Forum

Reacties

Verhofstadt duwt Gentse én provinciale Open VLD-lijst

• vrijdag 27 april 2012, 22h27

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 29 april 2012 omstreeks 14:28, zei Hans De Gent:

wie stemt daar nog op? LOL! 'betaste' vrouwen, ouwe rijkaards? en demente bejaarden?

1 reacties

Op 29 april 2012 omstreeks 17:15, zei Roger Geens:

Ik stem op de Liberalen en het is net zoals met Vervotte en al die andere politici van NVA, CD&V,SPA e .a. die hetzelfde doen.Als hij niet zetelt wanneer hij verkozen wordt en hij gaat niet zetelen zoals Vervotte zegt en zoals die andere 'coryfeën'van NVA ,CD&V en SPA wellicht zullen doen na de uitslag van de verkiezingen:het mandaat dat zij verkrijgen op zolder gooien dan krijgen we gewoon een verdere verloededering.Maar als de Peeters het mag,dan Verhofstadt ook.Simpel.

Op 29 april 2012 omstreeks 12:01, zei Michel Van Limbergen:

De Open VLD toont de burger hoe het niet moet. De lijstduwer komt dat even goed in de verf zetten.

Op 28 april 2012 omstreeks 22:37, zei Rika Thijssens:

Kan men nu echt nog respect opbrengen voor politiekers,wie daar op stemt is ziende blind.

Op 28 april 2012 omstreeks 15:15, zei Corneel Dierckx:

Ge moet toch maar lef hebben.Als ik hem was ging ik van schaamte in de Sahara wonen.

Op 28 april 2012 omstreeks 09:02, zei Edgard Wellens:

onbetrouwbaar persoontje

Op 28 april 2012 omstreeks 05:59, zei Luc Schepens:

Een woord voor deze onbekwame kwibus: GRAAIER.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:06, zei Didier Sanfrinnon:

Heel geloofwaardig van de man die ons land aan de rand van de afgrond bracht door, wat achteraf de gouden jaren bleken, niets toekomst gericht te hebben ondernomen. In de gouden jaren het patrimonium verkocht om de rekening te doen kloppen en vooral het lef niet gehad om ALLE regio's tot begrotingen in evenwicht te dwingen. Wat zouden we er goed voor hebben gestaan indien we dit wanbeleid niet hadden moeten ondergaan.

Hoogst aantal stemmen

Op 28 april 2012 omstreeks 05:59, zei Luc Schepens:

Een woord voor deze onbekwame kwibus: GRAAIER.

Op 27 april 2012 omstreeks 23:06, zei Didier Sanfrinnon:

Heel geloofwaardig van de man die ons land aan de rand van de afgrond bracht door, wat achteraf de gouden jaren bleken, niets toekomst gericht te hebben ondernomen. In de gouden jaren het patrimonium verkocht om de rekening te doen kloppen en vooral het lef niet gehad om ALLE regio's tot begrotingen in evenwicht te dwingen. Wat zouden we er goed voor hebben gestaan indien we dit wanbeleid niet hadden moeten ondergaan.

Op 28 april 2012 omstreeks 09:02, zei Edgard Wellens:

onbetrouwbaar persoontje

Op 28 april 2012 omstreeks 15:15, zei Corneel Dierckx:

Ge moet toch maar lef hebben.Als ik hem was ging ik van schaamte in de Sahara wonen.

Op 28 april 2012 omstreeks 22:37, zei Rika Thijssens:

Kan men nu echt nog respect opbrengen voor politiekers,wie daar op stemt is ziende blind.

Op 29 april 2012 omstreeks 14:28, zei Hans De Gent:

wie stemt daar nog op? LOL! 'betaste' vrouwen, ouwe rijkaards? en demente bejaarden?

1 reacties

Op 29 april 2012 omstreeks 17:15, zei Roger Geens:

Ik stem op de Liberalen en het is net zoals met Vervotte en al die andere politici van NVA, CD&V,SPA e .a. die hetzelfde doen.Als hij niet zetelt wanneer hij verkozen wordt en hij gaat niet zetelen zoals Vervotte zegt en zoals die andere 'coryfeën'van NVA ,CD&V en SPA wellicht zullen doen na de uitslag van de verkiezingen:het mandaat dat zij verkrijgen op zolder gooien dan krijgen we gewoon een verdere verloededering.Maar als de Peeters het mag,dan Verhofstadt ook.Simpel.

Op 29 april 2012 omstreeks 12:01, zei Michel Van Limbergen:

De Open VLD toont de burger hoe het niet moet. De lijstduwer komt dat even goed in de verf zetten.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN