Forum

Reacties

'Gert dumpte Josje al tijdens vroegere affaire'

• vrijdag 04 mei 2012, 16h44

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 05 mei 2012 omstreeks 08:42, zei Rudy Van de Velde:

En wat denkt Samson over heel deze situatie ?

Op 05 mei 2012 omstreeks 05:01, zei Ronny Dekimpe:

Een omhooggevallen vent.

1 reacties

Op 05 mei 2012 omstreeks 10:03, zei Julien De Kerpel:

Ja , Ronny , dat wel , maar door zijn geld heeft hij zoveel macht , dat hij toch met al zijn mooie jonge werkneemsters , ongestraft in de koffer kan duiken !

Op 04 mei 2012 omstreeks 21:34, zei Loos Tie:

tje Gerd ,je hebt natuurlijk altijd mannen ;die vrouwen 'met ballen ' niet afkunnen ..........jammer voor je dochters ;-) en ik ben een lieve meid met ballen die kan koken ;-)

2 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 21:58, zei Dirk Delaere:

Gertje mag geen mensen met een sterkere persoonlijkheid dan hemzelf, dus ook geen 'vrouwen met ballen... ;o)

Op 05 mei 2012 omstreeks 01:18, zei Cornelis Vis:

Geen reactie op de persoonlijke en prive relaties van bekende, onbekende of in dit gevalonbetekende individuen. Maar wat mij verbaast is dat in Belgie/Vlaanderen een dergelijke onbeduidende figuur als Gert Verhulst zulk een invloed uitoefent op de nationale/regionale jeugd. De kinderprogramma's en activiteiten zijn van een zulk onbeduidend, onbenullig en ondermaats niveau dat ik me afvraag welke intellectuele schade zo iemand toebrengt aan hele generaties van dit land.

1 reacties

Op 05 mei 2012 omstreeks 22:10, zei Leen Mertens:

Ik ben zelf opgegroeid met Samson. Toen ik nog naar school ging waren hun optredens beperkt tot een optreden in een tent die naast de schoolpoort stond. Voor 20 frank mochten we daar binnen. Bekendheid hadden ze nog niet. Ik kan deze shows mij nog levendig herinneren en kan gerust zeggen dat deze er heel anders uitzagen dan de 'shows' van nu. De reden dat hun programma's zo gedaald zijn in het niveau is omdat de bekendheid hen naar de kop is gestegen! Toen ze pas begonnen stonden de kinderen nog centraal, nu staat het geld centraal!

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:47, zei Chantal Thijsman:

Met wie Gert in bed duikt interesseert me niet. Maar dat 'zijn' Plopsa-attractieparken mensen (meestal kinderen) met een handicap discrimineren vind ik veel erger!

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Johan Ongena:

En voor mijn part maken ze nog honderd en één kindjes,'k ga er niet van wakker liggen! ;-)

Hoogst aantal stemmen

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:47, zei Chantal Thijsman:

Met wie Gert in bed duikt interesseert me niet. Maar dat 'zijn' Plopsa-attractieparken mensen (meestal kinderen) met een handicap discrimineren vind ik veel erger!

Op 04 mei 2012 omstreeks 20:25, zei Johan Ongena:

En voor mijn part maken ze nog honderd en één kindjes,'k ga er niet van wakker liggen! ;-)

Op 04 mei 2012 omstreeks 21:34, zei Loos Tie:

tje Gerd ,je hebt natuurlijk altijd mannen ;die vrouwen 'met ballen ' niet afkunnen ..........jammer voor je dochters ;-) en ik ben een lieve meid met ballen die kan koken ;-)

2 reacties

Op 04 mei 2012 omstreeks 21:58, zei Dirk Delaere:

Gertje mag geen mensen met een sterkere persoonlijkheid dan hemzelf, dus ook geen 'vrouwen met ballen... ;o)

Op 05 mei 2012 omstreeks 01:18, zei Cornelis Vis:

Geen reactie op de persoonlijke en prive relaties van bekende, onbekende of in dit gevalonbetekende individuen. Maar wat mij verbaast is dat in Belgie/Vlaanderen een dergelijke onbeduidende figuur als Gert Verhulst zulk een invloed uitoefent op de nationale/regionale jeugd. De kinderprogramma's en activiteiten zijn van een zulk onbeduidend, onbenullig en ondermaats niveau dat ik me afvraag welke intellectuele schade zo iemand toebrengt aan hele generaties van dit land.

1 reacties

Op 05 mei 2012 omstreeks 22:10, zei Leen Mertens:

Ik ben zelf opgegroeid met Samson. Toen ik nog naar school ging waren hun optredens beperkt tot een optreden in een tent die naast de schoolpoort stond. Voor 20 frank mochten we daar binnen. Bekendheid hadden ze nog niet. Ik kan deze shows mij nog levendig herinneren en kan gerust zeggen dat deze er heel anders uitzagen dan de 'shows' van nu. De reden dat hun programma's zo gedaald zijn in het niveau is omdat de bekendheid hen naar de kop is gestegen! Toen ze pas begonnen stonden de kinderen nog centraal, nu staat het geld centraal!

Op 05 mei 2012 omstreeks 05:01, zei Ronny Dekimpe:

Een omhooggevallen vent.

1 reacties

Op 05 mei 2012 omstreeks 10:03, zei Julien De Kerpel:

Ja , Ronny , dat wel , maar door zijn geld heeft hij zoveel macht , dat hij toch met al zijn mooie jonge werkneemsters , ongestraft in de koffer kan duiken !

Op 05 mei 2012 omstreeks 08:42, zei Rudy Van de Velde:

En wat denkt Samson over heel deze situatie ?

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN