Forum

Reacties

Gentse uitvinding valt in de smaak bij Apple

• vrijdag 04 mei 2012, 20h55

Lees het volledige artikel

Reacties

Meest Recent

Op 07 mei 2012 omstreeks 15:51, zei Danny De Maeyer:

mannen, op tijd cachen, dat is de raad die ik u geef. ik spreek van ondervinding.

Op 06 mei 2012 omstreeks 17:42, zei Eric Vastiau:

Onderhandelen is de boodschap. daarna voortdon en vernieuwend werken. De eerste een goed systeem hebben is fijn, maar de eerste die zijn systeem breed in de markt kan zetten is de beste. zie maar naar iPod van Apple. Anders komt er iemand anders en zijn jullie eeuwig tweede. Hetgeld zal goed van pas komen om te blijven vernieuwen en investeren. Laat jullie niet vangen door iedereen die afraadt te verkopen of te onderhandelen uit jaloersheid omdatzij het niet hebben. Kort samengevat een systeem is niets waard als het niet kan doorbreken. Alvast succes

Op 06 mei 2012 omstreeks 13:49, zei kay Lani:

Super proficiat boy's Hopen dat we veel van jullie mogen horen.,

Op 05 mei 2012 omstreeks 14:35, zei Bart De Brucker:

Heel goed jongens, keep up the good work. Bij deze ook mijn advies om niet te verkopen aan Apple, dit bedrijf haalt het meeste winst dankzij hun overpriced producten. Apple is tevens het slechtste technologie bedrijf als het op milieu aankomt.

Op 05 mei 2012 omstreeks 13:17, zei Claudine Criel:

Dikke proficiat, dikke pluim voor jullie en op deze manier ook Gent weer een beetje bekender in de wereld!

Op 05 mei 2012 omstreeks 12:47, zei Kevin Buekenhoudt:

Ik zou het wel verkopen voor een miljoen :-) En dan nog een android versie ook voor een miljoen :-)

Op 05 mei 2012 omstreeks 12:08, zei victor scheirlinckx:

Spijtig jongens maar zoals altijd: op zo'n bericht krijg je weinig reactie... Dus van ons een grote proficiat, beheer jullie bedrijf goed en wijs en ... doe zo voort!

Op 05 mei 2012 omstreeks 11:43, zei Dirk Mangels:

Een mens begrijpt toch nauwelijks wat daar nieuw aan is? Ik kan al jaren content van de bedrijfssite afhalen en prijzen raadplegen... Is dat zo nieuw omdat het nu pas op een iPad kan en al jàààren op PC?

Op 05 mei 2012 omstreeks 11:18, zei Jan Beckers:

Fijn nieuws, proficiat jongens! Inderdaad best nog niet verkopen, denk maar aan het verkoopbedrag van Slideshare aan Facebook eerder deze week. Succes!

Hoogst aantal stemmen

Op 05 mei 2012 omstreeks 12:08, zei victor scheirlinckx:

Spijtig jongens maar zoals altijd: op zo'n bericht krijg je weinig reactie... Dus van ons een grote proficiat, beheer jullie bedrijf goed en wijs en ... doe zo voort!

Op 05 mei 2012 omstreeks 11:18, zei Jan Beckers:

Fijn nieuws, proficiat jongens! Inderdaad best nog niet verkopen, denk maar aan het verkoopbedrag van Slideshare aan Facebook eerder deze week. Succes!

Op 05 mei 2012 omstreeks 11:43, zei Dirk Mangels:

Een mens begrijpt toch nauwelijks wat daar nieuw aan is? Ik kan al jaren content van de bedrijfssite afhalen en prijzen raadplegen... Is dat zo nieuw omdat het nu pas op een iPad kan en al jàààren op PC?

Op 05 mei 2012 omstreeks 13:17, zei Claudine Criel:

Dikke proficiat, dikke pluim voor jullie en op deze manier ook Gent weer een beetje bekender in de wereld!

Op 05 mei 2012 omstreeks 14:35, zei Bart De Brucker:

Heel goed jongens, keep up the good work. Bij deze ook mijn advies om niet te verkopen aan Apple, dit bedrijf haalt het meeste winst dankzij hun overpriced producten. Apple is tevens het slechtste technologie bedrijf als het op milieu aankomt.

Op 05 mei 2012 omstreeks 12:47, zei Kevin Buekenhoudt:

Ik zou het wel verkopen voor een miljoen :-) En dan nog een android versie ook voor een miljoen :-)

Op 06 mei 2012 omstreeks 17:42, zei Eric Vastiau:

Onderhandelen is de boodschap. daarna voortdon en vernieuwend werken. De eerste een goed systeem hebben is fijn, maar de eerste die zijn systeem breed in de markt kan zetten is de beste. zie maar naar iPod van Apple. Anders komt er iemand anders en zijn jullie eeuwig tweede. Hetgeld zal goed van pas komen om te blijven vernieuwen en investeren. Laat jullie niet vangen door iedereen die afraadt te verkopen of te onderhandelen uit jaloersheid omdatzij het niet hebben. Kort samengevat een systeem is niets waard als het niet kan doorbreken. Alvast succes

Op 07 mei 2012 omstreeks 15:51, zei Danny De Maeyer:

mannen, op tijd cachen, dat is de raad die ik u geef. ik spreek van ondervinding.

Op 06 mei 2012 omstreeks 13:49, zei kay Lani:

Super proficiat boy's Hopen dat we veel van jullie mogen horen.,

ADHESE IMU - 2K - NIET VERWIJDEREN
ADHESE SKY - 1K - NIET VERWIJDEREN

Spelregels forum

Lees hier de spelregels van ons forum. Opgelet, wie een van deze regels overtreedt zal geweerd worden van het forum.
De debatten worden gemodereerd door de online redactie.
ADHESE NBO_PARTNERTICKER - 2K - NIET VERWIJDEREN

ADHESE IMU.INHOUSE - 2K - NIET VERWIJDEREN