Forum

Reacties

Matrasbrand in internaat De Haan was aangestoken

• woensdag 02 mei 2012, 08h55

De brand die dinsdag woedde in het Medisch Pedagogisch Instituut De Vloedlijn in De Haan, was aangestoken. Dat bevestigt het parket van Brugge woensdag. Er volgt een gerechtelijk onderzoek.

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:49, zei André Bouvery:

kunnen Bjorn en Henk niet goed lezen????,. er staat toch duidelijk geschreven... dat de Brand was aangestoken

Op 02 mei 2012 omstreeks 12:18, zei Henk Goddemaer:

mijn eerste idee : roken op de kamers mag toch niet ? @ andré bouvery : er vielen geen slachtoffers, niemand raakte gewond, het was niet 's nachts.... gewoon laten opdraaien voor de kosten zal wel volstaan zeker ? 'den bak in' lijkt me nogal simplistisch. ja toch ?

Op 02 mei 2012 omstreeks 10:39, zei André Bouvery:

te hopen dat ze de dader of daders snel kunnen oppakken. en onmiddelijk den BAK in

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:16, zei Bjorn Cool:

Een kind den bak in?? Een mpi is een school voor gehandicapte of minder begaafde kinderen.. Denk na voor ge iets schrijft !

Hoogst aantal stemmen

Op 02 mei 2012 omstreeks 10:39, zei André Bouvery:

te hopen dat ze de dader of daders snel kunnen oppakken. en onmiddelijk den BAK in

1 reacties

Op 02 mei 2012 omstreeks 14:16, zei Bjorn Cool:

Een kind den bak in?? Een mpi is een school voor gehandicapte of minder begaafde kinderen.. Denk na voor ge iets schrijft !

Op 02 mei 2012 omstreeks 12:18, zei Henk Goddemaer:

mijn eerste idee : roken op de kamers mag toch niet ? @ andré bouvery : er vielen geen slachtoffers, niemand raakte gewond, het was niet 's nachts.... gewoon laten opdraaien voor de kosten zal wel volstaan zeker ? 'den bak in' lijkt me nogal simplistisch. ja toch ?

Op 02 mei 2012 omstreeks 15:49, zei André Bouvery:

kunnen Bjorn en Henk niet goed lezen????,. er staat toch duidelijk geschreven... dat de Brand was aangestoken

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN