Forum

Reacties

Bouwvakker brengt bank voor rechter

• donderdag 03 mei 2012, 08h39

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 03 mei 2012 omstreeks 19:32, zei Gust Vereerstraeten:

bankbedienden krijgen namelijk een bonus als ze produkten kunnen verkopen die voor de bank interessant zijn. Nogal wiedes dat er heel wat klanten zijn die zich bekocht voelen.

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:26, zei Frans Van Eynde:

ook ik heb belegd in een risicovolle belegging,maar ik wist dat.Hoe ik echter benadeeld ben door een personeelslid van de bank is veel erger.Ik had 35000€ winst gemaakt en wou uit die belegging uitstappen maar de toenmalige bediende vertelde mij dat het zulk een vaart niet zou lopen en dat ik gewoon in die belegging moest blijven.Verleden jaar heb ik die belegging van de hand gedaan met iets van een 30000€ verlies dus tesamen ongeveer 65000€ weg uit mijn werkmanszakje en dat doet verschrikkelijk veel pijn,letterlijk en figuurlijk.Ik wou ook dat ik die bediende aansprakelijk kan/kon stellen,ik wilde mijn winst nemen en zij raadde mij dat af.Wie is koning ? Niet de klant wel de bank !

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:58, zei Hendrik Mouton:

U had maar moeten zeggen tegen die dame ; 'verkopen die boel , punt uit'

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 18:35, zei Gust Vereerstraeten:

Vermoedelijk werkt u zelf voor die bank ander zou hier wat meer inlevingsvermogen best op zijn plaats zijn. Bankbedienden worden betaald om de klant wat wijs te maken en het tij te doen keren in het voordeel van de bank.

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 19:01, zei Frans Van Eynde:

Bedankt Gust,jij snapt het tenminste.

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:59, zei Kat Coppé:

En, zou hij ook gereageerd hebben indien hij winst maakte? Als het de slechte kant op gaat weten ze van niets en ligt de fout bij een ander, maar als er winst is, hoor je niemand klagen!

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:31, zei Rim Degroot:

Kat Coppé: WAT zou jij gedaan hebben? Logisch nadenken.

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:32, zei Luc Van Rensbergen:

Deze man maakt de minder begoede Belg nog Armer.

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:16, zei Stefan Van pellicom:

Als die zijn zaak wint, dan komt er een stormvloed van nieuwe zaken ! Ik geloof niet in 'niet geweten'. Als mensen dollartekens in hun ogen krijgen, dan zien ze de risico's niet meer. Ik ben op dezelfde manier ook centen verloren, maar ik zie mezelf als de enige schuldige ...

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:07, zei Georges Beeuwsaert:

Hoedanook is dit slachtoffer deels toch ook verantwoordelijk om het mislukken van deze transactie! Wij weten niet hoe deze transactie is verlopen toendertijd, maar één ding ben ik zeker en dat is, zonder handtekening is niets mogelijk geweest, en moest deze man toch iets hebben ondertekend, tja, dan is dat toch deeltelijk zijn schuld hé, want wie zet nu zijn handtekening onder iets waar hij niets van afweet,voorafgegaan door de stoerheid van de bankbediende om zichzelf omhoog te werken... Ik hoop wel dat dit slachtoffer zijn geld terugkrijgt, maar ik twijfel tenzeerste of dat wel zal gebeuren,as je ziet hoelang dit tafereel al aan de gang is, schandalig weliswaar! Hopen op veel geluk, beste man!

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:05, zei Marc Vogels:

Als ' alledaagse ' mensen een bank beroven of frauduleus winst proberen te scoren, worden ze beboet ,; of ze gaan de gevangenis in.......... Als bankiers , geholpen door onze politiekers , onze bankrekeningen plunderen ,en de infatie helpen aanwakkeren, worden deze beloond met een riante bonus ,en een gouden handdruk. De waanzin ten top .

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:52, zei Matthias Peeters:

Ach, en als hij veel geld had gewonnen? Had hij dan ook gezegd dat hij er geen recht op heeft omdat hij nooit toestemming gaf zijn geld te gebruiken? Blablabla. Doe liever de overheid een proces aan. Die halen bij mij elke dag geld uit mijn zakken zonder dat ik daar mijn toestemming voor geef.

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:36, zei Klaas Van Limbergen:

Het zou mooi zijn mocht hij deze zaak winnen. Die banken hebben al genoeg macht!

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:28, zei Martin Meuris:

Denkt die man dat hij de enige is die in 2000/2001 veel geld verloren heeft met fondsen? De telecom en internetbubbel van toen heeft veel geld in rook doen opgaan maar daar werd achteraf niet meer over gesproken. Men had dat toch moeten zien aankomen werd achteraf gezegd. De man zal het proces zeker verliezen en dan is hij nog mee geld kwijt.

2 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:43, zei Gust Vereerstraeten:

Als iedereen maar blijft denken zoals jij dan maakte de boer ne plas en alles bleef zoals het was.

Op 03 mei 2012 omstreeks 21:28, zei Gilberte Vergaelen:

Bij Lernhaut en Hauspie zijn in de tijd ook, zeer veel mensen hun centjes kwijtgeraakt, waaronder ik ook. Den Dikke Dehaene was nochtans op de hoogte, maar zweeg. Zijn zakken waren gevuld, en hij is nog bezig met ze te vullen. Wie is dan de slimste ?

Hoogst aantal stemmen

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:02, zei Albert Jacobs:

Absoluut gelijk het moet maar eens iemand zijn die die plunderaars voor het gerecht brengt, normaal is het de taak van een of andere minister die dit zou moeten doen... Hopelijk haalt die man gelijk, maar hij zou ook moeten weten dat u geen enkele bankier mag betrouwen

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:22, zei Gerry Clé:

Vroeger zorgden banken voor hun klanten,nu zorgen ze voor hun aandeelhouders.

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:52, zei Matthias Peeters:

Ach, en als hij veel geld had gewonnen? Had hij dan ook gezegd dat hij er geen recht op heeft omdat hij nooit toestemming gaf zijn geld te gebruiken? Blablabla. Doe liever de overheid een proces aan. Die halen bij mij elke dag geld uit mijn zakken zonder dat ik daar mijn toestemming voor geef.

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:16, zei Stefan Van pellicom:

Als die zijn zaak wint, dan komt er een stormvloed van nieuwe zaken ! Ik geloof niet in 'niet geweten'. Als mensen dollartekens in hun ogen krijgen, dan zien ze de risico's niet meer. Ik ben op dezelfde manier ook centen verloren, maar ik zie mezelf als de enige schuldige ...

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:16, zei Gust Vereerstraeten:

bankbedienden worden van 'hogerhand' opgelegd om halve waarheden en hele onzin te vertellen aan de klant om die een op dat ogenblik voor de bank goede belegging aan te smeren. Natuurlijk durft hier geen enkele bediende ervoor uitkomen want dat staat gelijk met ontslag. Een goed idee van Dhr De Waele om een advokaat te nemen want je merkt zo al dat de bank over een grote paraplu beschikt. Mijn volle steun en groeten aan Dhr De Waele

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:05, zei Marc Vogels:

Als ' alledaagse ' mensen een bank beroven of frauduleus winst proberen te scoren, worden ze beboet ,; of ze gaan de gevangenis in.......... Als bankiers , geholpen door onze politiekers , onze bankrekeningen plunderen ,en de infatie helpen aanwakkeren, worden deze beloond met een riante bonus ,en een gouden handdruk. De waanzin ten top .

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:36, zei Klaas Van Limbergen:

Het zou mooi zijn mocht hij deze zaak winnen. Die banken hebben al genoeg macht!

Op 03 mei 2012 omstreeks 13:59, zei Kat Coppé:

En, zou hij ook gereageerd hebben indien hij winst maakte? Als het de slechte kant op gaat weten ze van niets en ligt de fout bij een ander, maar als er winst is, hoor je niemand klagen!

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:31, zei Rim Degroot:

Kat Coppé: WAT zou jij gedaan hebben? Logisch nadenken.

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:28, zei Martin Meuris:

Denkt die man dat hij de enige is die in 2000/2001 veel geld verloren heeft met fondsen? De telecom en internetbubbel van toen heeft veel geld in rook doen opgaan maar daar werd achteraf niet meer over gesproken. Men had dat toch moeten zien aankomen werd achteraf gezegd. De man zal het proces zeker verliezen en dan is hij nog mee geld kwijt.

2 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:43, zei Gust Vereerstraeten:

Als iedereen maar blijft denken zoals jij dan maakte de boer ne plas en alles bleef zoals het was.

Op 03 mei 2012 omstreeks 21:28, zei Gilberte Vergaelen:

Bij Lernhaut en Hauspie zijn in de tijd ook, zeer veel mensen hun centjes kwijtgeraakt, waaronder ik ook. Den Dikke Dehaene was nochtans op de hoogte, maar zweeg. Zijn zakken waren gevuld, en hij is nog bezig met ze te vullen. Wie is dan de slimste ?

Op 03 mei 2012 omstreeks 12:10, zei Louis Devlieger:

Ochgottekes. Veel geld willen verdienen op korte tijd en dan komen janken als het mislukt. Zielig manneke.

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 18:44, zei Gust Vereerstraeten:

Hopelijk blijf jij gespaard van zulks misbruik en heb je niets van Arcopar in je portefeuille zitten of je hebt van hetzelfde laken een broek.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN