Forum

Reacties

FOTO. Kunstenaar Slinkachu laat little people achter in Antwerpen

• vrijdag 04 mei 2012, 10h59

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Gert Destoop:

Een 'duim'? Een inch! 2 1/5 cm. Dit doet me denken aan een ondertitel bij een televisieserie: Een getuige van een overval doet zijn verhaal aan de politie. 'Hij was blank, en ongeveer 1.83 m lang, meneer.' Huh? 'Ongeveer' 1.83m? Geen 1.84, of 1.81? Ja, wel, 1.83m = 6 feet. Die vent in de serie zei 'about six foot tall'. In vertaling: 'ongeveer 1 meter 83.' Het hadden ook een paar millimeter meer of minder kunnen zijn. What's next? Een el? Een ons? Het zijn leuke figuurtjes, maar so what? Als kind ben ik ooit eens een hele doos speelgoedsoldaatjes verloren. Een buurjongen had die gejat, maar zijn moeder beweerde bij hoog en laag dat ie het niet gedaan had. Na vijftig jaar heb ik er nog een trauma van: je kunt niemand vertrouwen, zelfs niet je beste vrienden. (Intussen vertrouw ik wel mijn beste vrienden - ik moet wel, er is niemand anders over.)

Op 04 mei 2012 omstreeks 18:09, zei Marc Denijs:

So what? Bij Man bijt hond doen ze dat al veel langer.

Hoogst aantal stemmen

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Gert Destoop:

Een 'duim'? Een inch! 2 1/5 cm. Dit doet me denken aan een ondertitel bij een televisieserie: Een getuige van een overval doet zijn verhaal aan de politie. 'Hij was blank, en ongeveer 1.83 m lang, meneer.' Huh? 'Ongeveer' 1.83m? Geen 1.84, of 1.81? Ja, wel, 1.83m = 6 feet. Die vent in de serie zei 'about six foot tall'. In vertaling: 'ongeveer 1 meter 83.' Het hadden ook een paar millimeter meer of minder kunnen zijn. What's next? Een el? Een ons? Het zijn leuke figuurtjes, maar so what? Als kind ben ik ooit eens een hele doos speelgoedsoldaatjes verloren. Een buurjongen had die gejat, maar zijn moeder beweerde bij hoog en laag dat ie het niet gedaan had. Na vijftig jaar heb ik er nog een trauma van: je kunt niemand vertrouwen, zelfs niet je beste vrienden. (Intussen vertrouw ik wel mijn beste vrienden - ik moet wel, er is niemand anders over.)

Op 04 mei 2012 omstreeks 18:09, zei Marc Denijs:

So what? Bij Man bijt hond doen ze dat al veel langer.

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN