Forum

Reacties

Auto ramt signalisatie na politieachtervolging op E40

• donderdag 03 mei 2012, 07h05

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 03 mei 2012 omstreeks 16:01, zei André Bouvery:

wanneer gaat dat allemaal eensophouden. is tegenwoordig dagelijkse kost

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:27, zei Hendrik Maselis:

in een van uw artikelen staat dat de politie een super snelle Volvo heeft ca 235 km per uur snel er zijn echter een heel pak auto's 'zware ' limousines en sportwagens die een flink pak sneller gaan dan deze Volvo types zoals Audi Porsche -Subaru-BMW-Mercedes-Saab-Farari-Lamborgini-Aston Martin-Jaguard-Maserati-Bugati waarom toch geen meer vermogend model kopen -

Op 03 mei 2012 omstreeks 11:55, zei Remi Potvin:

mogen we weer niet weten welke personen in de auto zaten ??? Dat zou hier in België eens mogen veranderen ! laat iedereen weten wie of wat en zeker geen afkortingen gebruiken ! meermaals worden anderen ervoor bekeken of aangesproken omdat men vermoedens opwekt door alleen maar afkortingen te gebruiken.Mijn naam is R.P. maar het kan ook P.R.zijn ,maar wie ben ik ?In de krant schrijven ze b.v.:R.P.is gevat tegen 120km per uur in de bebouwde kom ,dat kan eenieder zijn !!!

Op 03 mei 2012 omstreeks 11:34, zei Guy Van Severen:

Dieven à volonté in ons Vlaanderen ! Gaat dat ooit stoppen ?

Hoogst aantal stemmen

Op 03 mei 2012 omstreeks 11:55, zei Remi Potvin:

mogen we weer niet weten welke personen in de auto zaten ??? Dat zou hier in België eens mogen veranderen ! laat iedereen weten wie of wat en zeker geen afkortingen gebruiken ! meermaals worden anderen ervoor bekeken of aangesproken omdat men vermoedens opwekt door alleen maar afkortingen te gebruiken.Mijn naam is R.P. maar het kan ook P.R.zijn ,maar wie ben ik ?In de krant schrijven ze b.v.:R.P.is gevat tegen 120km per uur in de bebouwde kom ,dat kan eenieder zijn !!!

Op 03 mei 2012 omstreeks 11:34, zei Guy Van Severen:

Dieven à volonté in ons Vlaanderen ! Gaat dat ooit stoppen ?

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:27, zei Hendrik Maselis:

in een van uw artikelen staat dat de politie een super snelle Volvo heeft ca 235 km per uur snel er zijn echter een heel pak auto's 'zware ' limousines en sportwagens die een flink pak sneller gaan dan deze Volvo types zoals Audi Porsche -Subaru-BMW-Mercedes-Saab-Farari-Lamborgini-Aston Martin-Jaguard-Maserati-Bugati waarom toch geen meer vermogend model kopen -

Op 03 mei 2012 omstreeks 16:01, zei André Bouvery:

wanneer gaat dat allemaal eensophouden. is tegenwoordig dagelijkse kost

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN