Forum

Reacties

De blitzverrijzenis van Tony Martin

• woensdag 02 mei 2012, 07h58

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:17, zei Bruno Vervaet:

Een ploegske dat al 28 overwinningen heeft behaald,dan wil wel eens weten wat een ploeg is? Ja afgunst is een vree ziekte zulle.Amor luc toch,weer niet aan het werk,kzal mis zijn zekers?:):)Ik heb al een topseizoen gehad hoor,met omega quick step.

Op 02 mei 2012 omstreeks 16:13, zei Norbert Stals:

die gasten bij Quick step rijden dit jaar alemaal goed en zeggen dat die twee jaar geen prijs hebben gereden wat lotto vorig jaar was is nu Quick step met OMEGA PHARMA ge moet het maar doen

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:50, zei Laurent Wille:

als onze toppers zich al afzonderen op trainingskampen allerhande vanaf november/december om de omloop het nieuwsblad voor te bereiden .wie pluimt dan wie , of is dat allemaal gratis ??.o

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:23, zei Hugo De Waele:

Oei, weer 2 afgunstige losers.

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:17, zei Luc Achtergaele:

inderdaad maar voor dit te kunnen moet je bij het ploegske opqs rijden

2 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:02, zei Bruno Vervaet:

Dat ploegske doet pijn aan uw ogen he hypocriet.Niet aan het werk? Al dikwijls uw T.V uitgeschakelt dit seizoen zeker,pijnlijk he:):).En gij zal de laatste zijn die tegen mij zegt wat ik moet doen hoor.Kzie juist dat anderlecht wint met 1-0,toch zalig he.Oja,wie zei ook alweer? Coucke, de one and the only.Toch leuk he.

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:23, zei Bruno Vervaet:

Haha,da doet pijn jonges toch,da ploegske wint teen achter tander.Ja ge hebt er die met een meniscus 4 maand thuis zitten,en dan heb je renners met karakter die er direct weer staan,na een zwaar ongeval.Die jongens leven 100% voor hun job,en ge hebt ook gewoon profiteurs van mensen.

Op 02 mei 2012 omstreeks 12:51, zei Willy De Neve:

Wel, wel, 600 km getraind, na dergelijk ongeval! En toch top in een klassieker? Wat gaat we nog horen?

Hoogst aantal stemmen

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:23, zei Hugo De Waele:

Oei, weer 2 afgunstige losers.

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:50, zei Laurent Wille:

als onze toppers zich al afzonderen op trainingskampen allerhande vanaf november/december om de omloop het nieuwsblad voor te bereiden .wie pluimt dan wie , of is dat allemaal gratis ??.o

Op 02 mei 2012 omstreeks 12:51, zei Willy De Neve:

Wel, wel, 600 km getraind, na dergelijk ongeval! En toch top in een klassieker? Wat gaat we nog horen?

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:17, zei Luc Achtergaele:

inderdaad maar voor dit te kunnen moet je bij het ploegske opqs rijden

2 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:02, zei Bruno Vervaet:

Dat ploegske doet pijn aan uw ogen he hypocriet.Niet aan het werk? Al dikwijls uw T.V uitgeschakelt dit seizoen zeker,pijnlijk he:):).En gij zal de laatste zijn die tegen mij zegt wat ik moet doen hoor.Kzie juist dat anderlecht wint met 1-0,toch zalig he.Oja,wie zei ook alweer? Coucke, de one and the only.Toch leuk he.

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:23, zei Bruno Vervaet:

Haha,da doet pijn jonges toch,da ploegske wint teen achter tander.Ja ge hebt er die met een meniscus 4 maand thuis zitten,en dan heb je renners met karakter die er direct weer staan,na een zwaar ongeval.Die jongens leven 100% voor hun job,en ge hebt ook gewoon profiteurs van mensen.

Op 02 mei 2012 omstreeks 16:13, zei Norbert Stals:

die gasten bij Quick step rijden dit jaar alemaal goed en zeggen dat die twee jaar geen prijs hebben gereden wat lotto vorig jaar was is nu Quick step met OMEGA PHARMA ge moet het maar doen

Op 02 mei 2012 omstreeks 22:17, zei Bruno Vervaet:

Een ploegske dat al 28 overwinningen heeft behaald,dan wil wel eens weten wat een ploeg is? Ja afgunst is een vree ziekte zulle.Amor luc toch,weer niet aan het werk,kzal mis zijn zekers?:):)Ik heb al een topseizoen gehad hoor,met omega quick step.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN