zoiets 4 speeldagen schorsing en dagenlang negatieve artikels van jullie) een foutloze wedstrijd floot. Vooral de lijnrechters waren outstanding vandaag!

Op 27 april 2012 omstreeks 23:56, zei Bea Vandersmissen:

aan alle rsca haters geef eindelijk toe dat we onzen dikke nek echt wel verdiend hebben he wij zijn gewoon de beste,zonder omkoping van wie dan ook rsca for champion,proficiat

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 07:45, zei Ronny Hoebeke:

hoe meer ze Anderlecht afschrijven hoe meer titels ze halen,dus Anderlecht haters laat je gaan!!!!

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 09:40, zei Jan De Jaeghere:

Niet overdrijven hé. Anderlecht zal wel top zijn in eigen land, maar op Europees vlak zie ik daar niet veel van. Ik durf zelfs wedden dat ze CL-voorrondes mogen spelen. Beschouw deze als een stevige training vooraleer echt met de grote jongens mee te doen.

1 reacties

Op 28 april 2012 omstreeks 17:39, zei Gino Ringoot:

En noem me dan eens welke Belgische club daartoe WEL in staat is dan!

Op 28 april 2012 omstreeks 00:01, zei Fred Lelong:

Spijtig van De Bruyne. -Anderlecht supporter

Op 27 april 2012 omstreeks 23:33, zei Jan De Jaeghere:

Geen enkel probleem om toe te geven dat Anderlecht echt top was. Verdiende zege. Geconcentreerd en gefocust op de winst, snelheid in uitvoering tegen een toch wel zeer loom en onzeker Genk. Anderlecht wordt wellicht kampioen. Vorige week noteerde ik al dat Genk niet goed gespeeld had tegen Standard en dat het meer met geluk dan met kunde was dat de buit toch binnengehaald werd. Vreemd toch dat je na de verdiende winst in het Astridpark zo onderuit kunt gaan. Een kwaliteitsinjectie in alle geledingen van genk zal zeker nodig zijn om een goed spelnivo een heel seizoen vast te houden. Forza Racing.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN