Forum

Reacties

Topclubs lonken naar Rode Duivels

• donderdag 03 mei 2012, 13h42

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 mei 2012 omstreeks 12:36, zei Timo Cuyvers:

de enige reden waarom de voetbalanalisten Leekens niet willen kraken is omdat wanneer de Duivels het WK halen de voetbalanalist geen interview meer zal kunnen krijgen met de trainer.Onze spelers zullen het WK halen omwille van hun kwaliteiten. Iedereen weet dat Leekens geen toptrainer is.

Op 04 mei 2012 omstreeks 12:08, zei David Lievens:

@ Jurgen Davids: Het was Fellaini die de pass op Van Buyten gaf. Maar je hebt gelijk die kinderlijke fouten, die verwacht ik ook niet meer. Het is die ervaring die ze misten. Aan iedereen die op Preud'homme of Gerets zit te roepen. Ze hadden beiden de kans om het te doen, maar weigerden. O.a. voor het geld. Als dat de voornaamste motivatie is, dan moeten ze wegblijven. Gerets behaalt ook enkel successen met teams die al gevormd zijn, net als Preud'homme. Ik ontken niet dat ze goed zijn, maar ze weigerden heel bewust de rode duivels. Nu onze jongens er serieus beginnen doorkomen zou het ook makkelijk zijn om wel aan het roer van de RD te gaan staan. Ik steun George Leekens en met hem is er wel degelijk een verandering gekomen in de beleving van de rode duivels. Mijn vrienden noemden mij jarenlang de laatste supporter van de rode duivels omdat ik nog steeds elke wedstrijd bekeek en even fel supporterde. Nu merk ik dat ze niet meer lachen met mij, maar tegen Duitsland ook meededen. Het stadion zit ook weer gevuld, het publiek geloofd er weer in. Dat we er net naast grepen, was te wijte

1 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:35, zei Jürgen Davids:

Tof om te lezen da we nog met 2 zijn. het was idd Fellaini en Van Buyten gaat idd serieus de mist in. Denk da da in de match tegen Oostenrijk was da'k bedoelde. Het relaas van de lachende vrienden ken ik ook. Vorig jaar waren ze ah lachen met mijn abonnement. Nu willen ze allemaal mee.

Op 03 mei 2012 omstreeks 23:03, zei Jürgen Davids:

De kwalificatie voor euro 2012 hebben we gemist door individuele spelers van mindere klasse. Mudingayi speelt in de eerste match een verschrikkelijke pass op Van Buyten die de bal verliest en waarop de Duitsers scoren. Einduitslag 0-1. Vliegenvanger Bailly verkwanselt de overwinning tegen thuis tegen Oostenrijk. De enige goede speler die iets te verwijten valt is Witsel met zijn gemiste penalty tegen Turkije. De enige lamentabele match was die in Azerbedzjan. Maar daar hebben de Turken ook verloren. Een van bovenstaande matchen was genoeg voor de kwalificatie. Het gaat om momenten. De ploeg is goed en word top. Beetje achter de ploeg staan zou geen kwaad kunnen. Ik heb de laatste 5 campagnes gezien. Supporter ben je in goede en slechte tijden!!!!

Op 03 mei 2012 omstreeks 23:01, zei Kristof Dewilde:

Zoals hier geschreven: veel talent maar wedstrijden worden nog altijd door doelpunten beslist. Een goalgetter ontbreekt vooralsnog in dit team (zie Huntelaar, Klose, Villa, Gomez, ...). En een topcoach mag er ook ooit eens komen. Nu moeten we het stellen met de zoveelste angsthaas zonder systeem.

1 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 07:23, zei Marc Polfliet:

Leekens buiten.

Op 03 mei 2012 omstreeks 22:32, zei Lieve De Bondt:

Wie kan hier nog aan uit ? In het buitenland spelen die gasten de pannen van het dak (het grootste deel onder hen) en als ze moeten spelen als Rode Duivel voor hun eigen land, lopen ze als mietjes op het veld en richten niks uit, kunnen zich voor geen enkel groot tornooi kwalificeren. Geef daarvoor eens een redelijke uitleg ? En als er geen redelijke uitleg voor is, schaf dan de nationale ploeg simpelweg af.

2 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 00:15, zei Marc Sabbe:

wie wordt nooit aan topclubs gelinkt? juist, onze trainers ! Met mensen zoals Leekens wordt het nooit wat, zelfs niet met zo'n fantastische kern. Zet daar een goede buitenlandse trainer (betaal 'm ook deftig), en je zal de resultaten zo zien.

Op 04 mei 2012 omstreeks 07:26, zei Marc Polfliet:

Is het u nog niet opgevallen dat Leekens geen ' ploeg ' kan samenstellen en taktisch een grote zéro is.

Op 03 mei 2012 omstreeks 21:30, zei Tom Verhulst:

Marc Wilmots moet gewoon hoofdcoach worden en nog meer verantwoordelijkheid krijgen, hij is een geboren leider en zou ze wel weten op te peppen.

Op 03 mei 2012 omstreeks 21:24, zei Guido Boonen:

In dit lijstje van negen namen zijn er 8 die weg kunnen, en één die weg moet.

Op 03 mei 2012 omstreeks 21:19, zei Caroline Verhelst:

George leekens kan perfect om met spelers die het nog moeten maken maar spelers in gevorderde stadium en deze nog iets bij brengen is een andere materie.Het wordt tijd dat de bondsfederatie hier iets aan doet en hun verantwoordelijkheid opneemt zodat we eens mee kunnen strijden met een EK of WK want het wordt hoogstens tijd dat er iets aan gedaan wordt zodat elke belg zich weer trots voelt.

Op 03 mei 2012 omstreeks 20:36, zei Eugene De Laet:

Pep Guardiola als trainer

Op 03 mei 2012 omstreeks 20:02, zei Jean-Pierre Boonen:

Eric Gerets zou een goede trainer zijn maar die kunnen ze hier in belgie niet meer betalen. hij had die mannen wel op 1 lijn kunnen zetten.

Hoogst aantal stemmen

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:13, zei Gerry Klompers:

Nu nog een coach die er een wereldteam van kan maken.

Op 03 mei 2012 omstreeks 14:43, zei Willem Schotte:

Hazard moet naar Manu: speelt Giggs (38) of Scholes (37) er nu uit. Daar heeft hij 't meeste speelkansen. Als hij daar speelt zoals het hoort, staat hij er jaren in.

Op 03 mei 2012 omstreeks 19:06, zei Marc Polfliet:

Volgens mij is er is maar één probleem, nl. de trainer.Veel show en bla bla, maar taktisch en een ploeg opstellen die complementair is kan hij niet.Ongelofelijk welke flaters hij heeft begaan in meerdere kwalifikatie matchen voor EK. Ik moet er geen tekeningetje bij maken zeker.

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 19:46, zei Christiaan Goethals:

Gij schrijft wat ik denk, Marc.

1 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 07:33, zei Marc Polfliet:

Christiaan, bedankt voor u reaktie. Ik versta ook niet hoe onze ' voetbalanalysten ' over Leekens geen negatief woord kunnen zeggen. Maar ja, hij is de grootste slijmer die ik als trainer in het voetbal ken.

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:28, zei Lea Lamers:

De absolute top in Europa klopt aan bij de Belgen. Onze Rode Duivels zijn enorm in trek bij de grote voetbalclubs. Waarom kunnen onze Rode Duivels dan niet samen spelen als één grote topploeg die bij de besten van Europa kunnen behoren?? Is het geen goede nationale trainer, teveel verschil in de karakters van de voetballers, niet kunnen samenspelen...?

2 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 16:04, zei David Lievens:

Het is exact datgene wat Kompany bvb al jaren zegt. Geef ze tijd! Wel nu is het zover, ze zijn gerijpt en dat zie je in hun spel. Ze hebben nu allen wat ervaring en zijn allemaal uitgegroeid tot certitudes en zelfs onmisbaar. In dit lijstje vergeten ze oa Kompany, Lombaerts, Mirallas, Debruyne, Fellaini, Dufour (die zie ik volgend jaar zijn plek bij Porto opeisen). En ook een Vossen is zeker geen slechte spits, die zou nu naar een team zoals Fiorentina moeten gaan (die zagen hen vorig seizoen al zitten). Feit is dat de ervaring ontbrak. Bvb de wedstrijd thuis tegen Oostenrijk, de 4-4, puur ervaring. Als jonge gastjes gingen ze furieus de 5-3 zoeken. Ze verliezen de bal, iedereen staat te hoog en 4-4. In Azerbeidzjan wil Fellaini de bal met een hakje over de doellijn zetten ipv door te shotten, het blijft 1-0 en de 1-1 valt. Dat zijn dingen die volgens mij nu niet meer zullen gebeuren. Ik verwacht een mooie WK-campagne met Georges Leekens en Marc Wilmots aan het roer.

Op 03 mei 2012 omstreeks 17:10, zei Marc Polfliet:

Trainer Leekens verkoopt veel show en bla bla, maar een 'Ploeg' samenstellen kan hij niet. Taktisch komt hij zeer veel tekort. bv.; Van Buyten en Kompany passen nooit in dezelfde ploeg. Simons is verleden tijd.

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:38, zei Eugene De Laet:

alleen nog een wereld top trainer voor de rode duivels en we kunnen iets betekenen tijdens de landentoernooi

Op 03 mei 2012 omstreeks 17:24, zei Felix Schlegel:

Van Buyten heeft al veel bewezen voor Belgie. Hij is op dit moment de speler in de huidige selectie die het meest gescoord heeft. En aan veel van zijn blunders kan je ook een medeverantwoordelijke aanduiden. Verliezen doe je in het voetbal net zoals winnen in ploeg, niet alleen.

Op 03 mei 2012 omstreeks 15:28, zei Maarten Wouters:

@Willem: totaal mee eens. Van al de genoemde clubs is ManU de beste optie als hij speelkansen wil. Speelt daar gerust Ashley Young op de bank. Lukaku zou er goed aan doen volgend seizoen bij een Engelse middemoter zich in de kijker te spelen. Fysische voetbal van Stoke zou hem bijvoorbeeld goed uitkomen. Vermaelen moet blijven waar hij is, als RvP daar volgend seizoen weg is gaat hij sowieso kapitein worden. Courtois zal volgend seizoen er goed aan doen om te blijven waar hij nu is, Cech heeft zopas nog een verlenging getekend voor zijn contract,in het verleden is al gebleken dat een 2de doelman bij Chelsea amper speelminuten krijgt. Witsel zou anders ook wel goed passen in het Engelse voetbal, zou daar perfect in de voetsporen van Scholes kunnen stappen. Daar ligt ook nog een basisplaats voor volgend seizoen

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 16:31, zei Kris Vermeersch:

Ik zie Hazard ook veel speelkansen krijgen bij Arsenal hoor.

Op 03 mei 2012 omstreeks 17:06, zei Bruno Claessens:

Het probleem bij de Duivels is simpel: je moet iemand hebben die de ballen er in stampt.

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 17:47, zei Nelly De Keukeleire:

iemand die de ballen er in stampt??? Lukaku, Fellaini, Vertongen, Van Blunder, ... begot, zelfs Kompany kan scoren!

Op 03 mei 2012 omstreeks 20:36, zei Eugene De Laet:

Pep Guardiola als trainer

Op 03 mei 2012 omstreeks 19:39, zei Christiaan Goethals:

De zwakste schakel bij de rode duivels is....LEEKENS

1 reacties

Op 03 mei 2012 omstreeks 20:41, zei Wim Cools:

Inderdaad, altijd de goed-nieuws-show met die gast. Af en toe moet je kritisch kunnen zijn ook. Te veel gepamper en te weinig gehamer.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN