Forum

Reacties

'Modelpapa' ontdekt dat vrouw een geheime minnaar heeft en doodt gezin

• dinsdag 01 mei 2012, 21h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:23, zei Nibelnoya Barfbag:

@Frans Cristael Wie kan verkeer bij Belgacom nagaan? Joen in ieder geval niet zelf, of dit is pure speculatie of hij heeft dit via een ander. Tevens bestaat nog de mogelijkheid dat hij via een andere operator verbonden was en dan kan je nog zo hoog zitten bij bgc, maar toegang tot die gegevens is er niet. @ Lieve Amerlynck Een witte stoet voor die man? Hoewel ik hem in alles zou helpen, en ik hem nog steeds als een vriend beschouw, dat niet. Hij is een graag gezien persoon, en hij had mijn nummer als mede dat vele anderen die hem ongetwijfeld geholpen zouden hebben. Nog diep in de nacht voor hem afgekomen hadden. Een witte stoet voor hem is er over. Als hij dit kon, dan kan iedereen dit. Het maakt me bang van mezelf en alle anderen. Lieve een dergelijk monster kan ook in mij, u en in ieder ander schuilen, waarbij we alleen maar kunnen hopen dat het nooit uitbreekt en dat in combinatie met angst, de slechtste raadgever, het drama compleet maakt.

Op 02 mei 2012 omstreeks 21:54, zei wijnda buyck:

ik ben zelf bedrogen, maar daarvoor heb ik mijn ex-man niet vermoord, kom overeen en laat alles waaien, innige deelneming voor de grootouders

Op 02 mei 2012 omstreeks 20:34, zei Frans Cristael:

Beangstigend : wie kan en wie mag bij Belgacom telefoonverkeer van andere mensen nagaan ?

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:12, zei Pascal Barth:

fijn, hij doodt zijn kinderen en zijn vrouw en hier is men bang dat ons telefoonverkeer kan nagekeken worden????

Op 02 mei 2012 omstreeks 18:28, zei Lieve Amerlynck:

straks organiseren ze nog een witte stoet voor die man. Sommige reactie's zijn onbegrijpelijk. Als iedereen die bedrogen wordt zo zou reageren, amai dan zouden er velen sneuvelen. Het valt onder geen omstandigheden goed te praten wat die man gedaan heeft. Sommigen halen die vrouw hier door het slijk zonder eigenlijk te weten wie en hoe ze was. Mss zat het wel tss die man zijn oren en was ze hem niet ontrouw. sowieso is het een drievoudige moord!!

Op 02 mei 2012 omstreeks 17:44, zei Johan Bronckaerts:

Marnix en Marieke, rust in vrede. Aan de ouders van Koen en Natasha, innige deelneming. Ik hoop dat jullie het je kinderen kunnen vergeven!

Op 02 mei 2012 omstreeks 16:51, zei james vandenberge:

Aan iedereen : je kan alleen maar 100% oordelen als je in identiek dezelfde situatie zit.

Op 02 mei 2012 omstreeks 16:07, zei Bruno Sereno:

Ik ben van mening dat men een gepaste en strenge straffen moet uitwerken voor partners die tijdens het huwelijk ontrouw zijn! Zo zou bijvoorbeeld de ontrouwe partner een allimentatie kunnen betalen aan de andere. Zo zou hij/zij een aantal rechten verliezen inzake omgang met de kinderen. De partner die te goudertrouw is zou dan minder geneigd zijn om domme onherroepelijke dingen te doen. Doden is en blijft een onvergeeflijk daad, wat de reden ook moge zijn!

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:55, zei Bouchra Achahbar:

Laten we even duidelijk zijn: geen enkel reden wat dan ook geeft die man het recht om zijn partner die hem bedroog te vermoorden om nog maar te zwijgen over de kinderen die zo onschuldig zijn en toch mee de dood zijn ingejaagd. Ik keur overspel niet goed, ik walg van mensen die hun partner bedriegen. Maak het eerst uit en ga dan op een ander maar niets praat de moord goed! Geen medelijden! Levenslang.

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:51, zei Ellen Van den Dries:

ik vind het verschrikkelijk dat ze zo moet gaan. ik heb 3 jaar met haar op school gezeten en ik heb haar nooit anders over Koen horen spreken dan vol lof. is er dan niemand die het verstand heeft om te denken dat het andersom was en dat daardoor de ruzie is begonnen, en dat hij dit nu mooi kan gebruiken als een excuus. misschien dat ze heeft gezegd dat ze met de kinderen zou vertrekken en dat het daardoor escaleerde. zij kan nooit het tegendeel meer beweren, maar vind het oneerlijk dat mensen eerder het woord geloven van een moordenaar dan van een moeder die enorm fier en gelukkig was met haar gezinnetje. ik blijf enorm veel respect hebben voor haar, en dit heeft ze nooit verdient. ik hoop dat mensen eens anders gaan nadenken in zo'n situaties.

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:49, zei Melissa Ceulebroeck:

Moord valt nooit goed te praten! Je partner bedriegen is ook een zware fout begaan, maar nog steeds niet zo erg als je kinderen en partner uitmoorden hé mensen! Wat voor een normen leren sommigen hun kinderen hier? 'Als uw vrouw u later bedriegt, steek ze dan maar naar neer en ga dan nadien uw kinderen boven in hun bedje ook maar verstikken...' Sorry hoor maar dit gaat een zware stap te ver! Akkoord dat die man zich verraden voelde maar een modelpapa die zo snel in een monster kan veranderen, doet bij mij de wenkbrouwen fronsen!

2 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:21, zei Lut Duprez:

Inderdaad, het woord 'modelpapa' kan niet anders dan hier misbruikt zijn. Zo één papa vermoord zijn kinderen niet. En inderdaad de ene fout is de andere niet. Ik vind dit ook ver erover. Spreek, wees boos, sla met de deuren, gooi met servies... Maar moorden, neen voor mij is dat ook buiten proporties.

Inderdaad

Hoogst aantal stemmen

Op 02 mei 2012 omstreeks 08:19, zei Rim Degroot:

Ik begrijp niet waarom iemand er een minnaar moet op nahouden als je een gelukkig gezinnetje hebt! Als je niet tevreden bent over gelijk wat in je huwelijk kun je toch met elkaar praten, elkaar laten weten wat en hoe je het liever hebt. WAT kan een ander je meer geven dan je eigen partner? Misschien de spanning? Het nieuwe? Waarschijnlijk gaat het nieuwe en de spanning er ook af na een tijdje. Die man, is vreselijk gestraft door zijn daad, zijn kinderen waar hij zielsveel van hield zijn er niet meer! Ik zou haast medelijden krijgen met de vader! Niet iedereen kan op een gezonde manier om gaan met bedrogen worden. Dan misschien de angst dat hij gehad heeft zijn kinderen te verliezen als zijn vrouw bij hem weg ging. Hij zal gedacht hebben, als ik mijn kindjes kwijt raak een ander zal ze niet hebben. Erg, héél erg vind ik het!

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 17:14, zei Michel Perry:

Het probleem hier in België is...al gaat de vrouw vreemd en is ze 100 % fout,toch is de man steeds de dupe,op alle gebied! Ik spreek uit ervaring...

Op 02 mei 2012 omstreeks 08:02, zei Gaston Pieters:

kan zijn ,maar is niet goed te praten dat hij begint te moorden en zeker geen onschuldige kinderen! zwier u vrouw buiten en zorg voor u kinderen inplaats van ze te doden verdomme

Op 02 mei 2012 omstreeks 10:23, zei Luc Van Rensbergen:

Vind het spijtig voor de kinderen,want zij verdienen dit niet en geen enkel kind verdiend dit niet,maar met vrouw heb ik geen enkel respect,want zij heeft haar gezin in de dieperik gebracht met respect voor deze vader die iets wilde maken van het Leven met zijn gezin.Wat ik niet begrijp is waarom deze vader zijn Kinderen gedood heeft.

3 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 10:58, zei Steven Duysens:

Weet jij wat er gebeurt als er een scheiding komt, dan worden zijn oogappels bij de bedriegster gezet, iemand die zijn kinderen afpakt, hij zal ze dan 1 keer om de 14dagen zien, die gedachte zijn niet te bevatten en het moment dat hij flipte en zijn 2 kinderen doden zijn zijn grootste straf.

Op 02 mei 2012 omstreeks 12:29, zei Evi Vanden Eeckhoudt:

Indien u meent dat overspel mag bestraft worden met de dood, dan verdient u wat mij betreft ook geen respect.

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 16:25, zei Luc Van Rensbergen:

@ Evi Vanden Eeckhoudt,sorry maar ik denk dat ik mijn reactie niet gezegd heb dat hij zijn vrouw mag doden,men mag niemand doden,maar ik heb geen Respect voor deze vrouw.Ik verdien wel respect als ik mensen kan helpen,hoop dat U mijn reactie als mens begrijp en het spijt mij als ik bij U zo overkwam.

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:24, zei Lut Duprez:

Het moet nog waar zijn ook hé, van die minnaar. Wij kunnen nu toch niet weten of ie de waarheid spreekt daarover. Daarbij komt het mij misselijkmakend over dat, indien er een minnaar in het spel is, hij al 'modelpapa', zijn kinderen vermoordt. Waar haalt u dit greintje respect vandaan? Ik kan het niet.

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:49, zei Melissa Ceulebroeck:

Moord valt nooit goed te praten! Je partner bedriegen is ook een zware fout begaan, maar nog steeds niet zo erg als je kinderen en partner uitmoorden hé mensen! Wat voor een normen leren sommigen hun kinderen hier? 'Als uw vrouw u later bedriegt, steek ze dan maar naar neer en ga dan nadien uw kinderen boven in hun bedje ook maar verstikken...' Sorry hoor maar dit gaat een zware stap te ver! Akkoord dat die man zich verraden voelde maar een modelpapa die zo snel in een monster kan veranderen, doet bij mij de wenkbrouwen fronsen!

2 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:21, zei Lut Duprez:

Inderdaad, het woord 'modelpapa' kan niet anders dan hier misbruikt zijn. Zo één papa vermoord zijn kinderen niet. En inderdaad de ene fout is de andere niet. Ik vind dit ook ver erover. Spreek, wees boos, sla met de deuren, gooi met servies... Maar moorden, neen voor mij is dat ook buiten proporties.

Inderdaad

Op 02 mei 2012 omstreeks 08:35, zei Marianne Notte:

Mijn innige deelneming bij dit drama en veroordeel niemand aub want het is zo al erg genoeg voor de familie!!

Op 02 mei 2012 omstreeks 08:08, zei Fabienne Mesens:

hoe is dit mogelijk. Doe dan u zelf iets aan maar toch niet het hle gezin uitmoorden.

Op 02 mei 2012 omstreeks 13:35, zei Rita Maes:

Als ik enkele reacties goed begrijp : je partner gaat vreemd (niet goed te keuren) en dus heb jij het recht om die partner om zeep te helpen ? Hallo ! Leven we nog in de middeleuwen toen er geen mogelijkheid was om te scheiden ?

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:26, zei Lut Duprez:

Ik vind dit ook heel erg om lezen hoe mensen hierover denken. Echt wel bangelijk dat het er zovelen zijn.

Op 02 mei 2012 omstreeks 10:21, zei Gust Vereerstraeten:

allemaal heel erg, zeker niet goed te praten maar soms stel je als kersverse vader sommige dingen in vraag...

Op 02 mei 2012 omstreeks 08:40, zei Lieve Vandamme:

Ja, de modelvader kon zich niet meer beheersen, ergens begrijpelijk, maar waarom dan niet met elkaar uitpraten, een oplossing zoeken? Nu zijn vier jonge levens vernietigd!

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 11:14, zei Antoine Bauwens:

Dit noemt men machteloosheid. Wanneer je van iemand houd en je betrapt de partner....De ene kan eich bedwingen en de andere gaat door het lint. Eigenlijk valt dit niet goed te praten maar je kan begrijpen waarom

Op 02 mei 2012 omstreeks 07:59, zei Gilbert Haelewyn:

Sterkte aan de familie.Onbegrijpelijk.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN